eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowiceModernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy ¯ukowice



Og³oszenie z dnia 2024-07-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy ¯ukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯UKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯UKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy ¯ukowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-123cff49-39d1-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00396526

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036056/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy ¯ukowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy: RiD.271.3.2024

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie.
Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¯ukowice, ¯ukowice 148; 67-231 ¯ukowice, kontakt: tel. 076 831 42 41, email: gmina@zukowice.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¯ukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iodo@zukowice.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RiD.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy ¯ukowice”. Inwestycja jest objêta dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja nr 8.
Na przedmiot zamówienia sk³adaj± siê poni¿sze zakresy prac (robót):

I. Przebudowa drogi na dz. nr 105, 101, 100/1 obrêb S³one w ramach zadania „Odbudowa drogi – dz. nr 105 obrêb S³one w km 0+000 – 0+260”

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. S³one dz. nr 105, 101, 100/1 obrêb S³one o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 310mb (etap I – nawierzchnia bitumiczna d³. 260 mb, etap II – nawierzchnia t³uczniowa d³. 50 mb). Szeroko¶æ jezdni projektuje siê jako 3,5 m. Ponadto planuje siê budowê zjazdów w konstrukcji jak jezdnia, a tak¿e budowê poboczy z kruszywa lub bitumicznych i odtworzenie terenów zielonych. Dodatkowo wykonane zostan± roboty remontowe i utrzymaniowe zwi±zane z rowem wzd³u¿ dz. nr 101 i 100/1, tj. oczyszczenie dna istniej±cego rowu z mu³u na d³ugo¶ci ok. 5mb w obie strony od przepustu, remont (wymiana) przepustu i ¶cianki czo³owej zgodnie z przedmiarem robót.
Z uwagi na blisko¶æ sieci energetycznej konieczne jest wykonanie analizy technicznej wp³ywu oddzia³ywania projektowanego zagospodarowania terenu na istniej±c± sieæ i pozytywne uzgodnienie jej z Tauron Dystrybucja S.A. przed rozpoczêciem robót.

II. Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. nr 123/3 i drogi gminnej nr 100041D (dz. nr 147) w m. Kamiona, gmina ¯ukowice polegaj±ca na budowie chodnika i utwardzonego pobocza

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. nr 123/3 i drogi gminnej nr 100041D (dz. nr 147) w m. Kamiona polegaj±ca na budowie chodnika na d³ugo¶ci oko³o 83mb i utwardzonego pobocza na d³ugo¶ci 35mb. Zak³ada siê wykonanie ci±gu z kostki betonowej na drodze wewnêtrznej o szeroko¶ci zmiennej 1,20-1,40 m, natomiast na drodze publicznej chodnik o szeroko¶ci 1,80 - 2,00 m ograniczony od strony jezdni krawê¿nikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wyniesionym na 0-6 cm lub krawê¿nikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym na 10 cm, pobocze o szeroko¶ci zmiennej od 0,75 do 1,80 m oraz budowê zjazdu z kostki betonowej o szeroko¶ci 4,00m. Ponadto inwestycja zak³ada monta¿ oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem sta³ej organizacji ruchu.

III Przebudowa drogi gminnej nr 100041D w m. Kamiona, gmina ¯ukowice polegaj±ca na budowie chodnika oraz zakryciu rowu i budowie sieci kanalizacji deszczowej

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100041D (dz. nr 147) w m. Kamiona polegaj±ca na budowie chodnika, dwóch zjazdów, zarurowaniu rowu i budowie kanalizacji deszczowej. Zak³ada siê wykonanie chodnika z kostki betonowej szarej o szeroko¶ci 1,80 – 2,30 m i na d³ugo¶ci oko³o 42mb i zjazdów o szeroko¶ci 3,50m oraz doj¶æ. Chodnik bêdzie ograniczony od strony jezdni istniej±cym krawê¿nikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wyniesionym na 0-6 cm, od strony posesji ograniczony obrze¿ami betonowymi 8x30 cm. Zarurowanie rowu poprzez budowê odcinka kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PCV 400 i PCV 200 mm oraz przykanalików do istniej±cych wpustów deszczowych i projektowanych studni DN 1000 i DN500. Ponadto w ramach inwestycji planuje siê wymianê istniej±cego wpustu wraz ze studzienk± osadnikow± oraz odmulenie rowu na odcinku ok. 21 mb oraz monta¿ barierki i oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem sta³ej organizacji ruchu.

