Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337332/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f688220f-18f7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083770/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Turku w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania terenu w ramach inwestycji "Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Turku” Inwestycja zlokalizowana będzie w ścisłym centrum miasta Turku – tj. na starówce w obrębie Placu Wojska Polskiego. Obszar planowanego przedsięwzięcia znajduje się w zwartej zabudowie śródmiejskiej, w najważniejszej przestrzeni publicznej miasta Turek, zintegrowanej z głównymi zabytkami (ratuszem – Muzeum Miasta Turku im. Józefa Mehoffera oraz neogotyckim Kościołem p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa z zabytkową polichromią Józefa Mehoffera).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych:
a) zaprojektowanie robót budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU),
b) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, postanowień, decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie i odbiór robót budowlanych.
c) Wykonawca zobowiązuje się oddać przedmiot umowy kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Dokumentację należy opracować zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej, zapewniającymi wypełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, przy wypełnieniu obowiązków projektanta określonych w art. 20 wyżej wymienionej ustawy.
d) Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować w następującej ilości egzemplarzy:
Koncepcja – 1 egz.,
Projekt budowlany w 5 egz. (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny, uzgodnienia z konserwatorem zabytków);
Projekty wykonawcze w 4 egz.;
Przedmiary robót w 2 egz.;
Kosztorysy 2 egz.;
Wykaz urządzeń i materiałów z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń i materiałów w 2 egz.;
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 3 egz.;
Dostarczona dokumentacja projektowo kosztorysowa ma zawierać wszelkie potrzebne uzgodnienia, w tym uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków Delegatura w Koninie.
2) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) Przebudowę Starówki Miejskiej w Turku, w szczególności:
przebudowę istniejącej fontanny miejskiej na płaską fontannę z dyszami wraz z podświetleniem LED (fontanna wodna typu podłogowa) oraz infrastrukturą techniczną,
realizacją akcentu przestrzennego figuratywnego – rzeźby w postaci tura w skali 1:1,
wykonanie elementów małej architektury m.in. ławki, kosze, tablica informacyjna, oświetlenie,
rewitalizację istniejącej zieleni i wykonanie nowych nasadzeń,
wymianę nawierzchni istniejących ciągów komunikacyjnych w obrębie inwestycji,
budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci,
budowę/przebudowę przyłącza wodociągowego dla zasilenia fontanny,
budowę/przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej dla obsługi fontanny,
przyłączenie oraz budowę WLZ dla zasilenia fontanny oraz projektowanych opraw w energię elektryczną,
budowę instalacji monitoringu.
b) W ramach zadania należy:
1) uzyskać mapę do celów projektowych,
2) wykonać badania geotechniczne gruntu wraz z opinią uprawnionego geologa,
3) wykonać pomiary i badania niezbędne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym inwentaryzację dendrologiczną,
4) unikać konieczności wycinki drzew,
5) ściśle współpracować z przedstawicielami zarządcy terenu oraz uzyskać akceptację dokumentacji projektowej w zakresie wymagań zarządcy terenu (Gmina Turek),
6) uzyskać akceptację Zamawiającego dla dokumentacji projektowej,
7) uzyskać wszelkie opinie, warunki techniczne i uzgodnień, w szczególności:
uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
uzyskać pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Koninie dla przyjętej koncepcji projektowej,
wprowadzić ewentualne zmiany w założeniach projektowych wg uwag
Konserwatora Zabytków, w porozumieniu z Zamawiającym,
uzyskać pozwolenie na prowadzenie prac na terenie chronionym wpisem do rejestru zabytków,
uzyskać w imieniu Zamawiającego warunki przyłączenia inwestycji do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, sieci energetycznej,
sporządzić dokumentację projektową, kosztorysową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w celu uzyskania przez Zamawiającego wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, postanowień niezbędnych do realizacji robót,
wykonać roboty tymczasowe konieczne do realizacji zadania,
wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji,
wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, która musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw, rozporządzeń, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej oraz uzgodnień, itp.,
przygotować dokumenty związane z odbiorem robót.
c) Wykonawca przedłoży dodatkowo:
- Harmonogram realizacji robót w 2 egz.;
- Zestawienie kosztów zadania w 2 egz.;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót budowlanych i wymagania dotyczące jakości ich wykonania oraz wymagania techniczne określa Program Funkcjonalno Użytkowy zwanym dalej PFU, sporządzony przez Pikul Architekci Mikołaj Pikul,
stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1917570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4784700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1917570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300898859
7.3.3) Ulica: PIONIERÓW
7.3.4) Miejscowość: KONIN
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1917570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Remont drogi powiatowej nr 4491P Kowale Pańskie Kolonia - Kawęczyn - Głuchów - Chocim w m. Głuchów
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT I
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego.
- Remont drogi powiatowej nr 4535P ul. Poduchowne w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie planu ogólnego gminy Mniów
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.