Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340826/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00361316/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Sztabin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876439750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-850f9201-1c0c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850f9201-1c0c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa Klubu Dziecęcego w Sztabinie
1.1.3 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sztabinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.4.2024.JL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego w ramach realizacji przez Gminę Sztabin zadania inwestycyjnego pn: „Sportowa Gmina Sztabin. Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sztabin” ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”.Część 1 zamówienia obejmuje Budowę boiska wielofunkcyjnego na działce nr 77/9 w Sztabinie.
Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót związanych z budową boiska:
- prace rozbiórkowe
- wyrównanie terenu
- wykonanie murów oporowych i ław fundamentowych
- równanie terenu ziemią
- wykonanie systemu odwaniającego
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnię
- wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowo – gumowej
- wyposażenie w sprzęt sportowy (bramki do piłki ręcznej, zestaw do siatkówki)
- wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów
- wykonanie chodnika z kostki brukowej
2) Dostawę i montaż stołu do codziennej gry w tenisa stołowego na zewnątrz lub w budynku (Outdoor) do szkoły podstawowej w Krasnymborze.
Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Wykonawcy robót budowlanych budowy boiska i klubu dziecięcego bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązani będą do:
1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,
2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,
6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
7) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 1386895,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 2 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie klubu dziecięcego w Sztabinie w ramach realizacji przez Gminę Sztabin zadania inwestycyjnego pn: „Budowa Klubu Dziecięcego w Sztabinie ze środków „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029” i ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych” .Część 2 zamówienia obejmuje budowę budynku klubu dziecięcego wraz z infrastruktura towarzyszącą.
Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót związanych z budową klubu:
- roboty ziemne
- roboty fundamentowe
- wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych
- wykonanie stropu żelbetowego
- wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem
- roboty wykończeniowe wewnętrzne
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie elewacji
- budowa przyłącza wodociągowego i wykonanie instalacji wodociągowej wraz z armaturą (umywalki, baterie, zlewy itp.)
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą (sedesy, brodziki i włączenie do istniejącego na działce przyłącza,
- wykonanie przyłącza energetycznego z budynku szkoły, wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ( ogrzewanie podłogowe i grzejniki)
- montaż pompy ciepła powietrze/woda typu split z jednostką zewnętrzną oraz wewnętrzną o mocy min. 13 kW z buforem o pojemności 300 litrów,
- wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej PV o mocy min 14 kWp.
Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Wykonawcy robót budowlanych budowy boiska i klubu dziecięcego bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązani będą do:
1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,
2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,
6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
7) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 951893,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1731598,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2289189,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1731598,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych "POLDREN" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 791065403
7.3.3) Ulica: Wypusty 5
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Gardenia Sport. sp. z o.o. - Wykonanie nawierzchni sportowych poliuteranowo - gumowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ZIEMNYCH "POLDREN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ZIEMNYCH "POLDREN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1731598,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1371122,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wysbud Michał Wysocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365292729
7.3.3) Ulica: 3
7.3.4) Miejscowość: Kirejewszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.