Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343718/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostarczenie i montaż urządzeń gastronomicznych do kuchni Szkoły Podstawowej nr 52 w Lublinie przy ul. Władysława Jagiełły 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5dfa2e4-34fc-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostarczenie i montaż urządzeń gastronomicznych do kuchni Szkoły Podstawowej nr 52 w Lublinie przy ul. Władysława Jagiełły 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5dfa2e4-34fc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa urządzeń gastronomicznych do budynku Szkoły podstawowej nr 52, ul. Władysława Jagiełły 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 274252,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostarczenie i montaż urządzeń gastronomicznych, w tym:
1. umywalki
2. bateria umywalkowa
3. regał metalowy
4. zlew porządkowy
5. baterie zlewozmywakowe
6. lodówka na próbki żywności
7. szafka socjalna
8. stół wyładowczy do zmywarki
9. zmywarka podblatowa
10. okapy
11. szafa przelotowa
12. stoły robocze
13. regał ze stali nierdzewnej
14. szafa na termosy kuchenne
15. basen 1 komorowy
16. regał jezdny
17. syfony
18. mikser planetarny
19. podstawa z prowadnicami
20. stół z suwankami i szufladami
21. kuter do mięsa
22. kuchnia gazowa dwupalnikowa
23. nadstawki
24. tuba do dystrybucji talerzy
25. stoły do wbudowania tuby do dystrybucji talerzy
26. wanna chłodnicza
27. pojemnik na sztućce
28. półka ze stali nierdzewnej do przesuwania tac
29. zabudowa dekoracyjna z cokołem
30. blat roboczy z szafką
31. czajnik elektryczny
32. szafka do zlewozmywaka,
33. stół okrągły
34. szafa mroźnicza
35. stół ze zlewem i półką
36. szafa chłodnicza
37. paleta magazynowa
38. waga platformowa
39. szafki socjalne
40. wózek jodełkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289821,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664974,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289821,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,BMS” Sp. Jawna Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452
7.3.3) Ulica: Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289821,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick- up na potrzeby PSR w Lublinie
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego, położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.