Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311005/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opracowanie projektu wykonawczego oraz dostawę i montaż ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów (Nr postępowania: ZPI.271.65.2022.MM)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (048) 675 22 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaprzysucha.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu wykonawczego oraz dostawę i montaż ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów (Nr postępowania: ZPI.271.65.2022.MM)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ad2477-1ef5-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Opracowanie projektu wykonawczego oraz dostawę i montaż ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311005/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.65.2022.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz dostawa i montaż ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów na ternie miasta Przysucha, z której można będzie skorzystać przez cały tydzień i przez całą dobę. Stanowisko ładowania pojazdów elektrycznych zlokalizowane będzie w pobliżu targowiska miejskiego w Przysusze (działka o nr ewid. 4043/2) – wjazd do stacji od ul. Przemysłowej - droga wojewódzka nr 727 (przy rondzie) – dojazd drogą gminną (działka o nr ewid. 4257/2).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie posadowienia budowanej stacji oraz jej zasilania;
2) uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia, mapy geodezyjnej, badań, opinii, decyzji, uzgodnień – w szczególności:
a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego od PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej (wystąpienie do PGE Dystrybucja S.A. o przyłącze energetyczne do budowanej stacji o mocy 122kW oraz wykonanie przyłącza elektroenergetycznego (przewiduje się doprowadzenie ok. 25 m kabla zasilającego do pobliskiej stacji transformatorowej)) oraz skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Przysusze – w Wydziale architektury i budownictwa;
b) wykonanie pomiarów elektrycznych wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) i sporządzenie dokumentacji w celu zgłoszenia i uzyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych decyzji i zezwoleń, w szczególności od UDT oraz innych podmiotów;
3) wykonanie wszystkich robót budowlanych, w tym:
a) roboty przygotowawcze (przygotowanie terenu pod budowaną stację wraz z dojazdem, w tym przełożenie istniejącego ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych 3D i dołożenie takiego ogrodzenia oraz wyrównanie powierzchni, wykonanie podbudowy i utwardzenie kostką betonową o grubości 8 cm (mapka lokalizacyjna oraz zdjęcia obrazujące teren inwestycji stanowią załącznik do SWZ);
b) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
4) dostawę ogólnodostępnej wolnostojącej dwustanowiskowej stacji ładowania pojazdów o mocy ładowania: DC 100 kW, dostosowanej do ładowania samochodów, autobusów oraz innych pojazdów wraz z oprogramowaniem i aplikacją do zarządzania płatnościami i świadczeniem usługi operatora na zaoferowany okres gwarancji;
5) montaż słupków zabezpieczających urządzenie przed uszkodzeniem mechanicznym oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (tj. montaż słupków ochronnych, pionowego znaku drogowego informującego o miejscu wyłącznie dla pojazdów elektrycznych oraz namalowanie dwóch miejsc postojowych przy stacji ładowania za pomocą farby drogowej);
6) wykonanie instalacji, konfiguracji oraz uruchomienie stacji ładowania pojazdów;
7) zapewnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót;
8) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
9) przeszkolenie wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanej stacji.
3. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w sąsiedztwie czynnego obiektu (targowiska).
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, przed upływem terminu składania ofert, telefonicznie – Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji (tel. (48) 675 28 23 wew. 123).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265938,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265938,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265938,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARINEA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9680990666
7.3.3) Ulica: Działkowa 11 B
7.3.4) Miejscowość: Borek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265938,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Budowa windy w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2025)
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie (II)
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.