Og³oszenie z dnia 2023-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00482259/01 - Wynik z dnia 2023-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jaj kurzych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jaj kurzych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a07ecede-52e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00396800
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00101529/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.15 Dostawa jaj kurzych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/21blt3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21blt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: okre¶lono w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/57/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do garnizonów administrowanych przez 21. Bazê Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – ¦widwin
b) Zadanie nr 2 – Miros³awiec
c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów
Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ oraz rodzaj asortymentu, zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilo¶ci zamówienia na rok 2024 zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy.
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter ilo¶ciowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 50% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w Formularzu ofertowym – za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 50% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
3. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt 1. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj± (gwarantowanego). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do garnizonów administrowanych przez 21. Bazê Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – ¦widwin
b) Zadanie nr 2 – Miros³awiec
c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów
Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ oraz rodzaj asortymentu, zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilo¶ci zamówienia na rok 2024 zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy.
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter ilo¶ciowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 50% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w Formularzu ofertowym – za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 50% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt 1. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj± (gwarantowanego). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do garnizonów administrowanych przez 21. Bazê Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – ¦widwin
b) Zadanie nr 2 – Miros³awiec
c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów
3. Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ oraz rodzaj asortymentu, zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilo¶ci zamówienia na rok 2024 zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy.
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter ilo¶ciowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 50% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w Formularzu ofertowym – za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 50% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt 1. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj± (gwarantowanego). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:1. 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 4. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis spe³nienia warunku:
Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy posiadaj±:
- aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz. U. z 2023 r., poz. 872),
lub
- aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego organu w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia nie zwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. z 2022r ., poz. 2132),
lub
- za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji
i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r., nr 106, poz. 730 ze zm.),
je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadaæ uprawnienia, o których mowa powy¿ej
i zrealizowaæ dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. Wyj±tek stanowi± sytuacje, w których Wykonawca wyka¿e, ¿e nie bêdzie bra³ udzia³u w czynno¶ciach,
do których wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ (co jednoznacznie musi wynikaæ
z umowy konsorcjum lub spó³ki cywilnej).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- aktualna decyzja administracyjna w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz. U. z 2023 r., poz. 872),
lub
- aktualna decyzja administracyjna w³a¶ciwego organu w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia nie zwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia
(Dz. U. z 2022r ., poz. 2132),
lub
- za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji
i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r., nr 106, poz. 730 ze zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kierowaæ bêdzie do wskazanego pe³nomocnika.
Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 3 niniejszego rozdzia³u.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lono w § 8 projektu umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21blt
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-27
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/26/2025 Przegl±d, konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego II
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy ¦widwin
- ZP/16/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja urz±dzeñ kot³owni i wêz³ów cieplnych
- ZP/19/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja oczyszczalni ¶cieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych na bie¿±ce potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omañkowskiej 9 - I/2025
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia, z podzia³em na czê¶ci
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.