Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00301459/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego w m. Gostkowo, gmina Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acbac04c-14da-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska sportowego w m. Gostkowo, gmina Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acbac04c-14da-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036439/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Gostkowo w gminie Bytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.19.2023.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1304738,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska sportowego w m. Gostkowo, gmina Bytów. W związku tym, że przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia, zamówienie będzie realizowane zgodnie z regulaminem naboru wniosków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia, który stanowi Załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) wykonanie boiska trawiastego;
b) budowa bieżni;
c) budowa skoczni;
d) budowa schodów terenowych;
e) zakup i montaż bramek piłkarskich – 2 szt.;
f) zakup i montaż kabin dla zawodników – 2 szt.;
g) zakup i montaż tablicy wyników – 1 szt.;
h) zakup i montaż barierka (z siatką) odgradzająca od płyty boiska 1,2 m;
i) projektowane miejsce dla noszowych – 1 szt.;
j) przestawienie istniejących piłkochwytów;
k) zakup i montaż ogrodzenia terenu;
l) zakup i montaż trybun – 100 miejsc;
m) budowa ciągów komunikacyjnych o nawierzchni trawiastej, szer. 1,5m do 4,0m;
n) budowa linii zasilającej oświetlenie boiska oraz tablicy wyników;
o) wykonanie system nawodnienia;
p) wykonanie system odwodnienia boiska wraz z bezodpływowymi zbiornikami;
q) pielęgnacja nawierzchni boiska do chwili uzyskana pełnego zakrzewienia się i uzyskania jednolitej nawierzchni gęstości trawy;
r) po wykonaniu odbioru boiska w ramach gwarancji i uzyskanego w zamówieniu wynagrodzenia wykonawca wykona w okresie 12 miesięcy stosowne zabiegi pielęgnacyjne na płycie boiska zgodnie z zaleceniami producenta trawy i zgodnych ze sztuką pielęgnacji boisk sportowych (w tym minimum: odchwaszczanie – 2 razy, oprysk przeciwgrzybiczny oraz oprysk ukorzeniający - po 2 razy, nawożenie – 4 razy, wertykulacja – 3 razy, aeracja – 2 razy, piaskowanie – 1 raz, bez koszenia);
s) do zadań wykonawcy będzie należyte przeszkolenia kadry pracowników szkoły zajmujących się obiektem z zakresu:
koszenia trawy w okresie od oddania boiska do użytku przez okres gwarancyjny,
instruktaż z zakresu nawodniania boiska,
instruktaż z zakresu prawidłowego eksploatowania boiska;
t) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egz.).
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a. przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
b. zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
c. zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
d. dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo budowlane;
e. dostarczenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót;
f. zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
g. zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
h. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z terenu;
i. na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt;
j. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie dojazdu i/lub dojścia do posesji, a w przypadku czasowego zamknięcia dojazdu/dojścia poinformowanie zainteresowanych z odpowiednim wyprzedzeniem;
k. w przypadku stwierdzenia w trakcie prowadzonych prac wystąpienia gatunków objętych ochroną, należy niezwłocznie powołać nadzór przyrodniczy i zgłosić fakt odpowiednim instytucjom. Na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek zapewnienia nadzoru w celu spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją inwestycji kosztem i staraniem własnym.
l. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
m. niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
n. dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji i zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora nadzoru budowlanego.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z załączoną dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
Przed przystąpieniem do robót w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.
W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić przedmiot umowy z uwzględnieniem wymagań dostępności do obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu umów na podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi o wartości (na podstawie wszystkich umów) nie przekraczającej 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) brutto od jednego Podwykonawcy.
Zamawiający określa „termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy przewidzianemu w umowie, nie dłuższy niż 21 dni od dnia doręczenia Wykonawcy faktury lub rachunku potwierdzonych wykonaniem zleconej usługi lub roboty budowlanej” jako wymaganie dotyczące umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy i usługi których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
Wykonawca odzyska materiały z rozbiórki mogące w przyszłości zostać wykorzystane przez Inwestora i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Pozostałe materiały rozbiórkowe Wykonawca podda utylizacji.
Szczegółowy zakres robót dla zadania określają: SWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy do wyceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1795800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1795800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782
7.3.3) Ulica: Kościerska
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1795800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- ORGANIZACJA STAŻY W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oraz przebudowy dróg na terenie gminy Bytów
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Budowa garażu wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.