Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365524/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00374741/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00380125/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 67/4
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 75 43 164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f26839dd-296f-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f26839dd-296f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051219/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejski dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365524
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512286,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.3-IZ.00-0103/23 pn. „Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejski dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę nw. sprzętu elektronicznego:
1) komputer przenośny – 2 szt.,
2) komputer stacjonarny – 2 szt.,
3) monitor interaktywny – 4 szt.,
4) podstawa mobilna – 4 szt.,
5) tablica interaktywna – 3 szt.,
6) projektor typ 1 – 3 szt.,
7) projektor typ 2 – 1 szt.,
8) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
9) drukarka typ 1 – 6 szt.,
10) drukarka typ 2 – 4 szt.,
11) ploter – 1 szt.,
12) wizualizer – 1 szt.,
13) kamera internetowa – 1 szt.,
14) głośnik przenośny typ 1 – 1 szt.,
15) głośnik przenośny typ 2 – 3 szt.,
16) głośnik przenośny typ 3 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232110-8 - Drukarki laserowe
38652100-1 - Projektory
32342412-3 - Głośniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 85 923,90 zł. W postępowaniu zostało złożonych siedem ofert, których wartości po dokonaniu poprawek omyłek rachunkowych, opiewały na kwotę odpowiednio: 332 675,90 zł;, 106 196,16 zł, 86 681,27 zł, 95 478,15 zł, 109 366,58 zł, 116 128,47 zł oraz 103 502,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86681,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332675,90 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.