Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403432/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
- 2024/BZP 00557400/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00557432/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2023/BZP 00451043/01 - Wynik z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług cateringowych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości- nr sprawy 23/zp/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aws.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług cateringowych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości- nr sprawy 23/zp/23
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb53dea-5232-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149420/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługa cateringowa (poz.124)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/aws3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aws
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta powinna być:
1) sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ; w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym, wykonawca przekazuje je wraz z tłumaczeniem na język polski;
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tzn. za pośrednictwem platformy;
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE.
3. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
4. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6. Zasady poświadczania za zgodność z oryginałem określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego na platformie za pośrednictwem formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty, wynosi 150 MB, natomiast podczas komunikacji 500 MB.
9. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej dokonuje jego mocodawca lub notariusz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do próbek, o których mowa w dziale VII SWZ.
2. Zamawiający tym samym wymaga złożenia i zaprezentowania próbek do upływu terminu składania ofert określonego w dziale XIV ust. 1 SWZ, tj. 25-09-2023 r. do godziny 10:00 w Sali Kominkowej, przy ulicy Belwederskiej 44 c w Warszawie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/zp/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 615000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych przez Akademię Wymiaru Sprawiedliwości w oparciu o wyspecyfikowane poniżej pakiety. W/w spotkania to w szczególności spotkania okolicznościowe, narady, spotkania, szkolenia, konferencje itp. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usług cateringowych w salach znajdujących się w poniższych lokalizacjach Akademii Wymiaru Sprawiedliwości:
a) ul. Belwederska 44C
b) ul. Karmelicka 9
c) ul. Wiśniowa 50
d) ul. Koszykowa 8
e) oraz w innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Warszawy.
Spotkania, na których świadczone będą usługi cateringowe, mogą się odbywać we wskazanych powyżej siedzibach Akademii Wymiaru Sprawiedliwości albo w innych lokalizacjach na terenie miasta Warszawy od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00-20:00. Zamawiający zastrzega sobie jednak możliwość organizacji spotkań poza wymienionymi godzinami oraz w dni wolne od pracy.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zlecał będzie obsługę następujących rodzajów posiłków:
a) serwis kawowy I
b) serwis kawowy II
c) odprawa I
d) odprawa II
e) spotkanie wigilijne
f) spotkanie wielkanocne
g) śniadanie
h) obiad I
i) obiad II
j) obiad III
k) kolacja I
l) kolacja II
m) śniadanie w formie pakietów
n) obiad w formie pakietów
o) kolacja w formie pakietów
p) całodniowe wyżywienie
Poszczególne usługi będą zlecane przez zamawiającego na podstawie zamówień wykonawczych, zgodnie z zasadami i sposobem udzielania zamówień wykonawczych określonymi w umowie ramowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt. Zamawiający poda liczbę punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Punkty będą przyznawane w ramach każdego kryterium, a następnie sumowane.
LICZBA PUNKTÓW = C + L +J
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja kuchni (L)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i estetyka potraw (J)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:A. 2 usług z zakresu świadczenia usług cateringowych łącznie spełniających warunki:
a) wartość każdej wymienionej usługi wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto,
b) każda usługa wykonywana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego Zamawiającego.
B. 1 usługi z zakresu świadczenia usług cateringowych łącznie spełniającej warunki:
a) wartość wymienionej usługi wynosiła co najmniej 20 000,00 zł brutto,
b) usługa dotyczyła realizacji usługi cateringowej w formie spotkania w czasie konferencji /szkoleń/spotkań/biznesowych dla min. 60 osób
2. Wykonawca musi wykazać łącznie wykonanie 3 usług, o których mowa w pkt.2
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, tj.:
wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: doświadczenia Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wymagania dotyczące próbek.1) Zamawiający dokona oceny załączonych do oferty próbek w postaci zestawu degustacyjnego Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
2) Zestaw degustacyjny składa się z następujących potraw wskazanych w MENU, które jest częścią Szczegółowego opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Wielkość próbek, została określona w poszczególnych punktach:
a) ZUPY (1)– co najmniej trzy rodzaje (po 200 ml każdego rodzaju)
i. Pomidorowa z makaronem menu poz. 15
ii. Żurek z kiełbasą i jajkiem menu poz. 19
iii. Krem dyniowy z groszkiem ptysiowym menu poz. 29
b) DANIA GŁÓWNE - propozycje będą obejmowały:
i. DANIA MIĘSNE (2) – dwa rodzaje (co najmniej 150 g każdego rodzaju):
(1) Filet z piersi kurczaka pieczony w ziołach menu poz. 31
(2) Strogonow wołowy z pieczarkami i papryką menu poz. 48
ii. DANIA RYBNE (3) – dwa rodzaje (co najmniej 150 g każdego rodzaju):
(1) Dorsz w sosie śmietanowym menu poz. 50
(2) Pieczony łosoś w sosie cytrynowym menu poz. 52
iii. MAKARONY (4) – dwa rodzaje (co najmniej 200 g każdego rodzaju):
(1) Lasagne z mięsem wołowo-wieprzowym w sosie pomidorowym menu poz. 56
(2) Tagliatelle z łososiem i suszonymi pomidorami menu poz. 67
iv. DANIA WEGAŃSKIE/WEGETARIAŃSKIE(5) – dwa rodzaje (co najmniej 150 g każdego rodzaju):
(1) Ravioli ze szpinakiem i ricottą menu poz. 74
(2) Pierogi z kapustą i grzybami menu poz. 76
v. DODATKI DO DAŃ GŁÓWNYCH (6) – trzy rodzaje (co najmniej 100 g każdego rodzaju)
(1) Ziemniaki opiekane menu poz. 80
(2) Kopytka gotowane menu poz. 83
(3) Ryż/Ryż brązowy/Ryż jaśminowy/Ryż basmati/Ryż z warzywami menu poz.87
vi. DODATKI WARZYWNE (7) – trzy rodzaje: (po co najmniej 100g każdego rodzaju):
(1) Warzywa gotowane na parze menu poz. 90
(2) Buraczki zasmażane menu poz. 92
(3) Kompozycja z surówek sezonowych menu poz. 100
c) BUFET ZIMNY:
i. PRZEKĄSKI ZIMNE (8) – trzy rodzaje (po trzy sztuki z każdego rodzaju):
(1) Roladki z szynki konserwowej z serkiem chrzanowym menu poz. 105
(2) Koreczki z boczku ze śliwką menu poz. 106
(3) Mini tortilla z kurczakiem, szpinakiem, suszonymi pomidorami menu poz. 114
ii. SAŁATKI (9) – dwa rodzaje (po 100 g każdego rodzaju):
(1) Cezar z grillowanym kurczakiem menu poz. 118
(2) Grecka z serem feta, pomidorem, oliwkami, cebulą, ogórkiem menu poz. 120
iii. KORECZKI (10) – trzy rodzaje (po trzy sztuki z każdego rodzaju):
(1) Kabanos, ser żółty, oliwki menu poz. 123
(2) Szynka, papryka, ser żółty menu poz. 126
(3) Łosoś wędzony, ser feta, oliwka menu poz. 128
iv. TARTINKI/KANAPECZKI DEKORACYJNE (11) – trzy rodzaje (po trzy sztuki z każdego rodzaju):
(1) Z łososiem i świeżym koprem menu poz. 129
(2) Z pieczonym indykiem i suszonymi pomidorami menu poz. 134
(3) Z salami pepperoni, ogórkiem i papryką czerwoną menu poz. 143
d) BUFER DESEROWY (12)– minimum dwa rodzaje menu poz. 10 (po 3 porcje z każdego rodzaju)
e) DESERY MINI (13)– minimum dwa rodzaje menu poz. 11 (po 3 porcje z każdego rodzaju)
f) DANIA GORĄCE W FORMIE PAKIETÓW(14) – jeden rodzaj wybór z menu poz. 155 (bez pozycji c oraz d), wielkość próbki: porcja jak dla jednej osoby zgodnie z wielkościami określonymi w poz. 155.
3) Dostarczenie posiłków i wykonanie ich prezentacji polegającej na przygotowaniu nakrycia stołu wraz z zastawą, sztućcami, dekoracją na potrzeby typowego lunchu w formie bufetowej, na którym zaprezentuje wskazane powyżej próbki.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zestaw degustacyjny do Sali Kominkowej Hotelu Belwederskiego, przy ulicy Belwederskiej 44 c w Warszawie w dniu 25-09-2023 r. w którym upływa termin składnia ofert, o którym mowa w dziale XIV SWZ ,tj. Sala do degustacji próbek będzie udostępniona dla Wykonawców od godz. 8:00.
2. Szczegółowe zasady dotyczące próbek zostały zawarte w dziale VII SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o tym , że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w dziale VIII SWZ pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie spełniał warunek;
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
1) Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać:
a) wskazanie podmiotów w rozumienia art. 58 ustawy (nazwy i adresy);
b) wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załączeniem pełnomocnictwa;
c) wskazanie adresu poczty elektronicznej, pod który ma służyć do komunikacji.
2) Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 11.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj zmian i i zakres zmian Umowy Ramowej oraz umów wykonawczych zostały zawarte we wzorze umowy ramowej stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swws do dnia 25-09-2023 r. godz. 10:00. Z wyjątkiem próbek, które należy złożyć zgodnie z działem XI w Sali Kominkowej, przy ulicy Belwederskiej 44 c w Warszawie.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-25 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-24
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 2 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.