Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335369/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2024/BZP 00281142/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach zasobu Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943488656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.podolanczyk@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34269f05-304f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach zasobu Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34269f05-304f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027593/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Wyposażenie pomieszczeń zasobu w klimatyzatory. Prace obejmują dostawę i montaż urządzeń na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-6.271.1.19.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206906,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach zasobu Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Prace obejmują dostawę i montaż urządzeń na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
Zakres rzeczowy obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji wraz z robotami towarzyszącymi, w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miejskiego w Koszalinie, przy ul. Adama Mickiewicza 26.
W szczególności są to m.in.:
1. usunięcie istniejącego klimatyzatora z elewacji wschodniej budynku;
2. trasowanie przebiegu projektowanej instalacji klimatyzacji i wykonywanie odkrywek na ścianach wewnętrznych i stropach, przed przystąpieniem do wykonywania robót, w miejscach wskazanych przez konserwatora zabytków;
3. dostawa i montaż jednostek wewnętrznych;
4. dostawa i montaż jednostki centralnej klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni na poziomie parteru budynku. Montaż maskownic do wylotu powietrza z jednostki centralnej, zgodnie z decyzją nr 481.2023.K, z dnia 20.06.2023 r. wydaną przez Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie;
5. wykonanie przekuć i otworów w przegrodach budowlanych;
6. wykonanie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniu serwerowni na poziomie parteru budynku;
7. montaż przewodów instalacji chłodniczej i armatury;
8. montaż instalacji odprowadzenia skroplin;
9. przeprowadzenie prób szczelności;
10. izolację przewodów;
11. wykonanie instalacji elektrycznej oraz automatyki dla potrzeb klimatyzacji;
12. wykonanie zabudowy z płyt g-k dla instalacji skroplin, przewodów chłodniczych i sterowania;
13. wykonanie regulacji i rozruchu technologicznego całości instalacji;
14. przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi instalacji klimatyzacji;
15. bezpłatny serwis i konserwacja urządzeń i instalacji klimatyzacji w okresie gwarancji.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ, w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184702,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184702,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184702,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WENTYLACJI I KLIMATYZACJI "KLIMATEX" MATEUSZ KARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320541389
7.3.3) Ulica: Lniana 1/6
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-213
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WENTYLACJI I KLIMATYZACJI "KLIMATEX" MATEUSZ KARSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WENTYLACJI I KLIMATYZACJI "KLIMATEX" MATEUSZ KARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184702,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zaawansowany system bipolarny, trokary optyczne i systemy dostępu laparoskopowego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.