Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305157/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja dróg leśnych z miejscowym doziarnieniem kruszywem w Nadleśnictwie Syców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 7852127
1.5.8.) Numer faksu: 7869032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja dróg leśnych z miejscowym doziarnieniem kruszywem w Nadleśnictwie Syców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ddfb07c-1a76-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013063/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg leśnych - rewitalizacja sześciu odcinków dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305157/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 62780 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 62780 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56853,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112852,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56853,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWALANE PRACE ZIEMNE PIOTR OCIEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191550251
7.3.3) Ulica: OSIEK
7.3.4) Miejscowość: GALEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 98-405
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56853,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164501,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192428,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164501,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWALANE PRACE ZIEMNE PIOTR OCIEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191550251
7.3.3) Ulica: OSIEK
7.3.4) Miejscowość: GALEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 98-405
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164501 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164697,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172356,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164697,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWALANE PRACE ZIEMNE PIOTR OCIEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191550251
7.3.3) Ulica: OSIEK
7.3.4) Miejscowość: GALEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 98-405
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164697 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151134,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157404,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151134,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWALANE PRACE ZIEMNE PIOTR OCIEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191550251
7.3.3) Ulica: OSIEK
7.3.4) Miejscowość: GALEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 98-405
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151134 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151109,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153630,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151109,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721254787
7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-688
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151109 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214764,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254205,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214764,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWALANE PRACE ZIEMNE PIOTR OCIEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191550251
7.3.3) Ulica: OSIEK
7.3.4) Miejscowość: GALEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 98-405
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Ociepa - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, PRACE ZIEMNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214764 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie z podziałem na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Drołtowicach z podziałem na 5 części
- 1-2025 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie w roku 2025 z podziałem na 6 części
- Modernizacja budynku przy ul. Wałowej 26 w Sycowie
- SukceSywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 im. Małego Księcia w Sycowie z podziałem na VI części
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.