Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paneli testowych do szybkiego oznaczania antybiogramów oraz zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI –TOF MS wraz z dzierżawą dwóch aparatów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paneli testowych do szybkiego oznaczania antybiogramów oraz zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI –TOF MS wraz z dzierżawą dwóch aparatów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c2c8ba-e6b3-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) sukcesywna dostawa paneli testowych do szybkiego oznaczania antybiogramów z dodatnich posiewów krwi dla UCK (pakiet 1), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) sukcesywna dostawa zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS dla UCK (pakiet 2), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
c) dzierżawa aparatu do oznaczania wrażliwości drobnoustrojów na antybiotyki bezpośrednio z dodatnich posiewów krwi – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 1, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5a do SWZ.
d) dzierżawa aparatu do przygotowywania dodatnich próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 2, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5b do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety ustalone w załączniku nr 4 (pakiet 1 i pakiet 2) oraz 5a (pakiet 1) i 5b (pakiet 2) do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie pakiety.
3. Wymienione w pkt. 1a (panele testowe) i 1b (zestawy) muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1c i 1d aparaty muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5a i 5b do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5a i 5b do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 365400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) sukcesywna dostawa paneli testowych do szybkiego oznaczania antybiogramów z dodatnich posiewów krwi dla UCK (pakiet 1), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) sukcesywna dostawa zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS dla UCK (pakiet 2), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
c) dzierżawa aparatu do oznaczania wrażliwości drobnoustrojów na antybiotyki bezpośrednio z dodatnich posiewów krwi – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 1, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5a do SWZ.
d) dzierżawa aparatu do przygotowywania dodatnich próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 2, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5b do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety ustalone w załączniku nr 4 (pakiet 1 i pakiet 2) oraz 5a (pakiet 1) i 5b (pakiet 2) do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie pakiety.
3. Wymienione w pkt. 1a (panele testowe) i 1b (zestawy) muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1c i 1d aparaty muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5a i 5b do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5a i 5b do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 151320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.3) Ulica: ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946 23 60 625
7.3.3) Ulica: ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.