Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339027/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00351286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII "KUBALONKA" W ISTEBNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 500
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338575606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@wcpkubalonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ea0fc21-18f5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea0fc21-18f5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069305/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa odczyników do laboratorium - w poziale na pakiety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 7/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Drobny sprzęt laboratoryjny, asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Sprzęt do pobierania krwi w systemie zamkniętym, asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 24408 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Podstawowe odczynniki do analityki ogólnej oraz szybkie testy immunochromatograficzne i paskowe z kontrolami, asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5616 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Oryginalne odczynniki do obsługi i kontroli analizatora hematologicznego BC-5120 produkcji Mindray, asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 35985,6 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Odczynniki do chemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems), asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 87480 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Dzierżawa automatycznego analizatora testów ELISA wraz z dostawą odczynników, asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 209628 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Kasety i inne materiały zużywalne dla analizatora do gazometrii i elektrolitów OPTI CCA-TS2 produkcji OPTI MEDICAL, asortyment i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 86940 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4190,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4533,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4190,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.3) Ulica: ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4190,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24944,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24944,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24944,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARSTEDT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-00-01-085
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24944,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia postępowania na ww. części jest fakt, iż w postępowaniu na opisywany pakiet nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37022,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37022,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37022,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpha Diagnostics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103095
7.3.3) Ulica: Taśmowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37022,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87486,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87486,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87486,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Bor-Pol Mariusz Borkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-68-80
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 6
7.3.4) Miejscowość: Sośnicowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87486,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia postępowania na ww. części jest fakt, iż w postępowaniu na opisywany pakiet nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97945,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97945,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97945,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpha Diagnostics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103095
7.3.3) Ulica: Taśmowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97945,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dzierżawa czytnika do moczu wraz z dostawą pasków oraz dzierżawa koagulometru wraz z dostawą odczynników dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szydłowcu
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.