Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚODR Modliszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: modliszewice@sodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sodr.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DORADZTWO ROLNICZE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fb9fe1-1c10-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090966/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR-AG.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice.Część 1 – Zestawy komputerów stacjonarnych, komputery przenośne typu laptop, oprogramowanie, akcesoria,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 364735,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice.Część 2 - Drukarki, akcesoria,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice.Część 3 – Rozbudowa infrastruktury serwerowej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 124557,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice.Część 4 - Projektory multimedialne, monitory, stojaki, replikatory, akcesoria.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 53577,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372634,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414897,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372634,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.4) Miejscowość: OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372634,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37084,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDA ANDRZEJ TARASEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511541295
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165112,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191112,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165112,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITCO sp. j. RABAJCZYK I WSPÓLNICY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591280561
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITCO SPÓŁKA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygrała firma
ITCO SPÓŁKA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165112,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66240,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68572,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66240,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITCO sp. j. RABAJCZYK I WSPÓLNICY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591280561
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITCO SPÓŁKA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygrała firma
ITCO SPÓŁKA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66240,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1489 T Smyków-Adamów
- Budowa drogi leśnej w ciągu dróg o nr DR/25/3, DR/4/3, DR/34/3 na terenie leśnictwa Smolarnia od km 0+000 do km 1+690
- Postępowanie na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich w ramach projektu pn. "Aktywni na koneckim rynku pracy (III)".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Jeżowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Cieszanów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.