Og³oszenie z dnia 2023-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00498370/01 - Wynik z dnia 2023-11-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa si³owni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rudziniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudziniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324000700
1.5.8.) Numer faksu: 324000703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rudziniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa si³owni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b27d5856-52f8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00397455
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034640/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Budowa si³owni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8139143.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/813914
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane bêd± za po¶rednictwem platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy PZP komunikacja w niniejszym postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, pliki nale¿y opatrzyæ: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym.
2. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ .pdf zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Nale¿y pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
6. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami odpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacj± plików.
7. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
8. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudziniec, z siedzib± w Urzêdzie Gminy w Rudziñcu przy ul. Gliwickiej 26, 44-160 Rudziniec;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: oc@rudziniec.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UE.271.1.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Budowa si³owni plenerowej w Ligocie £abêdzkiej.
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów ma³ej architektury w Ligocie £abêdzkiej przy ulicy Szkolnej przy terenie placu zabaw na dzia³ce nr 152/42.
2) Szczegó³owy zakres zamówienia obejmuje dostawê i monta¿:
- ³awka z oparciem – 4 szt.;
- stojak na rowery – 1 szt.;
- prasa no¿na podwójna – 1 szt.;
- trena¿er miê¶ni bicepsa (dla osób niepe³nosprawnych) – 1szt.;
- steper (dla osób niepe³nosprawnych) – 1szt.;
- wio¶larz pojedynczy– 1szt.;
- prasa rêczna dolna -1szt.;
- przywodziciel/odwodziciel podwójny- 1 szt.;
- piechur/ biegacz pojedynczy- 1 szt.;
- dr±¿ki gimnastyczne równoleg³e- 1 szt.;
- tablica regulaminowa – 1 szt.;
- nawierzchnia bezpieczna – zastana nawierzchnia trawiasta.
3) Realizacja zadania obejmuje:
- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urz±dzeñ w terenie dzia³ki nr 152/42;
- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urz±dzeñ wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeñstwa;
- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urz±dzeñ;
- wykonanie fundamentowania pod urz±dzenia zgodnie z technologi± producenta;
- dostawa i monta¿ urz±dzeñ w ilo¶ci i asortymencie wynikaj±cym z opracowania;
- dostawa i monta¿ elementów ma³ej architektury: ³awki parkowe montowane do pod³o¿a na sta³e, tablica z regulaminem korzystania z si³owni zewnêtrznej i monta¿ stojaka na rowery;
- wyrównanie powierzchni terenu dzia³ki w obrêbie prowadzonych prac w tym usuniêcie ¶mieci.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w rozdziale 3 SWZ oraz za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzêt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Us³ugi instalowania sprzêtu do æwiczeñ fizycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ. Kryteria oceny ofert w niniejszym postêpowaniu stanowi±: Cena – 60 pkt; Okres gwarancji i rêkojmi (G) – 40 pkt.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty za powy¿sze kryteria.
3. Szczegó³y opis zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach zosta³ opisany w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Budowa si³owni plenerowej w S³upsku.
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów ma³ej architektury w S³upsku przy ulicy Le¶nej obok terenu rekreacyjnego i boiska sportowego na dzia³ce nr 14/18.
2) Szczegó³owy zakres zamówienia obejmuje dostawê i monta¿:
- wahad³o + biegacz + twister – 1 szt.;
- wyciskanie siedz±c + s³up + wyci±g górny – 1 szt.;
- orbitrek – 1 szt.;
- wio¶larz pojedynczy – 1 szt.;
- prasa no¿na pojedyncza – 1 szt.;
- odwodziciel / steper – 1 szt.;
- ko³a Tai Chi / steper – 1 szt.;
- narciarz podwójny – 1 szt.;
- porêcz + porêcz – 1 szt.;
- ³awka + prostownik pleców – 1 szt.;
- tablica regulaminowa – 1 szt.;
- nawierzchnia bezpieczna – zastana nawierzchnia trawiasta.
