eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy"Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitallapy.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42ff3fc-34c4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341179/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 ŚRODKI CYZSTOŚCI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348959/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/72/2022/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 381,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 153,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 191,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 2354,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 2182,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 918,54 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 3116,82 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 5271,13 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 518,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 14122,20 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 42,44 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 291,51 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 3099,29 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych oraz taśm bawełnianych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis
przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr
1 do 14 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany realizować przedmiot
zamówienia sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 1260,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&A Adam Wasielewski Ul. Powstańców Wlkp. 47/5 63-800 Gostyń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222122089

7.3.3) Ulica: Ul. Powstańców Wlkp. 47/5

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 2, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 2, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5602,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5602,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5602,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSS sp. z o.o., ul. Siennicka 25, 80-758 Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570902721

7.3.3) Ulica: ul. Siennicka 25

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-758

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5602,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.