Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00335722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku WDL w Siedlcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku WDL w Siedlcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03d1682e-2dd6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039567/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja budynku WDL w Siedlcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 328378,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Wiejskiego Domu Ludowego w Siedlcu.
W ramach inwestycji planuje się wykonanie ocieplenia elewacji, częściowa wymiana stolarki drzwiowej, remont balkonów, remont podbitki dachowej, wymiana rur spustowych, wymiana lamp na elewacji, częściowe rozebranie schodów zewnętrznych i wykonanie nowych, wykonanie okładziny schodów zewnętrznych oraz tarasu z desek kompozytowych, wymurowanie nowych ścian przy wejściu do Klubu Sportowego „Górnik Siedlec”.
W zakres robót wchodzi m.in.:
- wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych (m.in. odbicie odparzonych tynków, skucie cokołów, skucie okładziny z pytek, wykucie z muru podokienników, demontaż krat okiennych, demontaż okna, rozebranie schodów z kostki betonowej, rozebranie betonowych schodów, rozebranie rur spustowych, demontaż balustrad, opraw oświetleniowych, demontaż kratki ściekowej, demontaż osłon rur spustowych, demontaż tablic);
- uzupełnienie skutych tynków;
- zamurowanie otworu okiennego;
- oczyszczenie i gruntowanie elewacji;
- przymocowanie płyt styropianowych i styroduru do ścian i ościeży;
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej;
- montaż nowych parapetów zewnętrznych;
- wykonanie tynków na ścianach i słupach;
- wykonanie tynku mozaikowego na cokołach;
- wymurowanie ścian wraz z wykonaniem fundamentów;
- montaż drzwi aluminiowych w nowo powstałej ścianie;
- remont balkonów (wykonanie obróbek blacharskich płyt balkonowych, wykonanie wylewek, wykonanie hydroizolacji, wykonanie dywanu kamiennego, wymiana balustrad);
- oczyszczenie, impregnowanie i malowanie podbitek drewnianych;
- montaż nowych rur spustowych;
- montaż nowych opraw oświetleniowych LED;
- wykonanie schodków betonowych;
- wykonanie izolacji oraz okładziny schodów i tarasu deskami kompozytowymi;
- utylizacja odpadów budowlanych i wywóz gruzu z terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45442100-8 - Roboty malarskie
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373825,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429422,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373825,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Przedsiębiorstwo Budowlano Remontowo Handlowe P.B.R. sp. z o. o., BIADOLINY SZLACHECKIE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691981245
7.3.4) Miejscowość: Maszkienice 175
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO REMONTOWO HANDLOWE P.B.R. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO REMONTOWO HANDLOWE P.B.R. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373825,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Remont trzech szatni wraz z węzłem sanitarnym w budynku trybuny na Stadionie Miejskim w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.