Og³oszenie z dnia 2023-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00467171/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Ma³opolskiej Policealnej Szko³y Masa¿u nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Krakowie” oraz pozosta³ych robót inwestycyjnych koniecznych do wykonania w budynku szko³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ma³opolska Policealna Szko³a Masa¿u nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297566
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Królewska 86
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-079
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 638 56 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpsm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mpsm.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Ma³opolskiej Policealnej Szko³y Masa¿u nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Krakowie” oraz pozosta³ych robót inwestycyjnych koniecznych do wykonania w budynku szko³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d84ecaf-5302-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00397494
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049270/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja budynku Ma³opolskiej Policealnej Szko³y Masa¿u nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d84ecaf-5302-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty2, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
13. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych
2) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia,
3) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
4) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie ca³y czas trwania umowy,
5) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu,
6) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
7) posiadaj± Pañstwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pañstwa wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku niniejszego postêpowania, zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± ani nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz za³±czników do protoko³u
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia mo¿liwo¶ci korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej – wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO,
8) nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Ma³opolskiej Policealnej Szko³y Masa¿u nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Krakowie” oraz pozosta³ych robót inwestycyjnych koniecznych do wykonania w budynku szko³y.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
aran¿acjê jadalni wraz z zapleczem, kuchni (w tym technologia kuchni), zaplecza kuchennego oraz pozosta³ych robót inwestycyjnych koniecznych do wykonania w budynku szko³y w tym:
naprawa pochylni dla osób niepe³nosprawnych, schodów przy wej¶ciu g³ównym od strony ul. Królewskiej
malowanie od wewn±trz klatki schodowej ewakuacyjnej
monta¿ siatek zabezpieczaj±cych okna przed ptakami
malowanie od zewn±trz wraz uzupe³nieniem elewacji, napraw± rynien i obróbek klatki ewakuacyjnej
remont dziedziñca
likwidacja czê¶ci wyposa¿enia kuchni
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w dokumentacji projektowej, która znajduje siê pod linkiem: https://we.tl/t-x3hGO1gl4b
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331230-7 - Instalowanie urz±dzeñ ch³odz±cych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert nale¿ycie wykona³ (tj. zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³) co najmniej jedne roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji lub remoncie budynku wraz z wykonaniem instalacji wewnêtrznych obejmuj±cej sto³ówkê, kuchniê i zaplecze kuchenne dla przygotowania i wydawania posi³ków dla co najmniej 50 osób o warto¶ci robót brutto co najmniej 1 000 000 z³,
2) dysponuje osobami, które bêd± odpowiedzialne za bêd±cymi przedmiotem zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje siê decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli pañstw cz³onkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)) do kierowania robotami budowlanymi w nastêpuj±cych specjalno¶ciach:
budowlano-konstrukcyjnej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych,
wpisanymi na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zawiera za³±cznik 3 (wzór umowy)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-28
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomo¶ciami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzy¿owania z ul. Olszañsk± i Kieleck±.
- Remont elewacji budynku oddzia³u Samorz±dowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jod³owej 23
- Pe³nienie zastêpczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku S±du Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materia³ów ¶ciernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa czê¶ci budynku us³ugowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu us³ugowego, dot±d przedszkola, na ¿³obek na dz. nr ew. 523 w m. D±browa gm. K³aj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowo¶ci Szembruczek
- Przebudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Tarnowiec w miejscowo¶ciach Dobrucowa, S±dkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Tarnowiec
- Budowa pe³nowymiarowego boiska pi³karskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drena¿em, o¶wietleniem i ogrodzeniem na dzia³ce 1240/2, obrêb So¶nica.
- Dostosowanie wraz z aran¿acj± pomieszczeñ magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Pañstwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyñskiej w Sannikach"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.