eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańszczykDostawa gorących posiłków do szkół w miejscowościach Trzcianka, Turzyn, Nowa Wieś, Knurowiec, Nowe Budy gminy Brańszczyk w roku szkolnym 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa gorących posiłków do szkół w miejscowościach Trzcianka, Turzyn, Nowa Wieś, Knurowiec, Nowe Budy gminy Brańszczyk w roku szkolnym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45

1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d0ee9b6-3777-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gorących posiłków do szkół w miejscowościach Trzcianka, Turzyn, Nowa Wieś, Knurowiec, Nowe Budy gminy Brańszczyk w roku szkolnym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d0ee9b6-3777-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009816/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dostawa gorących posiłków do szkół w miejscowościach Trzcianka, Turzyn, Nowa Wieś, Knurowiec, Nowe Budy gminy Brańszczyk w roku szkolnym 2023/2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego gorących posiłków w ilości około 70 szt. dziennie wraz z obsługą do niżej wymienionych szkół na terenie gminy Brańszczyk w roku szkolnym 2023/2024:
1) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi
2) Szkoła Podstawowa w Knurowcu
3) Szkoła Podstawowa w Trzciance
4) Szkoła Podstawowa w Turzynie
5) Szkoła Podstawowa w Nowych Budach
W przypadku zawieszenia działalności Szkół spowodowanego nawrotem epidemii wirusa SARS-CoV-2 bądź pochodnego lub innego wirusa, Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamawiania posiłków, do czasu ponownego wznowienia działalności placówki, przy czym określenie minimalnej wartości zamówienia w takim wypadku (okoliczność siły wyższej, niezależna od stron) nie jest możliwe.
Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Dzienna liczba posiłków zależna będzie od frekwencji dzieci.
2. Dostawa, o której mowa w pkt. 1 odbywać się będzie z zachowaniem niezbędnych norm i warunków sanitarnych w zakresie przewozu żywności i zbiorowego żywienia.
3. Porcja obiadowa winna składać się z dania, które ma być posiłkiem mięsnym dwa razy w tygodniu. Jedna porcja musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 gramów, w tym: 100 gramów mięso lub ryba, 100 gramów surówka lub gotowane jarzyny oraz 200 gramów ziemniaki, ryż, makaron, kasza lub inne. Danie mogą stanowić również pierogi, naleśniki, kopytka, krokiety, makaron z sosem lub podobne dania, o gramaturze nie mniejszej niż 250 gramów z surówką lub jarzynami 100 gramów.
4. Zamawiający przewiduje dostarczenie trzy razy w tygodniu posiłku składającego się z następujących składników: zupy 300ml „wkładka” (sztuka mięsa 100g, kiełbasa lub produkt ekwiwalentny pod względem kaloryczności), pieczywo (50g bułka lub chleb).
5. Kaloryczność posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal
6. Posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i dostarczone do szkół własnym transportem przystosowanym do przewozu posiłków, w specjalistycznych pojemnikach zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku.
7. Zamawiający zastrzega aby dostarczone posiłki były świeże i dostarczone jak najszybciej po ugotowaniu.
8. Skład posiłków:
1) 1) Trzy dni w tygodniu: zupa 300ml (gramatura po obróbce termicznej) wraz z wkładką (sztuka mięsa 100/ + pieczywo + jednorazowy talerz + łyżka wraz z dostawą i obsługą
2) Dwa dni w tygodniu (wtorek, czwartek): ziemniaki ryż kasza, kluski (śląskie, kopytka) lub makaron + sztuka mięsa + surówka + jednorazowy talerz + sztućce (widelec i nóż) wraz z dostawą i obsługą, przy czym posiłek powinien mieć wagę minimum 400g
3) Wartość odżywcza i kaloryczna powinna być zgodna z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży;
4) Wykonawca zapewni niepowtarzalność potraw w ciągu kolejnych 10 dni.
9. Posiłki dostarczane będą w pojemnikach termoizolacyjnych – będących w posiadaniu Wykonawcy, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno – sanitarne. Wykonawca zapewnia jednorazowe naczynia oraz łyżki i sztućce do spożycia posiłku dla każdego dziecka oraz zapewnia odbiór i wywóz zużytych naczyń, łyżek i sztućców.
10. Posiłki oferowane uczniom w szkole powinny odpowiadać wymaganiom jakościowym i mieć wartość odżywczą, w tym energetyczną, dostosowaną do wieku uczniów - posiłki będą podawane w temperaturze nie niższej niż 65° C.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy – jadłospisu z podaniem gramatury posiłków z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem, przy uwzględnieniu wymogu niepowtarzalności potraw, o którym mowa w pkt. 8 ppkt 4).
12. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz w przepisach wykonawczych.
13. Miejsca i godziny dostawy posiłków:
1) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi w godz. od 9.00 do 12.00
2) Szkoła Podstawowa w Knurowcu w godz. od 9.00 do 12.00
3) Szkoła Podstawowa w Trzciance w godz. od 9.00 do 12.00
4) Szkoła Podstawowa w Turzynie w godz. od 9.00 do 12.00
5) Szkoła Podstawowa w Nowych Budach w godz. od 9.00 do 12.00
14. Zamawiający przewiduje dostarczenie łącznie około 13 000 posiłków rocznie do w/w szkół. Ilość posiłków w ramach dostawy stanowiąca całość przedmiotu zamówienia nie jest stała i może ulec zmianie.
15. Posiłki wydawane będą osobom uprawnionym do ich otrzymywania (tj. dla uprawnionych dzieci i młodzieży) na podstawie decyzji wydawanych przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Brańszczyku
16. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków podana w pkt. 1 została określona szacunkowo i może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie obowiązywania umowy, w zależności od ilości uczniów uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz w zależności od liczby dzieci obecnych każdego dnia na zajęciach w szkole.
Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
17. Dostawy nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od zajęć szkolnych oraz ferie i wakacje szkolne. Jeśli dzieci będą uczęszczać do szkoły w inny dzień np. odpracowywać zajęcia w szkole, dzieci objęte są tą formą pomocy, lecz ten fakt należy zgłosić z 3 - dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu gorące posiłki.
18. W przypadku braku środków na dożywianie dzieci w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może rozwiązać umowę z Wykonawcą.
19. Zamawiający zastrzega, że ilość uczniów i dzieci korzystających z gorących posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia i każdorazowo na bieżąco Wykonawca będzie informowany o ilości posiłków, które ma dostarczyć.
20. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym 4 standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami.
21. Miejsce przygotowywania posiłków przez Wykonawcę, sposób jego przygotowywania oraz transport musi odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych.
22. Posiłki powinny zostać przygotowane z uwzględnieniem wymagań, o których jest mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 52c ust. 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz zasad prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. Posiłki muszą spełniać wytyczne „Kart Żywienia i Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży w szkole”.
23. Zapotrzebowanie przez cały okres realizacji zamówienia na zupy wynosi około 7 800 szt., na drugie danie 5 200 szt.
24. Posiłki powinny być dostarczane do stołówek szkolnych, do pomieszczenia stołówki lub punktu wydawania posiłków, zlokalizowanych w szkołach określonych w pkt. 13, w ilościach zgodnie z indywidualnymi ustaleniami z Dyrektorami w/w szkół.
25. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt, własnym transportem posiadającym zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów prowadzonego przez właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, w specjalistycznych naczyniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Trasa do rozwiezienia posiłków wynosi ok. 45 km/dziennie.
26. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków.
27. Osoby, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, w tym również przewożące posiłki oraz dokonujące załadunku i rozładunku posiłków są zobowiązane posiadać aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania takich prac.
28. Wykonawca zapewnia odbiór i utylizację niespożytych resztek posiłków.
29. Termosy lub termoporty wraz z niespożytymi resztkami posiłków należy odebrać w dniu dostarczenia posiłków.
30. Wydawanie posiłków należy do obowiązków Zamawiającego.
31. Przygotowanie posiłków powinno być wykonywane przez kadrę posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe oraz ważne orzeczenia sanitarno - epidemiologiczne oraz w oparciu o bazę kuchenną przystosowaną do sporządzania posiłków dla żywienia zbiorowego.
Ciąg dalszy znajduje się w "informacjach dodatkowych"

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Wyszkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374

7.3.3) Ulica: Ul. Komisji Edukacji Narodowej 2

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-05 do 2024-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający nie ma możliwości określenia czasu trwania zamówienia w dniach/miesiącach ze względu na sztywne daty pracy placówek oświatowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.