Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00363398/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00371475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa dokarmiania i zanęcania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w 2023 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Baligród
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Baligród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Baligród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134657200
1.5.8.) Numer faksu: 134657201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baligrod@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.baligrod.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_baligrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa dokarmiania i zanęcania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w 2023 roku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd3a1643-40d8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00403280/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa dokarmiania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w roku 2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. „Usługa dokarmiania i zanęcania żubrów w Nadleśnictwie Baligród w 2023 roku”.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokarmianiu i zanęcaniu żubrów
w Nadleśnictwie Baligród w 2023 roku”, obejmująca:
1. Dostarczenie przez Wykonawcę następującej karmy i soli dla żubrów w ilości 115 ton:
1) Buraki cukrowe – 100 ton,
2) Sianokiszonka – 7 ton,
3) Owies – 5 ton,
4) Sól lizawkowa – 3 tony.
2. Przechowywanie, transport i wykładanie w/w karmy.
3. Prace godzinowe ręczne – 180 h, obejmujące w szczególności porządkowanie miejsc dokarmiania, odkrzaczanie dojazdów do miejsc dokarmiania itp,
4. Prace godzinowe mechaniczne wykonywane ciągnikiem rolniczym – 50 h, obejmujące w szczególności: odśnieżanie miejsc dokarmiania i dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania, poprawę dojazdów do miejsc dokarmiania itp.
5. Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu karmy wg poniższego wyszczególnienia:
1) Buraki cukrowe w ilości 100,0 ton – korzenie bez naci, pochodzące ze zbiorów
2023 r. Buraki będą wykładane dla żubrów w okresie od września do grudnia 2023 r. Buraki muszą być oczyszczone z nadmiaru gliny.
2) Sianokiszonka w ilości 7,0 ton - w foliowanych balotach, zabezpieczonych przed zepsuciem o wadze 500-800 kg, pochodząca ze zbiorów z traw łąkowych, pozyskanych w okresie czerwiec – lipiec 2023 roku.
3) Owies ziarno w ilości 5,0 ton – wysuszone ziarno, wolne od zanieczyszczeń
i pleśni.
4) Sól lizawkowa w ilości 3,0 tony - sól kamienna w naturalnych bryłach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184696,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184696,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184696,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Dariusz Górka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881037028
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1/3
7.3.4) Miejscowość: Baligród
7.3.5) Kod pocztowy: 38-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184696,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.