Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098783/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00119951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00123013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00125434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem opraw ledowych oraz montaż instalacji fotowoltaicznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B
1.5.2.) Miejscowość: Ozimek
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugim.ozimek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-012f562b-adf7-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem opraw ledowych oraz montaż instalacji fotowoltaicznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-012f562b-adf7-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018575/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem opraw ledowych oraz montaż instalacji fotowoltaicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.3.2023.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem opraw ledowychPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z niezbędną dokumentacją instalacyjną, dostawa i montaż oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia przejść dla pieszych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ oraz dołączoną dokumentacją i PFU. Zamówienie dotyczy dwóch zadań:
Część 1a- oświetlenie przejść dla pieszych
Część 1b – modernizacja oświetlenia ulicznego oraz nowe odcinki oświetlenia ulicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 3788400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z niezbędną dokumentacją instalacyjną, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej o mocy łącznej 449 kW +/- 2%, dla 14- stu budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Ozimek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.1.2. Wykaz obiektów należących do Gminy Ozimek na których będzie zamontowana instalacja fotowoltaiczna ujęty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
1.3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do:
1) wykonania dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami, w tym: projektów budowlano-wykonawczych w branżach:
a) konstrukcyjnej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2) wykonania prac budowlano montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w punkcie 1),
3) ustalenie warunków wpięcia do wewnętrznej sieci energetycznej obiektu,
4) wpięcie instalacji do wewnętrznej sieci energetycznej obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1795800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3627270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4206600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3766881,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ineltech Artur Bator
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KRZ Rafał Zdyb, VOLT-TIM Rudnicki Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910514999
7.3.3) Ulica: Gołąba 2
7.3.4) Miejscowość: Schodnia
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3766881,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1424130,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2608830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1424130,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EnSky & Tehilo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 991-053-84-97
7.3.3) Ulica: Brzeska 22h
7.3.4) Miejscowość: Popielów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1424130,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek
- "Przebudowa ulicy Opolskiej w miejscowości Schodnia".
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- ,,Remont i przebudowa DW nr 541 na odcinku skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541" - nr postępowania 276/24
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.