Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00339853/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów nabiałowych dla potrzeb prowadzonej działalności gastronomicznej/hotelarskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.co.kprp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów nabiałowych dla potrzeb prowadzonej działalności gastronomicznej/hotelarskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a51cc7a-2217-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141010/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy produktów nabiałowych dla potrzeb prowadzonej działalności gastronomicznej/hotelarskiej (na okres 24 miesięcy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-23/2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę artykułów nabiałowych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną/hotelarską.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ - Załącznik nr 7 do SWZ oraz formularz cenowy – Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
15898000-9 - Drożdże
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589413,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589413,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589413,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-MLECZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5240005293
7.3.3) Ulica: ul. Matuszewska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621261,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-13SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów nabiałowych
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.