Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289509/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00308702/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00315559/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Skwer przy ul. Lekkiej i Cienkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skwer przy ul. Lekkiej i Cienkiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b52fa820-1a71-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Skwer przy Lekkiej i Cienkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.21.2023.EPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2216056,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 440866,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021.2454) - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, obejmującej wykonie projektu wykonawczy, wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej STWIORB i przedmiar robót – w 4 egzemplarzach w edycji papierowej (wydruk komputerowy formatu A4, oprawiony w okładkę, w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie projektu oraz w min. 1 egz. edycji cyfrowej (zapisane na nośniku)
2. Zagospodarowanie terenu obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod wykonanie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową oraz montażem obrzeży,
b) wykonanie podbudowy pod ciąg pieszy,
c) wykonanie chodnika z kostki betonowej,
d) wykonanie chodnika z utwardzeniem mineralno-żwirowym,
e) wykonanie siłowni plenerowej (w skład której wchodzi: orbitek, biegacz, surfer – urządzenie podwójne, urządzenie dla dzieci - wielofunkcyjne) i streerworkout (w skład której wchodzi drabinka pionowa, drabinka pozioma, drążki wysokie, drążki niskie, drążek pionowy, ławka do ćwiczeń);
f) dostawa i montaż ławek 5 sztuk, koszy 7 sztuki, hotelu dla owadów, stojaki na rowery 4 sztuki
g) zakup i montaż 10 sztuk głazów - psich piesuarów,
h) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.
3. Nasadzenia zieleni:
Rabata kwietna z roślinami cebulowymi na powierzchni 400 m2.
Szczegółowe informacje zawiera PFU, stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644055,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROBUD Sławomir Zbińkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROBUD Barbara Zbińkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8370003911
7.3.4) Miejscowość: Władysławów, 11A, Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe " PROBUD " Sławomir Zbińkowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe " PROBUD " Sławomir Zbińkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Przebudowa budynku przy Placu Niepodległości 4 w Kórniku
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Oszkinie, Puńsk, Krejwiany, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowo - projektowej budowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.