Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354756/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Jaworznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Główny
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 327519192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@biblioteka.jaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.jaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://biblioteka.jaw.pl/bip/category/zamowienia-publiczne/nowe-ogloszenia-o-zamowienia/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i urządzeń dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Jaworznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2a3bcc-38ac-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i urządzeń dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Jaworznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354756/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.270-5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488195 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Książkomat zewnętrzny wraz z modułem obsługi oraz montażem i instalacją (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 42968000-9 - Maszyny wydające
4.5.5.) Wartość części: 204500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Totem interaktywny zewnętrzny z montażem (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 46150 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uniwersalny skaner A2 do dygitalizacji zbiorów wraz z instalacją, konfiguracją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 141230 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwer pamięci masowej przeznaczony na składowanie multimediów oraz serwer zarządzający bazami, (po 1szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Studio streamingowe (sprzęt do transmisji, audio-video) (1 studio)4.5.3.) Główny kod CPV: 32351100-9 - Sprzęt do edytowania obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 145000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowaniem graficzne, oprogramowanie systemowe i oprogramowanie biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 8600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204487,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204487,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204487,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arfido Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772953904
7.3.4) Miejscowość: Chyby
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204487 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-13 do 2022-12-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Videofonika Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282263617
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIDEOFONIKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VIDEOFONIKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-17 do 2022-12-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elaboro Agnieszka Borowiecka-Sorbian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571536608
7.3.4) Miejscowość: Pobierowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" ELABORO " Agnieszka Borowiecka-Sorbian
jakie przetargi wygrała firma
" ELABORO " Agnieszka Borowiecka-Sorbian
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-13 do 2022-11-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w I i II kwartale 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od stycznia do czerwca 2025 roku
- "Dostawa benzyny bezołowiowej 95 PB rozliczana w systemie bezgotówkowym"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.