Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373940/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w publicznych szkołach podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w publicznych szkołach podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb6a489-2e15-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja i doposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Strzegomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.13.2024.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2772037,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zadanie Nr 1: „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Strzegomiu” będzie realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Strzegomiu położonej przy ul. A. Mickiewicza nr 1 na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1017/1, obręb 0001, Krzyżowa Góra Nr1.Zakres robót budowlanych obejmuje remont i modernizację pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki, pomieszczeń dla obsługi w tym m. in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie instalacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody,
- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
- wymiana instalacji gazu,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie nowych otworów drzwiowych,
- budowa ścianek działowych,
- montaż sufitów podwieszanych,
- montaż stolarki drzwiowej,
- prace wykończeniowe w tym m.in.: wykonanie okładzin z płytek ścian i posadzek, malowanie,
- zakup i dostawa wyposażenia zgodnie z projektem technologii węzła żywieniowego - wyposażenie kuchni przed zakupem do bezwzględnej akceptacji Inspektora i Zamawiającego,
- wykonanie podejść pod urządzenia i oraz podłączenie zakupionych przez wykonawcę urządzeń,
UWAGA! PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ZAKUP I DOSTAWĘ DODATKOWEGO SPRZĘTU:
- zakup dodatkowego stanowiska bemarowego o parametrach zgodnych z pozycją 21 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego,
UWAGA! PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE ZAKUPU I DOSTAWY SPRZĘTU:
- obieraczka - pozycja 3 wykazu wyposażenia przygotowalnia warzyw, owoców, ziół i jaj projektu technologii węzła żywieniowego,
- szatkownica – pozycja 4 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego,
- maszynka do mięsa – pozycja 16 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy konieczność zmiany kwot podanych na tablicy. Treść tablic i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki w tym m.in.: płytek, farb, stolarki wewnętrznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 1068913,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2: „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu” będzie realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu położonej przy ul. Brzegowej nr 1 na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1955, obręb 0003, Śródmieście Nr3.UWAGA!!! Dokumentacja techniczna obejmuje całość przedsięwzięcia, natomiast przedmiotem zamówienia jest etap I opisany w dokumentacji technicznej i niniejszej SWZ.
Zakres robót budowlanych obejmuje remont i modernizację pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki, pomieszczeń dla obsługi wraz z przebudową przyłączy w tym m. in.:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty wykończeniowe,
- roboty posadzkarskie i okładziny ścienne z płytek wraz z robotami towarzyszącymi,
- roboty malarskie,
- montaż stolarki drzwiowej (w tym p.poż.) wraz z dostosowaniem niektórych otworów,
- wykonanie obudowy szybów instalacyjnych, kanałów,
- wykonanie robót tynkarskich w tym tynków mozaikowych,
- wykonanie instalacji wodociągowej wraz z osprzętem,
- wykonanie instalacji p.poż wraz z osprzętem,
- wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z osprzętem,
- wykonanie instalacji gazowej,
- wykonanie instalacji ciepła technologicznego,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- wykonanie instalacji elektrycznych,
- przebudowa istniejącego przyłącza gazowego - należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi przebudowy istniejącego przyłącza niskiego ciśnienia z dnia 24.05.2024r. nr PSGWR.0149.763.2.24 wydanymi przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o., projektem technicznym instalacje sanitarne przyłącze gazowe,
- przebudowa przyłącza wodociągowego – w zakresie przebudowy przyłącza wodociągowego należy wykonać drugi etap robót opisany w dokumentacji technicznej załącznik – przyłącze wodociągowe – etapy. Etap pierwszy robót został wykonany,
- przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- budowa nowego odcinka przyłącza kanalizacji dla technologii kuchni z zainstalowanym na instalacji separatorze tłuszczy,
- zakup i dostawa wyposażenia zgodnie z projektem technologicznym zaplecza kuchennego stołówki - wyposażenie kuchni przed zakupem do bezwzględnej akceptacji Inspektora i Zamawiającego,
- wykonanie podejść pod urządzenia i oraz podłączenie zakupionych przez wykonawcę urządzeń,
- odtworzenie nawierzchni po przebudowie sieci, przyłączy: chodnik, parking,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy konieczność zmiany kwot podanych na tablicy. Treść tablic i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki w tym m.in.: płytek, farb, stolarki wewnętrznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 1703124,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 04.07.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Brak chociażby jednej prawidłowej oferty w postępowaniu oznacza, że postępowania o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swojego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 04.07.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Brak chociażby jednej prawidłowej oferty w postępowaniu oznacza, że postępowania o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swojego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 "Zielony Zakątek" w Strzegomiu w pierwszej połowie 2025 roku.
- Dowóz uczestników Dziennego Domu Pobytu "Senior +" w Strzegomiu w roku 2025
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.