Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
III - Miejskie strefy rekreacyjne: park przy ul. Hożej – Wendeńskiej w Szczecinie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 57 141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
III - Miejskie strefy rekreacyjne: park przy ul. Hożej – Wendeńskiej w Szczecinie – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d6d1e7c-f79b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017930/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Park przy ul. Hożej w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/36/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1902358,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Miejskie strefy rekreacyjne: park przy ul. Hożej – Wendeńskiej w Szczecinie – etap II”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211600-8 Sadzenie drzew roślin
77314100-5 Usługi w zakresie trawników.
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) prace przygotowawcze:
a) roboty przygotowawcze, tymczasowe, zabezpieczające, towarzyszące i pomiarowe,
b) oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci i innych zanieczyszczeń stałych wraz z wywozem i utylizacją,
2) gospodarkę drzewostanem:
a) wycinkę drzew wraz z karczowaniem bryły korzeniowej, uzupełnieniem gruntu
po karczowaniu, z wywiezieniem i utylizacją karpin,
b) wykonanie cięć sanitarnych, technicznych i odrostów drzew,
c) zrębkowanie gałęzi i rozrzucenie pozyskanego materiału na terenie inwestycji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
3) adaptację istniejących elementów zagospodarowania terenu:
a) przebudowę istniejących schodów,
b) przeniesienie istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej w nową lokalizację (demontaż i ponowne zamontowanie wraz z wykonaniem renowacji, przeglądu technicznego, naprawa uszkodzeń i regulacją) – w strefę placu zabaw,
c) przeniesienie odnalezionych na terenie parku starych płyt nagrobnych i elementów pomników na teren lapidarium wraz z wykonaniem zabiegów konserwatorskich elementów nagrobków,
4) zagospodarowanie terenu:
a) rozbiórkę istniejących nawierzchni alejek wraz z wywiezieniem i utylizacją,
b) rozbiórkę istniejących elementów małej architektury wraz z wywiezieniem
i utylizacją,
c) rozbiórkę pozostałości fundamentów po nagrobkach wraz z wywiezieniem
i utylizacją,
d) wykonanie robót ziemnych w zakresie ukształtowania terenu (makro –
i mikroniwelacja),
e) budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej,
f) budowę ścieżek pieszych z kruszywa naturalnego,
g) budowę nawierzchni żwirowych,
h) budowę odwodnienia wzdłuż alejek parkowych,
i) budowę placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną z piasku wraz z dostawa i montażem urządzeń zabawowych (linarium, równoważnia, huśtawka „ptasie gniazdo”, zabawki „Labirynt XXL”,
j) budowę strefy street workout z nawierzchnią bezpieczną z piasku wraz z dostawą i montażem urządzeń do ćwiczeń,
k) dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci, pojemniki na torebki na psie odchody, tablice regulaminowe, informacyjne i historyczne, stojaki na rowery),
l) nasadzenia krzewów, wykonanie rabat bylinowych i traw ozdobnych wraz z pielęgnacją do czasu odbioru końcowego robót budowlanych,
m) założenie nowych trawników oraz regenerację trawników istniejących wraz z pielęgnacją do czasu odbioru końcowego robót budowlanych,
5) oświetlenie terenu:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty ziemne,
c) ułożenie kabli energetycznych,
d) dostawę i zamontowanie słupów oświetlenia parkowego oraz opraw typu led,
e) wykonanie prób, sprawdzeń i badań,
6) system monitoringu – infrastrukturę podziemną na terenie parku wraz z przyłączem:
a) roboty ziemne,
b) budowę studni kablowych,
c) ułożenie rur osłonowych,
d) wykonanie prób i sprawdzeń.
