Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338990/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą opału na sezon grzewczy 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8
1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446811193
1.5.8.) Numer faksu: 446811028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-988de529-31e2-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą opału na sezon grzewczy 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988de529-31e2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050818/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ,,Zakup opału na sezon grzewczy 2023/2024"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem eko – groszku nieworkowanego ( luzem ) do Świetlicy Środowiskowej w Dobryszycach, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Dobryszycach, Domu Nauczyciela w Dobryszycach w ilości 160 ton.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w ramach Części I posiadał poniższe
parametry:
- uziarnienie 5 – 25 mm,
- wartość opałowa nie mniejsza niż 28 MJ/kg,
- zawartość popiołu do 10%,
- zawartość siarki poniżej 0,6%,
- zawartość wilgoci do 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09242000-7 - Produkty pochodne węgla
4.5.5.) Wartość części: 212432,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem pelletu nieworkowanego ( luzem ) do Urzędu Gminy w Dobryszycach oraz Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dobryszycach oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobryszycach w ilości 50 ton.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w ramach Części II posiadał poniższe
parametry:
- średnica - 6 mm do 8 mm;
- długość - do 40 mm;
- gęstość nasypowa kg/m3 1 tona -1,7 m3;
- popiół - 0,3 - 0,7%;
- siarka - suchej masy 0,03;
- chlor - suchej masy 0,02%;
- wilgotność - do 7 %;
- wartość opałowa - nie mniej niż 18 kJ/kg;
- ścieralność - 2,5%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09242000-7 - Produkty pochodne węgla
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155078,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155078,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591000568
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kletnie, Gomunice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-545
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Stasiak Transport towarowy, handel opałem
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Stasiak Transport towarowy, handel opałem
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155078,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Diana Szczerek Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290484177
7.3.4) Miejscowość: Wólka Kłucka 201, Mniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZCZEREK SŁAWOMIR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZCZEREK SŁAWOMIR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2024-03-31INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
- Wymiana kostki brukowej na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Wymiana okien w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w internacie - skrzydło chłopców
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.