eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekREWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KALISKA 59

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f688220f-18f7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083770/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Turku w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania terenu w ramach inwestycji "Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Turku” Inwestycja zlokalizowana będzie w ścisłym centrum miasta Turku – tj. na starówce w obrębie Placu Wojska Polskiego. Obszar planowanego przedsięwzięcia znajduje się w zwartej zabudowie śródmiejskiej, w najważniejszej przestrzeni publicznej miasta Turek, zintegrowanej z głównymi zabytkami (ratuszem – Muzeum Miasta Turku im. Józefa Mehoffera oraz neogotyckim Kościołem p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa z zabytkową polichromią Józefa Mehoffera).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych:
a) zaprojektowanie robót budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU),
b) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, postanowień, decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie i odbiór robót budowlanych.
c) Wykonawca zobowiązuje się oddać przedmiot umowy kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Dokumentację należy opracować zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej, zapewniającymi wypełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, przy wypełnieniu obowiązków projektanta określonych w art. 20 wyżej wymienionej ustawy.
d) Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować w następującej ilości egzemplarzy:
 Koncepcja – 1 egz.,
 Projekt budowlany w 5 egz. (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny, uzgodnienia z konserwatorem zabytków);
 Projekty wykonawcze w 4 egz.;
 Przedmiary robót w 2 egz.;
 Kosztorysy 2 egz.;
 Wykaz urządzeń i materiałów z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń i materiałów w 2 egz.;
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 3 egz.;
Dostarczona dokumentacja projektowo kosztorysowa ma zawierać wszelkie potrzebne uzgodnienia, w tym uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków Delegatura w Koninie.
2) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) Przebudowę Starówki Miejskiej w Turku, w szczególności:
 przebudowę istniejącej fontanny miejskiej na płaską fontannę z dyszami wraz z podświetleniem LED (fontanna wodna typu podłogowa) oraz infrastrukturą techniczną,
 realizacją akcentu przestrzennego figuratywnego – rzeźby w postaci tura w skali 1:1,
 wykonanie elementów małej architektury m.in. ławki, kosze, tablica informacyjna, oświetlenie,
 rewitalizację istniejącej zieleni i wykonanie nowych nasadzeń,
 wymianę nawierzchni istniejących ciągów komunikacyjnych w obrębie inwestycji,
 budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci,
 budowę/przebudowę przyłącza wodociągowego dla zasilenia fontanny,
 budowę/przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej dla obsługi fontanny,
 przyłączenie oraz budowę WLZ dla zasilenia fontanny oraz projektowanych opraw w energię elektryczną,
 budowę instalacji monitoringu.
b) W ramach zadania należy:
1) uzyskać mapę do celów projektowych,
2) wykonać badania geotechniczne gruntu wraz z opinią uprawnionego geologa,
3) wykonać pomiary i badania niezbędne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym inwentaryzację dendrologiczną,
4) unikać konieczności wycinki drzew,
5) ściśle współpracować z przedstawicielami zarządcy terenu oraz uzyskać akceptację dokumentacji projektowej w zakresie wymagań zarządcy terenu (Gmina Turek),
6) uzyskać akceptację Zamawiającego dla dokumentacji projektowej,
7) uzyskać wszelkie opinie, warunki techniczne i uzgodnień, w szczególności:
 uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
 uzyskać pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Koninie dla przyjętej koncepcji projektowej,
 wprowadzić ewentualne zmiany w założeniach projektowych wg uwag
Konserwatora Zabytków, w porozumieniu z Zamawiającym,
 uzyskać pozwolenie na prowadzenie prac na terenie chronionym wpisem do rejestru zabytków,
 uzyskać w imieniu Zamawiającego warunki przyłączenia inwestycji do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, sieci energetycznej,
 sporządzić dokumentację projektową, kosztorysową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w celu uzyskania przez Zamawiającego wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, postanowień niezbędnych do realizacji robót,
 wykonać roboty tymczasowe konieczne do realizacji zadania,
 wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji,
 wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, która musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw, rozporządzeń, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej oraz uzgodnień, itp.,
 przygotować dokumenty związane z odbiorem robót.
c) Wykonawca przedłoży dodatkowo:
- Harmonogram realizacji robót w 2 egz.;
- Zestawienie kosztów zadania w 2 egz.;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót budowlanych i wymagania dotyczące jakości ich wykonania oraz wymagania techniczne określa Program Funkcjonalno Użytkowy zwanym dalej PFU, sporządzony przez Pikul Architekci Mikołaj Pikul,
stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1917570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4784700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1917570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300898859

7.3.3) Ulica: PIONIERÓW

7.3.4) Miejscowość: KONIN

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1917570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.