Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00352566/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
- 2023/BZP 00370814/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00396495/01 - Wynik z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00425907/01 - Wynik z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/65/2023 - Zakup szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Instytutu Chemii oraz na potrzeby MCBR UO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8054631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/65/2023 - Zakup szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Instytutu Chemii oraz na potrzeby MCBR UO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc7f438d-384d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 [176] Drobny sprzęt laboratoryjny (szkło, uchwyty i inne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/65/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21083,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1, pn.: Zakup i dostawa materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji badań naukowych w Instytucie Chemii UO.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: czterdzieści dwa [ 42 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 3862,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2, pn.: Zakup i dostawa termohigrobarometru, termometrów elektronicznych oraz pirometru na potrzeby MCBR UO.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: czterdzieści dwa [ 42 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 3445,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3, pn.: Zakup i dostawa wzorców mas na potrzeby MCBR UO.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: czterdzieści dwa [ 42 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 4400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4, pn.: Zakup i dostawa zestawu pipet ze statywem karuzelowym na potrzeby MCBR UO.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: czterdzieści dwa [ 42 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5, pn.: Zakup i dostawa pipet jednokanałowych na potrzeby MCBR UO.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: czterdzieści dwa [ 42 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6, pn.: Zakup i dostawa łaźni / myjki ultradźwiękowej z ogrzewaniem na potrzeby prowadzenia badań naukowych w Instytucie Chemii UO.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 (odpowiednio do części).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: czterdzieści dwa [ 42 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [ 7 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.09.2023r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 5, nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 5 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.