Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00298749/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00322577/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00324908/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Kompleksów Boisk Moje Boisko – Orlik 2012 w Bliżynie i Mroczkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A
1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (041) 25 41 172 wew. 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blizyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89b20c75-159d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Kompleksów Boisk Moje Boisko – Orlik 2012 w Bliżynie i Mroczkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89b20c75-159d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044293/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kompleksu sportowego Orlik 2012 w Bliżynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PNO.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1142273,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie Nr 1 – Modernizacja Kompleksu Boisk Moje Boisko – Orlik 2012 w Bliżynie− wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłkarskiego (1860 m2) z odtworzeniem warstwy wyrównawczej,
− wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego (1524,09 m2) z odtworzeniem podbudowy na części boiska.
• Podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o gr. 13 mm
Tarcie (opór poślizgu) - ≥ 85 (stan suchy)
≥ 59 (Stan mokry
Wytrzymałość na rozciąganie - ≥ 1,09 N/mm2
Wydłużanie podczas zerwania - ≥ 74%
Odporność na zużycie Tabel - ≤ 0,65 g
Amortyzacja (23 st. C) - ≥ 36 %
NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni
- Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
- Do dokumentów należy załączyć opisaną próbkę oferowanej nawierzchni.
• Podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni z trawy syntetycznej
- Trawa syntetyczna trzeciej generacji, tj. zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM pierwotnego w kolorze zielonym, z atestem laboratorium sportowego.
- Kolorystyka : włókno zielone, odporne na promienie UV
- Parametry techniczne / Typ włókna: włókno proste monofil / monofilowe + fibrylowane - min. 85% włókien monofilowych
- Skład chemiczny: polietylen
- Wysokość włókna: min. 60mm
- Grubość włókna: min: 230 μ (zalecana)
- Gęstość włókien: min. 97.000 włókien./m2
- Dtex: min. 11 000
- Latex: min. 1000 g/ m2 (zalecana)
- Waga całkowita: min. 2700g/ m2 (zalecana)
- Wyznaczenie boiska trwałymi liniami: boisko główne: pole gry 26 m x 56 m z wyznaczonymi liniami ze sztucznej trawy w kolorze białym; nawierzchnia musi być absolutnie gładka i równa
NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf ( dostępny na www.FIFA.com)
lub
- Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf ( dostępny na www.FIFA.com)
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014-02, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB
- Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez producenta
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia
- Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
- Gwarancję udzieloną przez producenta na tę nawierzchnię
- Do dokumentów należy załączyć opisaną próbkę oferowanej trawy.
Kolorystyka boisk zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż,) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5) Wykonawca wykona prace towarzyszące i roboty tymczasowe oraz inne usługi, które należy uwzględnić w cenie oferty, w tym m.in.;
a) Zorganizowanie zaplecza budowy i jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
b) Wznowienie geodezyjnych znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzenia robót;
c) Odtworzenie na swój koszt terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkiej infrastruktury podziemnej;
d) Zapewnienie poboru wody i energii elektrycznej do celów budowy;
e) Inne dodatkowe koszty poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia,
a nie zostały wyszczególnione.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe
w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
7) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) Dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt techniczny,
• specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 1030378,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie Nr 2 - Modernizacja Kompleksu Boisk Moje Boisko – Orlik 2012 w Mroczkowie− wymiana nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego (613,11 m2),
− remont pokrycia dachowego zaplecza socjalnego (74 m2) - izolacje cieplne ze styropapy, papa termozgrzewalna.
1) Wymagane parametry nawierzchni:
• Podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o gr. 13 mm
Tarcie (opór poślizgu) - ≥ 85 (stan suchy)
≥ 59 (Stan mokry
Wytrzymałość na rozciąganie - ≥ 1,09 N/mm2
Wydłużanie podczas zerwania - ≥ 74%
Odporność na zużycie Tabel - ≤ 0,65 g
Amortyzacja (23 st. C) - ≥ 36 %
NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni
- Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
- Do dokumentów należy załączyć opisaną próbkę oferowanej nawierzchni.
NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf ( dostępny na www.FIFA.com)
lub
- Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf ( dostępny na www.FIFA.com)
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014-02, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB
- Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez producenta
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia
- Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
- Gwarancję udzieloną przez producenta na tę nawierzchnię
- Do dokumentów należy załączyć opisaną próbkę oferowanej trawy.
Kolorystyka boisk zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż,) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5) Wykonawca wykona prace towarzyszące i roboty tymczasowe oraz inne usługi, które należy uwzględnić w cenie oferty, w tym m.in.;
a) Zorganizowanie zaplecza budowy i jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
b) Wznowienie geodezyjnych znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzenia robót;
c) Odtworzenie na swój koszt terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkiej infrastruktury podziemnej;
d) Zapewnienie poboru wody i energii elektrycznej do celów budowy;
e) Inne dodatkowe koszty poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia,
a nie zostały wyszczególnione.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe
w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
7) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) Dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt techniczny,
• specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 111895,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca nie przystąpił do podpisania umowy oraz nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836807,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2156808,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198837,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491269,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198837,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GB Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389989972
7.3.3) Ulica: Dewońska 22
7.3.4) Miejscowość: Szewce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Warstwy konstrukcyjne pod boiskiem oraz nawierzchnie poliuretanowe ,
Podwykonawca GB Technology s.c. ul. Garbarska 21, 25-826 Kielce
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198837,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu szkolno-przedszkolnego w Borku Wielkopolskim przy ul. Szkolnej 1.
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Wymiana rynien i rur spustowych oraz wyłazu dachowego w budynku ITP-PIB pod adresem ul. Ułanów 21B, 31-450 Kraków
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.