eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomModernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w publicznych szkołach podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w publicznych szkołach podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w publicznych szkołach podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb6a489-2e15-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja i doposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3 w Strzegomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.13.2024.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2772037,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zadanie Nr 1: „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Strzegomiu” będzie realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Strzegomiu położonej przy ul. A. Mickiewicza nr 1 na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1017/1, obręb 0001, Krzyżowa Góra Nr1.
Zakres robót budowlanych obejmuje remont i modernizację pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki, pomieszczeń dla obsługi w tym m. in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie instalacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody,
- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
- wymiana instalacji gazu,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie nowych otworów drzwiowych,
- budowa ścianek działowych,
- montaż sufitów podwieszanych,
- montaż stolarki drzwiowej,
- prace wykończeniowe w tym m.in.: wykonanie okładzin z płytek ścian i posadzek, malowanie,
- zakup i dostawa wyposażenia zgodnie z projektem technologii węzła żywieniowego - wyposażenie kuchni przed zakupem do bezwzględnej akceptacji Inspektora i Zamawiającego,
- wykonanie podejść pod urządzenia i oraz podłączenie zakupionych przez wykonawcę urządzeń,
UWAGA! PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ZAKUP I DOSTAWĘ DODATKOWEGO SPRZĘTU:
- zakup dodatkowego stanowiska bemarowego o parametrach zgodnych z pozycją 21 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego,
UWAGA! PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE ZAKUPU I DOSTAWY SPRZĘTU:
- obieraczka - pozycja 3 wykazu wyposażenia przygotowalnia warzyw, owoców, ziół i jaj projektu technologii węzła żywieniowego,
- szatkownica – pozycja 4 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego,
- maszynka do mięsa – pozycja 16 wykazu wyposażenia kuchni projektu technologii węzła żywieniowego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy konieczność zmiany kwot podanych na tablicy. Treść tablic i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki w tym m.in.: płytek, farb, stolarki wewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1068913,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2: „Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu” będzie realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu położonej przy ul. Brzegowej nr 1 na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1955, obręb 0003, Śródmieście Nr3.
UWAGA!!! Dokumentacja techniczna obejmuje całość przedsięwzięcia, natomiast przedmiotem zamówienia jest etap I opisany w dokumentacji technicznej i niniejszej SWZ.
Zakres robót budowlanych obejmuje remont i modernizację pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki, pomieszczeń dla obsługi wraz z przebudową przyłączy w tym m. in.:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty wykończeniowe,
- roboty posadzkarskie i okładziny ścienne z płytek wraz z robotami towarzyszącymi,
- roboty malarskie,
- montaż stolarki drzwiowej (w tym p.poż.) wraz z dostosowaniem niektórych otworów,
- wykonanie obudowy szybów instalacyjnych, kanałów,
- wykonanie robót tynkarskich w tym tynków mozaikowych,
- wykonanie instalacji wodociągowej wraz z osprzętem,
- wykonanie instalacji p.poż wraz z osprzętem,
- wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z osprzętem,
- wykonanie instalacji gazowej,
- wykonanie instalacji ciepła technologicznego,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- wykonanie instalacji elektrycznych,
- przebudowa istniejącego przyłącza gazowego - należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi przebudowy istniejącego przyłącza niskiego ciśnienia z dnia 24.05.2024r. nr PSGWR.0149.763.2.24 wydanymi przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o., projektem technicznym instalacje sanitarne przyłącze gazowe,
- przebudowa przyłącza wodociągowego – w zakresie przebudowy przyłącza wodociągowego należy wykonać drugi etap robót opisany w dokumentacji technicznej załącznik – przyłącze wodociągowe – etapy. Etap pierwszy robót został wykonany,
- przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- budowa nowego odcinka przyłącza kanalizacji dla technologii kuchni z zainstalowanym na instalacji separatorze tłuszczy,
- zakup i dostawa wyposażenia zgodnie z projektem technologicznym zaplecza kuchennego stołówki - wyposażenie kuchni przed zakupem do bezwzględnej akceptacji Inspektora i Zamawiającego,
- wykonanie podejść pod urządzenia i oraz podłączenie zakupionych przez wykonawcę urządzeń,
- odtworzenie nawierzchni po przebudowie sieci, przyłączy: chodnik, parking,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy konieczność zmiany kwot podanych na tablicy. Treść tablic i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki w tym m.in.: płytek, farb, stolarki wewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1703124,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 04.07.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Brak chociażby jednej prawidłowej oferty w postępowaniu oznacza, że postępowania o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swojego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 04.07.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. Brak chociażby jednej prawidłowej oferty w postępowaniu oznacza, że postępowania o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swojego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.