IV. Przebudowa ci±gu pieszo – jezdnego na dz. nr 375, 370/1, 354 obrêb K³oda

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi (ci±gu pieszo – jezdnego) na dz. nr 375, 370/1, 354 obrêb K³oda o d³ugo¶ci oko³o 59 mb i szeroko¶ci 3,5 m z zawê¿eniem do 3,0 m. W osi ci±gu projektuje siê ¶ciek z dwóch rzêdów kostki betonowej szarej o gr. 6 cm. Planuje siê budowê poboczy utwardzonych w konstrukcji jak nawierzchnia ci±gu. Ca³o¶æ obramowana zostanie obrze¿ami betonowymi 8x30 cm a tereny zielone odtworzone.

V. Remont nawierzchni ci±gów pieszych – dz. nr 214/1 obrêb Nielubia

a) Remont nawierzchni ci±gów pieszych – dz. nr 214/1 obrêb Nielubia na wysoko¶ci posesji nr 75 w m. Nielubia Przedmiotem zamówienia jest remont istniej±cego ci±gu pieszego na wysoko¶ci posesji nr 75 (dz. nr 214/1 obrêb Nielubia) na d³ugo¶ci oko³o 47m. Szeroko¶æ ci±gu projektuje siê jak w stanie istniej±cym – 2,0 m. Zak³ada siê wykonanie ci±gu z kostki betonowej szarej, obramowanej obrze¿ami betonowymi 8x30 cm. Ponadto inwestycja zak³ada monta¿ oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem sta³ej organizacji ruchu oraz prace ziemne zwi±zane z humusowaniem i obsianiem traw±.
b) Remont nawierzchni ci±gu pieszego – dz. nr 214/1 obrêb Nielubia na wysoko¶ci posesji nr 78 w m. Nielubia
Przedmiotem zamówienia jest remont istniej±cego ci±gu pieszo - jezdnego na wysoko¶ci posesji nr 78 (dz. nr 214/1 obrêb Nielubia) na d³ugo¶ci oko³o 45m. Szeroko¶æ ci±gu projektuje siê jak w stanie istniej±cym – od 3,9 do 5,3m. Zak³ada siê wykonanie ci±gu z kostki betonowej szarej, obramowanej obrze¿ami betonowymi 8x30 cm oraz krawê¿nikami najazdowymi betonowymi 15x22 cm. Ponadto inwestycja zak³ada monta¿ oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem sta³ej organizacji ruchu.

VI. Remont drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin (dz. nr 300/4, 300/2) polegaj±cy na frezowaniu nawierzchni bitumicznej i wykonaniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa warstwa ¶cieralna o gr. po zagêszczeniu 3cm SMA 11; nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowa warstwa wi±¿±ca AC16 W o gr. po zagêszczeniu 4 cm) na powierzchni ok. 200 m2 zgodnie z przedmiarem i za³±cznikiem graficznym.

VII. Remont drogi gminnej nr 100061D w m. Nielubia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 100061D w m. Nielubia w obrêbie przejazdu kolejowego na d³ugo¶ci ok. 30mb i szeroko¶ci 4 m. W ramach inwestycji zak³ada siê wykonanie drogi o nawierzchni mineralno – bitumicznej o szeroko¶ci 4,0 mb na podbudowie wraz z obustronnym poboczem o szeroko¶ci 0,5 mb.

