Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320466/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja klimatyzacji, wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza
w Lubaniu z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 64 364
1.5.8.) Numer faksu: 75 64 64 321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja klimatyzacji, wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewiczaw Lubaniu z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e5b180b-27bf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032970/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Osiągnięcie efektywności energetycznej przez powiat lubański" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś 12 React-EU, Działania 12.2 Inwestycje przyczyniające się do ograniczania niskiej emisji Nr projektu RPDS.12.02.00-02-0047/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.042.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1565985,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja klimatyzacji w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. A Mickiewicza w Lubaniu. Kompleksowa wymiana centrali klimatyzacyjnej dotyczy auli budynku B2. Na potrzeby tej części zamówienia sporządzono Specyfikację Techniczną, która zawiera wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z instalacją klimatyzacji. W Specyfikacji Technicznej określono również wymagania dotyczące właściwości materiałów wykorzystanych do robót przy wykonaniu instalacji oraz wymagań dotyczących wykonania i odbioru instalacji. Instalacja powinna być zaprojektowana i wykonana tak aby w trakcie jej okresu użytkowania w określonych warunkach środowiskowych i przy właściwej konserwacji odpowiadała założonemu przeznaczeniu- poprawa efektywności energetycznej. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren budowy w okresie realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru prac. Wykonawca ma dostarczyć i zainstalować tymczasowe urządzenie zabezpieczające oraz ma obowiązek znać i stosować wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa tj. prawo budowlane i rozporządzenia wykonawcze. Materiały stosowane do wykonywania instalacji powinny być wprowadzone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie RP a także powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w dokumentacji technicznej, powinny posiadać aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub inne dokumenty potwierdzające zgodność z wymogami obowiązującymi w kraju. Wymagania dotyczące wykonywania robót w tym robót instalacyjnych oraz ich odbiory opisane zostały w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prac, robót w trakcie ich wykonywania oraz dokonania ich odbioru.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 232651,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. A Mickiewicza w Lubaniu. W budynkach będących przedmiotem zamówienia znajduje się instalacja elektryczna oświetlenia podstawowego i awaryjnego, którą należy zdemontować i zastąpić nowoprojektowaną. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji fotowoltaicznej w myśl Projektu Technicznego- Instalacje Elektryczne. Opis techniczny wymiany oświetlenia zawiera opis oświetlenia podstawowego, awaryjnego, dróg ewakuacyjnych jak i strefy otwartej wraz z uwzględnieniem wymagań stawianych poszczególnym oświetleniom ze wskazaniem norm technicznych Instalacja fotowoltaiczna została zaprojektowana na dachu budynku hali sportowej, celem produkcji energii elektrycznej. Zaprojektowano położenie paneli, łączna moc instalacji wynosić ma 46,62 KWp. Panele mają być łączone szeregowo. Instalacja fotowoltaiczna ma posiadać zabezpieczenia nadprądowe spełniające ochronę przed skutkami przeciążeń, zwarć oraz w ochronę przeciwprzepięciową. Wymagania dotyczące wykonywania wymiany oświetlenia i wykonania instalacji fotowoltaicznej opisane zostały w Projekcie Technicznym stanowiącym załącznik do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prac, robót w trakcie ich wykonywania oraz dokonania ich odbioru. Zamawiający wymaga przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej do Operatora systemu Dystrybucyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1333334,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Powiat Lubański stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 432.500,00 złotych brutto, z tego:
1) Część I - Modernizacja Klimatyzacji kwota 135.675,25 złotych;
2) Część II- Wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji kwota 296.824,75 złotych
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że w obu częściach ceny ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, że obecnie nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Powiat Lubański stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 432.500,00 złotych brutto, z tego:
1) Część I - Modernizacja Klimatyzacji kwota 135.675,25 złotych;
2) Część II- Wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji kwota 296.824,75 złotych.
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że w obu częściach ceny ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, że obecnie nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380552 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380552 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
- "Budowa budynku biurowego - samodzielnej kancelarii leśnictwa Karsibór wraz z zagospodarowaniem terenu'' - II postępowanie
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.