3) Realizacja zadania obejmuje:
- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urz±dzeñ w terenie dzia³ki nr 14/18;
- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urz±dzeñ wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeñstwa;
- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urz±dzeñ;
- wykonanie fundamentowania pod urz±dzenia zgodnie z technologi± producenta;
- dostawa i monta¿ urz±dzeñ w ilo¶ci i asortymencie wynikaj±cym z opracowania;
- wyrównanie powierzchni terenu dzia³ki o obrêbie prowadzonych prac – usuniêcie ¶mieci.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w rozdziale 3 SWZ oraz za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzêt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Us³ugi instalowania sprzêtu do æwiczeñ fizycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ. Kryteria oceny ofert w niniejszym postêpowaniu stanowi±: Cena – 60 pkt; Okres gwarancji i rêkojmi (G) – 40 pkt.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty za powy¿sze kryteria.
3. Szczegó³y opis zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach zosta³ opisany w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Rozbudowa si³owni plenerowej w Rudziñcu.
1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa elementów ma³ej architektury w Rudziñcu przy ul. Gliwickiej na dzia³ce nr 301/182.
2) Szczegó³owy zakres zamówienia obejmuje dostawê i monta¿:
- ³awka parkowa z oparciem – 1 szt,;
- prasa rêczna podwójna – 1 szt.;
- wio¶larz pojedynczy – 1 szt.;
- prasa no¿na pojedyncza – 1 szt.;
- malutki sprzêt fitness dla najm³odszych – 1 szt.;
- tablica regulaminowa – 1 szt.;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej – maty przerostowe.
3) Realizacja zadania obejmuje:
- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urz±dzeñ w terenie dzia³ki nr 301/182;
- zdjêcie warstwy humusu urodzajnego z obszaru przeznaczonego pod wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
- niwelacjê terenu;
- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urz±dzeñ wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeñstwa;
- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urz±dzeñ;
- wykonanie fundamentowania pod urz±dzenia zgodnie z technologi± producenta;
- dostawa i monta¿ urz±dzeñ w ilo¶ci i asortymencie wynikaj±cym z opracowania;
- wykorytowanie pod warstwê nawierzchni bezpiecznej;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie bezpieczn± si³owni zewnêtrznej;
- wykonanie nawierzchni z mat przerostowych pod urz±dzenia si³owni zewnêtrznej;
- dostawa i monta¿ elementów ma³ej architektury: ³awka parkowa montowana do pod³o¿a na sta³e i tablica z regulaminem korzystania z si³owni zewnêtrznej;
- wyrównanie powierzchni terenu dzia³ki o obrêbie prowadzonych prac – usuniêcie ¶mieci, zabudowa humusu z rozbiórek w terenie zielonym.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w rozdziale 3 SWZ oraz za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzêt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
51121000-6 - Us³ugi instalowania sprzêtu do æwiczeñ fizycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ. Kryteria oceny ofert w niniejszym postêpowaniu stanowi±: Cena – 60 pkt; Okres gwarancji i rêkojmi (G) – 40 pkt.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty za powy¿sze kryteria.
3. Szczegó³y opis zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach zosta³ opisany w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
w zakresie zadania I:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony w/w warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na dostawie i monta¿u urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej o warto¶ci co najmniej 40.000,00 z³ (czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100);
w zakresie zadania II:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony w/w warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na dostawie i monta¿u urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej o warto¶ci co najmniej 40.000,00 z³ (czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100);
w zakresie zadania III:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony w/w warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na dostawie i monta¿u urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej o warto¶ci co najmniej 40.000,00 z³ (czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100);
W przypadku gdy Wykonawca sk³ada ofertê na dwa lub wiêcej zadañ Zamawiaj±cy uzna za spe³niony w/w warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty obejmuj±ce swoim zakresem dostawê i monta¿ urz±dzeñ si³owni zewnêtrznych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40.000,00 z³ brutto (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy 00/100 brutto) ka¿da z nich.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP – za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – potwierdzaj±cy odpowiednio spe³nianie warunku opisanego w rozdz. VI ust. 1 pkt 4) SWZ – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, które zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SWZ.
3. Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o wprowadzenie zmian.
4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y umie¶ciæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/813914.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zak³ad Bud¿etowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudziñcu w 2025 roku z podzia³em na czê¶ci
- Wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie OHZ Gajdowe zarz±dzanego przez Nadle¶nictwo Rudziniec w roku 2025
wiêcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na dzia³ce ewid. nr 173/4 w Z³otym Stoku, w tym zwiêkszenie pojemno¶ci zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni z kostki brukowej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
wiêcej: Sprzêt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.