VIII. Remont drogi gminnej dz. nr 371/2,372 obrêb Nielubia

Przedmiotem zamówienia jest remont istniej±cej drogi gminnej w m. Nielubia - dz. nr 371/2, 372 obrêb Nielubia na d³ugo¶ci ok. 470 mb w zakresie wymiany górnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Szeroko¶æ jezdni projektuje siê jako 4,0 m.
Ponadto planuje siê budowê zjazdów w konstrukcji jak jezdnia, a tak¿e budowê poboczy z kruszywa obustronnie o szer. 0,5 m bitumicznych i odtworzenie terenów zielonych.
Zakres prac na podstawie przedmiaru robót m.in.: Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem kamiennym, U³o¿enie geow³ókniny, Skropienie nawierzchni drogowej emulsj±, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ¶cieralna asfaltowa - grubo¶æ po zagêszczeniu 5 cm, wykonanie zjazdów i poboczy oraz terenów zielonych, reprofilacja i oczyszczenie skarp rowu, remont placu – poszerzenia drogi - przyleg³ego do drogi oraz wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzon± organizacj± ruchu.
Odprowadzanie wód roztopowych i opadowych planuje siê wykonaæ jak w stanie istniej±cym, tj. poprzez nadanie nawierzchni jezdni poprzecznych i pod³u¿nych spadków, kieruj±cych wody opadowe i roztopowe na tereny zielone.

IX. Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych:
a) Drogi o nawierzchni t³uczniowej : Zakres prac zgodny z przedmiarem robót.
1) Remont drogi gminnej dz. nr 589 obrêb Brzeg G³ogowski i dz. nr 298/1 obrêb Czerna
2) Remont drogi gminnej dz. nr 121, 122 obrêb Kamiona
3) Remont drogi gminnej dz. nr 109 obrêb S³one
4) Remont drogi gminnej dz. nr 284, 267 obrêb Zab³ocie
5) Remont drogi gminnej dz. nr 639/2 obrêb Brzeg G³ogowski, dz. nr 224,225 obrêb Domaniowice, dz. nr 485 obrêb Kromolin
b) Drogi o nawierzchni gruntowej: Nale¿y z przedmiaru robót wykluczyæ pozycjê 1.1.3 i 1.1.4
1) Remont drogi gminnej dz. nr 126/10 obrêb Bukwica
2) Remont drogi gminnej dz. nr 134, 143,72 obrêb Nielubia
3) Remont drogi gminnej dz. nr 63,7 obrêb Nielubia
Uwaga: Przedmiotowe drogi nale¿y wyrównaæ w okresie suchym, bez opadów. Wykonawca jest zobowi±zany wykonywaæ pracê ,tak aby nie kolidowaæ z pracami na gruntach rolnych.
c) Przebudowa drogi wewnêtrznej – dz. nr 40 obrêb Dankowice. Zakres prac zgodny z przedmiarem robót
Inwestycja zak³ada przebudowê drogi gruntowej na d³ugo¶ci ok. 150 mb polegaj±c± na wykonaniu p³yt betonowych na istniej±cej drodze wraz z wykonaniem obustronnych poboczy z t³ucznia kamiennego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów –zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który:
a) wyka¿e siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj.:
- wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu b±d¼ rozbudowy b±d¼ przebudowy b±d¼ budowy drogi nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ ka¿da. Aby spe³niæ ten wymóg, prace, na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci.
W przypadku, je¿eli warto¶æ zamówienia wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie obcej – równowarto¶æ tej kwoty w z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
b) wyka¿e, ¿e w okresie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia minimum:
- 1 osoba na stanowisku kierownika budowy posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 725 ze zm.) w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia.
UWAGA:. Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym POTWIERDZAJ¡CE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA (za³±cznik nr 4).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ, (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ).
3. Op³acon± polisê - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie stawia wymogu z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg. wzoru stanowi±cego do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
4. Pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¶li dotyczy).
5. Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/podpisuj±cych ofertê i o¶wiadczenia (je¿eli uprawnienie tej/tych osoby/osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostaæ przes³ane do Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ przes³ane wraz z ofert± (skompresowane do jednego pliku).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± wobec ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) Zmiany Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru lub innego kluczowego specjalisty w nastêpuj±cych przypadkach:
a) ¶mierci, choroby lub zdarzeñ losowych,
b) w przypadku rezygnacji z pe³nionej funkcji,
c) nie wywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
2) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o to wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany),
c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej,
d) zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjêtych umow±,
e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie,
f) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego.
3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
4) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
5) Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, lub dodatkowych.
6) Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.
7) Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci:
a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno - technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej,
c) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
8) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami – w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SWZ i ofercie Wykonawcy.
9) W przypadku uzasadnionej rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji.
10) W przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.
11) Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a w szczególno¶ci w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2024 r., poz.340).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: przy u¿yciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.