eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winnaZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023



Og³oszenie z dnia 2022-10-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8638 023

1.5.8.) Numer faksu: 33 8638 532

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c0b4cee2-4eb7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00397608

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035849/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.swinna.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: /UGSW/skrytkaESP oraz poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystêpuj±c do postêpowania przetargowego, Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z instrukcj± u¿ytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.
3.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB, a plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 30 MB.
4.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5.We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania tj.GK.2711.7.2022
6.Zamawiaj±cy wyznacza osobê do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Dorota Zaj±c tel. 33 8638 023 dorota@swinna.pl w godzinach pracy Urzêdu Gminy – w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia.
Pani Kinga Sa³amun tel. 33 8638 023 zamowienia@swinna.pl w godzinach pracy Urzêdu Gminy – w sprawach proceduralnych.
7.Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
8.Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w¶ród zalecanych formatów danych wymaganych do sporz±dzenia i przekazywania dokumentów i informacji w postêpowaniu znajduj± siê w szczególno¶ci: .doc, .docx, .pdf, .xls, .xlsx., xml.
9.2. Ofertê wraz za³±cznikami sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y w rozdziale XXIV pkt. 12 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y w rozdziale XXIV pkt. 12 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023”
Czê¶æ zamówienia Nr 1
Rejon I so³ectwo ¦winna - drogi o d³ugo¶ci 17 758 m
2.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
3. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ).
4. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu– niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
5. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania
6.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania.
7.Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug.
9.Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
10.Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a. sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b. materia³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy.
11.Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
12.Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13.Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany
do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14.Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi , szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
15.Wykonawca gwarantuje, ¿e w trakcie trwania umowy bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej(wykonanie us³ug od¶nie¿ania i usuwania ¶lisko¶ci) szczegó³y zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
16.Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa oferty: K= K1+K2

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023”
Czê¶æ zamówienia Nr 2
Rejon II so³ectwo Przy³êków - drogi o d³ugo¶ci 6 173 m
2.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
3. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ).
4. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu– niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
5. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania
6.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania.
7.Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug.
9.Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
10.Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a. sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b. materia³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy.
11.Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
12.Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13.Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany
do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14.Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi , szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
15.Wykonawca gwarantuje, ¿e w trakcie trwania umowy bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej(wykonanie us³ug od¶nie¿ania i usuwania ¶lisko¶ci) szczegó³y zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
16.Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa oferty: K= K1+K2

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023”
Czê¶æ zamówienia Nr 3
Rejon III so³ectwo Pewel Ma³a - drogi o d³ugo¶ci 11 699 m
2.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
3. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ).
4. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu– niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
5. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania
6.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania.
7.Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug.
9.Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
10.Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a. sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b. materia³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy.
11.Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
12.Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13.Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany
do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14.Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi , szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
15.Wykonawca gwarantuje, ¿e w trakcie trwania umowy bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej(wykonanie us³ug od¶nie¿ania i usuwania ¶lisko¶ci) szczegó³y zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
16.Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa oferty: K= K1+K2

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023”
Czê¶æ zamówienia Nr 4
Rejon IV so³ectwo Pewel ¦lemieñska - drogi o d³ugo¶ci 12 834 m
2.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
3. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ).
4. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu– niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
5. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania
6.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania.
7.Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug.
9.Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
10.Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a. sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b. materia³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy.
11.Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
12.Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13.Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany
do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14.Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi , szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
15.Wykonawca gwarantuje, ¿e w trakcie trwania umowy bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej(wykonanie us³ug od¶nie¿ania i usuwania ¶lisko¶ci) szczegó³y zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
16.Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa oferty: K= K1+K2

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023”
Czê¶æ zamówienia Nr 5
Rejon V so³ectwo Rychwa³dek - drogi o d³ugo¶ci 5 822 m
2.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
3. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ).
4. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu– niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
5. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania
6.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania.
7.Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug.
9.Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
10.Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a. sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b. materia³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy.
11.Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
12.Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13.Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany
do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14.Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi , szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
15.Wykonawca gwarantuje, ¿e w trakcie trwania umowy bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej(wykonanie us³ug od¶nie¿ania i usuwania ¶lisko¶ci) szczegó³y zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
16.Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa oferty: K= K1+K2

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2022/2023”
Czê¶æ zamówienia Nr 6
Rejon VI so³ectwo Trzebinia - drogi o d³ugo¶ci 10 863 m
2.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
3. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ).
4. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu– niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
5. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania
6.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania.
7.Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
8.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug.
9.Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
10.Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a. sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b. materia³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy.
11.Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
12.Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13.Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany
do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14.Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi , szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
15.Wykonawca gwarantuje, ¿e w trakcie trwania umowy bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej(wykonanie us³ug od¶nie¿ania i usuwania ¶lisko¶ci) szczegó³y zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ
16.Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa oferty: K= K1+K2

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 273 ust 1 ustawy PZP nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wype³niony Formularz ofertowy wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 SWZ podpisanego przez osoby umocowane nale¿ycie do reprezentowania Wykonawcy;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– za³±cznik nr 2 SWZ;
3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, tj: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e w Formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) Upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z w/w dokumentów rejestrowych,
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, który zosta³ upowa¿niony do wykonania tej czynno¶ci.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie , o którym mowa w pkt 1 rozdzia³u VII SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 3 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ u¿ywaj±c w tym celu Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostêpnionego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu skrytka ePUAP:/UGSW/skrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.