Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266922/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00294965/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz rozbudowa budynku administracyjnego na potrzeby socjalne w Z Z O w Koszarówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052196095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolistowo Stare 144
1.5.2.) Miejscowość: Dolistowo Stare
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biom-recykling.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biom-recykling.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://biom-recykling.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz rozbudowa budynku administracyjnego na potrzeby socjalne w Z Z O w Koszarówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5195efc6-060f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu ”Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III – RIPOK” nr POIS.02.02.00-00-0029/18. Projekt będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266922/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja instalacji sortowni w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty umownej, wykonawca zaprojektuje i wykona w szczególności następujące roboty:
a) wykonanie konstrukcji stalowych,
b) roboty montażu mechanicznego,
c) wykonanie zabezpieczenia ppoż, instalacji,
d) rozbudowa kabiny sortowniczej,
e) wykonanie wentylacji i klimatyzacji kabiny sortowniczej ,
f) instalacje elektryczne,
g) rozruch,
h) montaż niezbędnego sprzętu i wyposażenia ,
i) opracowanie dokumentacji projektowej,
j) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 12222933,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa kompostowni kontenerowej wraz z placem dojrzewania kompostu w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty umownej, wykonawca zaprojektuje i wykona w szczególności następujące roboty:
a) przygotowanie podłoża pod kompostownię kontenerową,
b) przygotowanie podłoża pod plac dojrzewania,
c) wykonanie placu dojrzewania wraz z ujęciem liniowym odcieków
d) montaż niezbędnego sprzętu i wyposażenia,
e) opracowanie dokumentacji projektowej,
f) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213280-9 - Roboty budowlane w zakresie kompostowni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 6321465,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Rozbudowa budynku administracyjnego na potrzeby socjalne w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w KoszarówceZakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:
a) dobudowę budynku o dwóch kondygnacjach, z parterem przeznaczonym na: pomieszczenie socjalne, szatnie męską oraz damską, w których skład wchodzą: szatnie czyste, szatnie brudne, umywalnie oraz przedsionek; toaletę osób niepełnosprawnych, klatkę schodową, hall oraz pomieszczenie Techniczne; oraz piętrem z: salą odpraw, pokojem prezesa (z pomieszczeniem socjalnym), toaletę męską oraz osób niepełnosprawnych/ damską,
b) przemalowanie dachu w istniejącej części budynku,
c) wykonanie zagospodarowania terenu (dojazdów, parkingów, placów, chodników i zieleni)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa :
- dokumentacja projektowa – załącznik Nr 8 do SWZ,
- umowa - załącznik Nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1670509,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTOM Skup, Sawicki Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421027861
7.3.3) Ulica: Ekologiczna 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-673
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część instalacji elektrycznych i sanitarnych - podwykonawca nieznany
część robót budowlanych - podwykonawca nieznany
część robót technologicznych - HORSTMANN Technika Sp. z o.o, ul. Kcyńska 100, 62-100 Wągrowiec,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARTOM SKUP, SAWICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DARTOM SKUP, SAWICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7355400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7773600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7355400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTOM Skup, Sawicki Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421027861
7.3.3) Ulica: Ekologiczna 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-673
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część instalacji elektrycznych i sanitarnych - podwykonawcy nieznani
cześć robót budowlanych - podwykonawcy nieznani,
Część robót technologicznych - HORSTMANN Technika Sp. z o.o, ul. Kcyńska 100, 62-100 Wągrowiec
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARTOM SKUP, SAWICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DARTOM SKUP, SAWICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7355400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2259478,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2259478,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB POŻARSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423292573
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 22 lok. 5/3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-092
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część branży elektrycznej, część branży sanitarnej, część branży budowlanej - podwykonawcy nieznani
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB POŻARSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB POŻARSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2259478,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.