eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieDostawa ¶rodków kontrastowych i materia³ów zu¿ywalnych dla pracowni Tomografii Komputerowej Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.



Og³oszenie z dnia 2023-09-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ¶rodków kontrastowych i materia³ów zu¿ywalnych dla pracowni Tomografii Komputerowej Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ¶rodków kontrastowych i materia³ów zu¿ywalnych dla pracowni Tomografii Komputerowej Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-faed74d5-52b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00397497

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faed74d5-52b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zampub@szpital-swinoujscie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) oraz przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpujê wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Adres poczty elektronicznej e-mail: zampub@szpital-swinoujscie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy
e-Zamówienia dostêpnych na stronie https://ezamowienia.gov.pl. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/19/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Kontrastu do badañ Tomografii Komputerowej zgodnie z tre¶ci± SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66502,30 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Sprzêtu zu¿ywalny do wstrzykiwacza Medrad Centargo (Tomografia Komputerowa) zgodnie z SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 94392,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33690000-3 - Ró¿ne produkty lecznicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie;
3) technicznych lub zawodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie;
4) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
1) zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Nazwa zadania Warto¶æ z³
1 Kontrast do badañ Tomografii Komputerowej 50.000,00
2 Sprzêt zu¿ywalny do wstrzykiwacza Medrad Centargo (Tomografia Komputerowa) 65.000,00
Je¿eli wykonawca ubiega siê o udzielenie zamówienia na obydwa zadania, warto¶æ musi odpowiadaæ sumie ubezpieczeñ dla tych zadañ 115.000,00 z³.
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków
- innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

co najmniej jednej z okoliczno¶ci wskazanej w art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, b±d¼ w niniejszej umowie w przypadku:
1) zmiany ceny zgodnie,
2) szczególnych okoliczno¶ci,.
3) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru,;
4) zmiany postanowieñ umowy, zwi±zanych z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy;
5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji postanowieñ umowy;
6) je¿eli nast±pi³a zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
7) w przypadku zmian w mieniu Szpitala spowodowanych zbyciem, wycofaniem z eksploatacji,;
8) wprowadzenia tañszego zamiennika o takich samych parametrach i ni¿szej cenie;
przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu trwania umowy:
1) na wniosek Dostawcy – w przypadku braku zamówienia w okresie obowi±zywania Umowy produktów objêtych Umow± na poziomie co najmniej 70% ich warto¶ci;
2) na wniosek Szpitala – w przypadku braku z³o¿enia przez Szpital zamówienia na produkty odpowiadaj±ce warto¶ci umowy w okresie jej pierwotnego obowi±zywania.
dopuszcza zmianê cen jednostkowych towarów wskazanych w Za³±czniku nr 1 do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki VAT;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych;
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcê;
5) zmniejszenie ceny w ka¿dym przypadku.
bêd± dokonywane wed³ug zasad opisanych poni¿ej:
1) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 5 pkt. 1) §9,
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 5 pkt. 2) §9,
3) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 5 pkt. 3) §9,
4) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 5 pkt. 4) §9;
5) Szpital mo¿e ¿±daæ od Dostawcy dodatkowych wyja¶nieñ w zakresie odnosz±cym siê do przedstawionej kalkulacji,
wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy PZP, zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) minimalny poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 15 % w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Dostawcy;
2) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Szpital, to ³±cznie 10% w stosunku do pozosta³ej warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 4 ust. 2 umowy (dla danego zadania);
3) pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia rozpoczêcia realizacji przedmiotu umowy, nie czê¶ciej ni¿ co 6 miesiêcy od poprzedniej zmiany;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.