Og³oszenie z dnia 2022-10-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00407978/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
- 2023/BZP 00310150/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2022/BZP 00427499/01 - Wynik z dnia 2022-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu medycznego w ramach Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308614
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wêgierska 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3553317
1.5.8.) Numer faksu: 18 3553307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@szpital.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu medycznego w ramach Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-032a78e1-4eb7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00397674
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013314/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.42 Dostawa sprzêtu medycznego w ramach Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projektu pn. Ma³opolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny 3. Projekt wspó³finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 – 2020. 9 O¶ Priorytetowa Region Spójny Spo³ecznie, Dzia³anie 9.2 Us³ugi Spo³eczne i Zdrowotne, Poddzia³anie 9.2.1 Us³ugi Spo³eczne i Zdrowotne w Regionie.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.szpital.gorlice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej - zapytania i odpowiedzi do SWZ, miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy pomocy ¶rodków komunikacji elektronicznej, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: formularzy, z³o¿enia- zmiany- wycofania oferty lub wniosku oraz
do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. lub poczty elektronicznej. O¶wiadczenia, zapytania, podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz pozosta³e informacje, dokumenty inne ni¿ oferta, mog± byæ przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazane w pkt 18 SWZ adresy email, o ile mo¿liwa bêdzie identyfikacja podmiotu przekazuj±cego te informacje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): nie dotyczy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 92/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 200000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparaty do EKG - 3 szt.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33123200-0 - Urz±dzenia do elektrokardiografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Reduktory tlenowe – 20 szt.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bronchofiberoskop z wyposa¿eniem i torem wizyjnym – 1 kpl.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33168100-6 - Endoskopy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pompy infuzyjne: pompy objêto¶ciowe – 2 szt, pompy strzykawkowe – 2 szt + stacja dokuj±ca. Pompy perystaltyczne do ¿ywienia pozajelitowego
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urz±dzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta – 2 kpl.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do szybkiego przetaczania p³ynów – 5 szt.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej,w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: tre¶æ o¶wiadczenia
za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Deklaracja zgodno¶ci CE wystawiona przez wytwórcê lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobówmedycznych – wymagane prawem.
Certyfikaty, dokumenty potwierdzaj±ce ¿e oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez
zamawiaj±cego.
Wype³niony i podpisany formularz oceny parametrów wymaganych – za³±cznik nr 2-
Foldery, prospekty urz±dzeñ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Deklaracja zgodno¶ci CE wystawiona przez wytwórcê lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobówmedycznych – wymagane prawem.
Certyfikaty, dokumenty potwierdzaj±ce ¿e oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez
zamawiaj±cego.
Wype³niony i podpisany formularz oceny parametrów wymaganych – za³±cznik nr 2-
Foldery, prospekty urz±dzeñ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy, za³±czniki nr 2 -SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP: Pe³nomocnikiemmo¿e byæ jeden z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). Je¿eli pe³nomocnikiem pozosta³ych wykonawców jest wykonawca bêd±cy osob± prawn± to mo¿e on dzia³aæ zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców O¶wiadczenie Wstêpne sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postêpowania powinien wykazaæ ka¿dy z wykonawców. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy PZP zamawiaj±cy okre¶la szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ warunków udzia³u w postêpowaniu, maj±c na uwadze, ¿e jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne tzn.: w odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt. 10.1.1 oraz 10.1.2. SWZ
warunki te musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie, . w odniesieniu do warunków pkt. 10.1.3. SWZ warunki te musz± spe³niaæ wykonawcy ³±cznie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e byæ dokonana przez strony zgodnie z zapisami art.455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710.).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert w niniejszym postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego w kwocie 2 360 000,00 z³ z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego na 2024 rok deficytu bud¿etu Gminy Gorlice
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Gorlice i podleg³ych jednostek w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH W OKRESIE: OD 01.01.2025 r. DO 30.06.2025 r DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W GORLICACH UL. MICHALUSA 14
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie krytej p³ywalni i basenie odkrytym w Gorlicach, ul. Sportowa 2, 38-300 Gorlice
wiêcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków jednorazowego u¿ytku
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku, rêkawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myj±cych
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego do doposa¿enia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajêæ realizowanych w szko³ach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja w³±czaj±ca w Gminie Studzienice"
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i medycznych materia³ów zu¿ywalnych
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z us³ug± monta¿u, instalacji i uruchomienia
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.