Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9358051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ce4671-2247-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094825/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230417,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem (instalacją odgromową, elektryczną, sanitarną).
1) Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej z wyposażeniem:
a) PODŁOGA:
- podłoga jednorodna, wykończona wykładziną PCV,
- ogrzewanie podłogowe,
b) ŚCIANY ZEWNĘTRZNE:
- z kompozytu z płyt warstwowych, gr. 10 cm,
- elewacja zewnętrzna wykończona płytami z betonu architektonicznego gr. 1 cm w kolorze jasnoszarym - U=0,23 W/(m2K) lub niższy,
c) STROPODACH: z kompozytu z płyt warstwowych grubości 12-16 cm – U = 0,18 W/(m2K) lub niższy,
d) STOLARKA DRZWIOWA:
- Drzwi do pomieszczenia toalety aluminiowe szerokości 90 cm w kolorze grafitowym wraz z antabami ze stali nierdzewnej z dwóch stron,
- Drzwi do pomieszczenia technicznego stalowe szerokości 90 cm w kolorze szarym,
e) SYSTEM POBORU OPŁAT.
2) Wykonanie przyłączy do toalety:
a) przyłącze wody z rury PE 100 PN 10 SDR 17 dn. 32 wraz z uzbrojeniem
i montażem wodomierza o długości ok. 10 m,
b) przyłącze kanalizacji sanitarnej z rury PVC SN8 szereg SDR 34 dn. 160
ze studnią PCV dn. 400 o długości ok. 16 m,
c) przyłącze energetyczne kabel YKXS 5x6 mm2 w rurze osłonowej dn. 50
o długości ok. 10 m.
3) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wytyczenia obiektów oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę,
b) wykonania badań archeologicznych, zgodnie z pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 300/2021/C z dnia 28.04.2021 r.,
c) zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi dokumentami wynikającymi z ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
d) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu zestawienia środków trwałych wraz z ich charakterystyką (w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym) oraz z ich symbolami według obowiązującego rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2013 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1864).
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, projekcie technicznym – architektura, projekcie technicznym – konstrukcje, projekcie technicznym – branża sanitarna, projekcie technicznym – branża elektryczna, projekcie technicznym – dokumentacja geotechniczna, projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowych wymaganiach dotyczących toalety (załącznik nr 21 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203230,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257153,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203230,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMSTER POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022120632
7.3.3) Ulica: Pod Hałdą 37 B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-206
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane 20%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203230,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w zakresie fizjoterapii w miejscu zamieszkania odbiorców w roku 2025"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 250041P"
- Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Wronki w roku 2025
- Modernizacja ul. Nowej i ul. Powstańców Wlkp.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.