Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont częściowy budynku nr 171 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont częściowy budynku nr 171 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim – II postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca2b372-3b0c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076550/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont częściowy budynku nr 171 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 266 ust. 1 pkt. 2 lub pkt. 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 30.08.2022 wszczął postępowanie w trybie podstawowym, któremu nadał sygnaturę sprawy:22.BLT.SZP.2612.89.2022 i nazwę „Remont częściowy budynku nr 171 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00325378/01 z dnia 30.08.2022). Zamawiający w dokumentacji postępowania ustalił termin składania ofert na dzień 2022-09-16 09:00. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. W takim stanie rzeczy okoliczności przedstawione wyżej wyczerpują przesłanki z art. 305 ust. 2.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-69efe75a-2853-11ed-b8b2-9a321cc30829
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.100.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164171,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w budynku nr 171 w
kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim.
1.1 Opis planowanych robót :
- częściowa wymiana okien;
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
- wymiana krat okiennych;;
- obróbki tynkarsko-malarskie
- wywóz i utylizacja odpadów technologicznych
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prawo opcji realizowane będzie:
a) w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku 101 na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka
b) w zakresie nie przekraczającym asortymentu oraz ilości określonym w przedmiarze robót – prawo opcji
c) ostateczna ilość wykonanych robót będzie uzależniona od bieżących potrzeb i posiadanych przez zamawiającego środków finansowych
d) zamawiający z prawa opcji może korzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w przedmiarze robót w całym okresie trwania umowy,
e) chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia,
f) w razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
g) zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219224,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERMUR Michał Netkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922186375
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08" - II POSTĘPOWANIE
- Produkcja i sukcesywne dostawy kubków i filiżanek ze spodkiem dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa szafek ubraniowych metalowych, szafek ubraniowych metalowych dzielonych i regałów metalowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Skowarczu, gmina Pszczółki.
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.