eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiski¦wiadczenie us³ug fizjoterapeuty



Og³oszenie z dnia 2022-10-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug fizjoterapeuty

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA STAWISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 13/15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stawiski

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.stawiski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://www.bip.stawiski.pl/index.php?k=3

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug fizjoterapeuty

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-805dd477-3fd5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00396761

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039657/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie Stawiski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie Stawiski”, Nr Projektu: POWR.02.08.00-00-0071/20 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Numer i nazwa Dzia³ania: 2.8 Rozwój us³ug spo³ecznych ¶wiadczonych w ¶rodowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00370097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug fizjoterapeuty w ramach Projektu pn. Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie Stawiski.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
3. Zamówienie dotyczy ¶wiadczenia us³ug fizjoterapeutycznych polegaj±cych na wsparciu i pomocy dla uczestników/uczestniczek projektu, mieszkañców Gminy Stawiski.
4. Wsparcie realizowane bêdzie w formie ¶wiadczenia us³ugi wsparcia – ¶wiadczenie us³ug fizjoterapeuty dla mieszkañców Gminy Stawiski w ilo¶ci ok. 120 godzin/miesiêcznie.
5. Przyjmuje siê, i¿ 1 godzina ¶wiadczonej us³ugi, tj. terapii trwa od 45 do 60 minut w zale¿no¶ci od indywidualnych potrzeb mieszkañca.
6. Wsparcie prowadzone bêdzie w zale¿no¶ci od indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Miesiêczna ilo¶æ godzin dla ka¿dego podopiecznego bêdzie ustalana indywidualnie.
7. Zamawiaj±cy zastrzega zmianê ilo¶ci godzin, o których mowa w ust. 4, (poprzez zmniejszenie/ zwiêkszenie) w przypadku braku potrzeby b±d¼ przyznania niewystarczaj±cej ilo¶ci godzin dla podopiecznych. Jednak¿e w czasie trwania umowy ³±czna max ilo¶æ godzin wynosi 1320 godzin.
8. Wsparcie odbywaæ siê bêdzie w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Stawiskach (Stawiski, ul. Polowa 26) oraz w mieszkaniach osób objêtych wsparciem na terenie Gminy Stawiski.
9. Wsparcie realizowane bêdzie w okresie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 sierpnia 2023 roku w ³±cznej ilo¶ci godzin w ramach umowy: 1320.
10. ¦wiadczenie us³ug bêdzie obejmowa³o szeroko rozumiane wsparcie, poradnictwo specjalistyczne, udzielanie konsultacji oraz zajêcia fizjoterapeutyczne w siedzibie CUS b±d¼ w mieszkaniach osób wspieranych.
11. W odniesieniu do specjalistycznych us³ug opiekuñczych zakres us³ug opiekuñczych okre¶la rozporz±dzenie Ministra Polityki Spo³ecznej z dnia 22 wrze¶nia 2005 r. w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598).
12. Rodzaj specjalistycznych us³ug dostosowany musi byæ do szczególnych potrzeb osób wymagaj±cych pomocy w formie specjalistycznych us³ug, wynikaj±cych z rodzaju ich schorzenia lub niepe³nosprawno¶ci.
13. Us³ugi powinny byæ ¶wiadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
14. Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb, u ró¿nych podopiecznych zg³aszanych siê do CUS z tak± potrzeb±.
15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do:
a) ewentualnego zwiêkszenia liczby godzin, w granicach kwoty jak± mo¿e przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest ni¿sza od tej kwoty (przy uwzglêdnieniu ceny ofertowej 1 godziny us³ugi wybranego wykonawcy),
b) zmniejszenia z przyczyn obiektywnych liczby godzin us³ug.
16. Warto¶æ przedmiotu zamówienia bêdzie iloczynem podanej przez Wykonawcê ofertowej ceny jednostkowej us³ugi i wskazanej powy¿ej ³±cznej liczby godzin us³ug.
17. W zwi±zku z zapewnieniem bezpieczeñstwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie przekazywaæ dane osób korzystaj±cych z us³ug w niezbêdnym zakresie, w sposób okre¶lony w odrêbnej umowie Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85142100-7 - Us³ugi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 139,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FizjoFit Katarzyna Danowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-144-34-16

7.3.3) Ulica: Jurzec W³o¶ciañski 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Jurzec W³o¶ciañski 4

7.3.5) Kod pocztowy: 18-520

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja o zawarciu Umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.