4. UWAGA:
Zamawiający informuje, że:
1) dopuszcza zmianę technologii wykonania schodów betonowych z systemowych stopni betonowych 100 x 40 x 15 cm, podjazdów ze stopni betonowych 100 x 30 x 15 cm i murka oporowego z elementów prefabrykowanych typu L, pod warunkiem przedłożenia na etapie realizacji zadania - do akceptacji Nadzorowi Autorskiemu i Zamawiającemu - szczegółowego projektu wykonanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania oraz przynależącą do właściwego samorządu zawodowego,
2) wykonanie nasadzeń zastępczych, montaż szafki kablowej SK wraz z ułożeniem kabla w rurze ochronnej od szafki ZKP do szafki SK i wykonanie infrastruktury teletechnicznej naziemnej systemu monitoringu CCTV nie jest objęte przedmiotem zamówienia,
3) Projekt budowlany został wykonany na potrzeby uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, natomiast realizacja prac nastąpi na podstawie Projektu wykonawczego oraz Projektu zagospodarowania terenu – zamienny – etap II, stanowiących doszczegółowienie Projektu budowlanego.
4) Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi (oferta równoważna). Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w rozdziale V SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej,
3) ochrony geodezyjnych punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia – do ich odnowienia,
4) zapewnienia obsługi geotechnicznej,
5) zapewnienia ornitologa lub osoby posiadającej równoważne uprawnienia,
6) wykonania i przedłożenia zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych np. kruszywa, betonu, stali itd.,
7) prowadzenia dokumentacji budowy, w tym Dziennika budowy,
8) ścisłej współpracy z Zamawiającym, nadzorem inwestorskim i nadzorem autorskim,
9) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego (wyposażenia terenu
budowy w pomieszczenia socjalne, węzeł sanitarny, kontenery na odpady socjalne i przemysłowe oraz systematycznego odbioru nieczystości ciekłych i stałych) z uwzględnieniem warunków wynikających z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
10) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót,
11) właściwego ogrodzenia, zabezpieczenia placu budowy, utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia do czasu zakończenia i odbioru inwestycji oraz jego demontażu po tym okresie,
12) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,
13) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
14) opracowania i przekazania Zamawiającemu projektu organizacji placu budowy oraz Planu BIOZ w formie opisowej i graficznej, uwzględniającego uwarunkowania wynikające z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
15) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
16) uzgodnienia tymczasowego zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych z zarządcami lub właścicielami nieruchomości,
17) dostawy wody i energii oraz środków łączności,
18) wykonania prób, sprawdzeń, badań zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi prowadzenia robót, decyzjami, zatwierdzeniami,
19) pokrycia kosztów dokonywania odkrywek elementów budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone
do sprawdzenia przed ich zakryciem,
20) wyposażenie infrastruktury podziemnej kanalizacji kablowej systemu monitoringu w system umożliwiający wprowadzenie okablowania do rur osłonowych kanalizacji kablowej systemu monitoringu,
21) prowadzenia robót zgodnie z wydanymi dla inwestycji warunkami technicznymi, decyzjami i uzgodnieniami wraz z dopełnieniem wszelkich formalności wynikających z powyższych dokumentów i poniesienia kosztów wykonania prac i czynności wynikających z tych dokumentów, przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu, przygotowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zgłaszania do odbioru robót zanikowych/odbioru końcowego odpowiednim jednostkom wraz z potwierdzeniem dokonania odbioru protokołem odbioru robót zanikowych/odbioru końcowego przez odpowiednie jednostki,
22) każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu kolizji z występującym drzewostanem.
23) przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych – uzyskania zgody Zamawiającego – osoby sprawującej nadzór dendrologiczny – na rozpoczęcie prac ziemnych, rozbiórkowych i budowlanych wraz z uzyskaniem potwierdzenia właściwego oznakowania stref ochrony drzew/krzewów oraz uzgodnienia placu organizacji placu budowy i wykonania zabezpieczenia drzew i krzewów
i prawidłowego oznakowania zgodnie z „Projektem ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2584000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4291028,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2584000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512147779
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaciół Żołnierza 51/10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-670
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2584000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.