Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00396944/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00408107/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00414584/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00461878/01 - Wynik z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dostawa wyposażenia meblowego dla AWFiS z podziałem na 2 części wraz z opcjami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327876
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierza Górskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-336
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.gdansk.sisco.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397290
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00396944
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Opcja 1 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Maksymalna wartość Opcji 1: 13 451,10 PLN
3. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
5. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
Po zmianie:
1. Opcja 1 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Opcja 2 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 3 sztuk elektrycznie regulowanych biurek oraz 3 sztuk krzeseł ergonomicznych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych do Biblioteki Głównej AWFiS i miejsc obsługi studentów zgodnie z OPZ wraz z wniesieniem i montażem – zgodnie z OPZ
2. Maksymalna wartość Opcji 2: 168722,88 PLN
3. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
5. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
Po zmianie:
1. Opcja 2 obejmuje: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem: 7 sztuk stolików kawowych, 3 sztuki donic, 4 sztuki fotela na bazie obrotowej z wysokim oparciem, 3 sztuki sofy modułowej okrągłej, 1 sztuka sofy trzyosobowej na płozie, 2 sztuki sofy modułowej, 5 sztuk foteli wypoczynkowych na płozie, 1 sztuka siedziska dla dwojga z oparciem, 4 sztuki paneli akustycznych wiszących montowanych do sufitu, 2 sztuki paneli akustycznych montowanych do ściany – zgodnie z OPZ
2. Przedmiot Umowy obejmuje wykonania Zamówienia Podstawowego oraz opcji, które zostały opisane w OPZ i wyspecyfikowane w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający uprawniony będzie do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji nie później niż do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji (uruchomieniu opcji) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jako zlecenie dostawy. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z opcji w całości lub we wskazanej przezeń części. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w części nie wyklucza uprawnienia Zamawiającego do późniejszego, do czasu upływu terminu wskazanego w ust. 3 powyżej, złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji w pozostałym zakresie. Złożenie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji będzie równoznaczne z zobowiązaniem Wykonawcy do zrealizowania opcjonalnego zakresu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niezłożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym Zamawiającego w zakresie dotyczącym uruchamianego zakresu opcji.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.