eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa mebli dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dostawa wyposażenia meblowego dla AWFiS z podziałem na 2 części wraz z opcjami



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dostawa wyposażenia meblowego dla AWFiS z podziałem na 2 części wraz z opcjami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU

1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327876

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierza Górskiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-336

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.gda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.gdansk.sisco.info/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397290

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00396944

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Opcja 1 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Maksymalna wartość Opcji 1: 13 451,10 PLN
3. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
5. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.

Po zmianie:
1. Opcja 1 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Opcja 2 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Maksymalna wartość Opcji 2: 168722,88 PLN
3. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
5. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.

Po zmianie:
1. Opcja 2 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 7 sztuk stolików kawowych, 3 sztuki donic, 4 sztuki fotela na bazie obrotowej z wysokim oparciem, 3 sztuki sofy modułowej okrągłej, 1 sztuka sofy trzyosobowej na płozie, 2 sztuki sofy modułowej, 5 sztuk foteli wypoczynkowych na płozie, 1 sztuka siedziska dla dwojga z oparciem, 4 sztuki paneli akustycznych wiszących montowanych do sufitu, 2 sztuki paneli akustycznych montowanych do ściany – zgodnie z OPZ
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.