Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2023/BZP 00270018/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świebodziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.nowakowski@powiat.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i remont budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc63bd9e-2a8c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021429/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja i remont budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PEZ.272.1.12.2022.BN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część „Modernizacja i remont budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie”W budynku szkolnym przy ul. Zachodniej 76a, 66-200 Świebodzin nastąpi poprawa komfortu, poziomu i warunków jakości kształcenia zawodowego poprzez prace modernizacyjne polegające na:
1. modernizacji pokrycia dachowego z dociepleniem pomieszczeń poddasza
- wymiana pokrycia dachowego na budynku z dachówki ceramicznej w tym m.in.: obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, montaż łat i kontrłat, izolacja z folii, impregnacja drewna środkami ogniochronnymi i bakteriobójczymi i wymiana instalacji odgromowej, ocieplenie wełną mineralną;
- przemurowanie kominów pod dachem;
- ocieplenie stropu poddasza z impregnacją drewna środkami owadobójczymi i preparatami ogniochronnymi: wykonanie izolacji z folii i pomostów technicznych;
- wymiana okien w pomieszczeniach poddasza z obróbką, parapetami i malowaniem;
- doświetlenie poddasza poprzez montaż w połaci dachowej świetlików rurowych; modernizacji – montażu świetlików rurowych w pomieszczeniach poddasza o małym natężeniu światła dziennego, które przeznaczone są na sale dydaktyczne.
- modernizacji instalacji odgromowej; remont kominów ponad dachem;
2. kompleksowej modernizacji i remoncie toalet uczniowskich - chłopięcych i dziewczęcych oraz nauczycielskich w budynku:
- m.in. wymiana instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana okien i drzwi, położenie płytek ceramicznych i gresowych.
3. wymianie okien od parteru do poddasza, w tym w lukarnach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 2870464,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
polepszeniu warunków dostępności obiektu poprzez przebudowę parkingu przy szkole - szczególy dokumentacja projektowa4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 978494,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2870464,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2870464,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remontownia Tomasz Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271805111
7.3.3) Ulica: Łaki Zamkowe 10/6
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wymiana stolarki okiennej. Podwykonawca Netmark J. Aduło, ul. Wałowa 12, 66-200 Świebodzin
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Remontownia Świebodzin Tomasz Piotrowski
jakie przetargi wygrała firma
Remontownia Świebodzin Tomasz Piotrowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287046494 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978494,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1383750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978494,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923073350
7.3.3) Ulica: Cobienice 12
7.3.4) Miejscowość: Chobienice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-214
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97849418 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-18INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- "Świadczenie usług geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w Świebodzinie w roku 2025 i 2026"
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budową oświetlenia w Chociulach
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.