eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierklanyBudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków. Etap VI: gospodarka osadowa - część 3



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oczyszczalni ścieków.
Etap VI: gospodarka osadowa – część 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerklany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276259008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 85

1.5.2.) Miejscowość: Świerklany

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-266

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324327521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklany.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bbb9864-0841-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oczyszczalni ścieków.
Etap VI: gospodarka osadowa – część 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bbb9864-0841-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022918/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 udowa i modernizacja oczyszczalni ścieków. Etap VI: gospodarka osadowa – część 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1745842,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiat o nazwach roboczych PO-1, PO-2, PO-3, znajdujących się na obszarze oczyszczalni ścieków w Świerklanach.
4.2.1. Wiata PO-1 zaprojektowana została jako wiata stalowa, jednonawowa, posiada jedno pomieszczenie, które służyć będzie jako składowisko kompostu. Wiata będzie wydzielona z przestrzeni dachem i trzema przegrodami pionowymi, od strony wjazdu pozostanie otwarta. Poszycie dachu oraz trzech ścian zostanie wykonane z blachy trapezowej.
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu.
• powierzchnia zabudowy: 398,56 m2
• powierzchnia użytkowa: 384,10 m2
• kubatura: 3917,84 m3
• wysokość budynku: 10,07 m
• długość budynku: 20,15 m
• szerokość budynku: 20,15 m

4.2.2. Wiata PO-2 zaprojektowana została jako wiata stalowa jednonawowa posiada jedno pomieszczenie, które służyć będzie jako składowisko osadu. Wiata będzie wydzielona z przestrzeni dachem i trzema przegrodami pionowymi, od strony wjazdu pozostanie otwarta. Poszycie dachu oraz trzech ścian zostanie wykonane z blachy trapezowej.
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu.
• powierzchnia zabudowy: 272,11 m2
• powierzchnia użytkowa: 260,78 m2
• kubatura: 2210,89 m3
• wysokość budynku: 10,05 m
• długość budynku: 14,29 m
• szerokość budynku: 21,39 m

4.2.3. Wiata PO-3 zaprojektowana została jako wiata stalowa jednonawowa posiada jedno pomieszczenie, które służyć będzie jako składowisko biomasy. Wiata będzie wydzielona z przestrzeni dachem i trzema przegrodami pionowymi, od strony wjazdu pozostanie otwarta. Poszycie dachu oraz trzech ścian zostanie wykonane z blachy trapezowej.
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu.
• powierzchnia zabudowy: 142,26 m2
• powierzchnia użytkowa: 128,11 m2
• kubatura: 1156,57 m3
• wysokość budynku: 10,05 m
• długość budynku: 7,35 m
• szerokość budynku: 19,64 m



4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SWZ:
4.3.1. dokumentacji projektowej,
4.3.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dalej: STWiOR,
4.3.3. projektowanych postanowieniach umowy.
Uwaga:
Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie Oczyszczalni Ścieków na poletkach osadowych. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z dwutygodniowym wyprzedzeniem z dyrektorem Gminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji terminu rozpoczęcia robót na każdym z poletek.
Zamawiający zwołuje wizję lokalną dla Wykonawców.
Termin wizji lokalnej: 23.05.2024 r. godz. 1000
Miejsce spotkania: wejście przed Oczyszczalnią Ścieków, Świerklany, ul. Pogodna.
Udział Wykonawców w wizji jest obowiązkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262210-6 - Fundamentowanie

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1956531 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1956561 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1956561 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562350951

7.3.3) Ulica: Łążyn 46

7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlanych i elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1956561 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.