Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363981/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów” do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 84 696 33 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkhrubieszow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6010e537-28bb-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład karny
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641040734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poniatowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_krasnystaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://askrasnystaw.bip.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631078103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 112
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkchelm.bip.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371046157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkbialapodlaska.bip.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171805406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkopolelubelskie.bip.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651023737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żołnierzy Win 19
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkwlodawa.bip.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221731959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkzamosc.bip.gov.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961066015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolanowska 120
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_radom@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://asradom.bip.gov.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Żytkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121058480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzustów 62
1.5.2.) Miejscowość: Żytkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkzytkowice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkzytkowice.bip.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów” do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6010e537-28bb-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246615/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363981
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.3.2024.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275836,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję „Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów” do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.Część 1 mąki
Mąka ziemniaczana 2 120 kg, mąka pszenna 24 250 kg
Dostarczany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
nazwę środka spożywczego,
dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
oznaczenie partii produkcji,
klasę jakości handlowej,
waga brutto.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń
z tego tytułu,
b) ponad 30% , w przypadku niezrealizowania trzech kolejnych pełnych lub częściowych dostawy w terminie przewidzianym w umowie.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie
z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.
Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 lipca 2024 r. lub do ilościowego wyczerpania zapasu.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie 2 razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 900 – 1400do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego:
1) Zakład Karny w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Prosta 33;
2) Zakład Karny w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Okrzei 14;
3) Zakład karny w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 112;
4) Zakład Karny we Włodawie, 22-200 Włodawa, Żołnierzy WiN 19;
5) Zakład Karny w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, Owocowa 7;
6) Zakład Karny w Żytkowicach, 26-930 Garbatka Letnisko, Brzustów 62;
7) Areszt Śledczy w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 27;
8) Areszt Śledczy w Radomiu, 26 – 600 Radom, ul. Walanowska 120.
Wielkość i termin poszczególnych dostaw jednostki będą określać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15612100-2 - Mąka pszenna
4.5.5.) Wartość części: 57360,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję „Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów” do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.Część 2 makarony
Makaron świderki 52 600 kg, makaron nitki 4 000 kg
Dostarczany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
nazwę środka spożywczego,
dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
oznaczenie partii produkcji,
klasę jakości handlowej,
waga brutto.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń
z tego tytułu,
b) ponad 30% , w przypadku niezrealizowania trzech kolejnych pełnych lub częściowych dostawy w terminie przewidzianym w umowie.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie
z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.
Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 lipca 2024 r. lub do ilościowego wyczerpania zapasu.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie 2 razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 900 – 1400do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego:
1) Zakład Karny w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Prosta 33;
2) Zakład Karny w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Okrzei 14;
3) Zakład karny w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 112;
4) Zakład Karny we Włodawie, 22-200 Włodawa, Żołnierzy WiN 19;
5) Zakład Karny w Opolu Lubelskim, 24-300 Opole Lubelskie, Owocowa 7;
6) Zakład Karny w Żytkowicach, 26-930 Garbatka Letnisko, Brzustów 62;
7) Areszt Śledczy w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 27;
8) Areszt Śledczy w Radomiu, 26 – 600 Radom, ul. Walanowska 120.
Wielkość i termin poszczególnych dostaw jednostki będą określać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 218476 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53448,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62985,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58173,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092
7.3.3) Ulica: Tadeusza Śliwiaka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-797
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58173,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-01-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188393,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216919,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188393,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092
7.3.3) Ulica: Tadeusza Śliwiaka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-797
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188393,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-01-03INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Przebudowa drogi gminnej nr 111095 L Czerniczyn - Metelin
- Remont budynku JRG KP PSP w Hrubieszowie polegający na wymianie bram garażowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3230L Skierbieszów Hrubieszów od km 36+140 do km 37+400 w miejscowości Obrowiec i Hrubieszów"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa od km 35+625 do km 36+715 w miejscowości Oszczów i Uśmierz"
- Dostawa kruszywa diorytowo - granitowego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mącznych świeżych
- Sukcesywna dostawa żywności 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - wody, napojów, artykułów spożywczych i przetworów owocowo-warzywnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.