Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300116/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00314635/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17d1b430-01fc-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d1b430-01fc-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300116
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części 1. - „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI TOMASZÓW”.Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego, jednokondygnacyjnego budynku świetlicy wiejskiej wyposażonego w instalację wodno – kanalizacyjną z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, elektryczną i odgromową wraz z miejscami parkingowymi i zagospodarowaniem terenu.
Parametry charakterystyczne obiektu:
- powierzchnia użytkowa 100,73 m2;
- powierzchnia zabudowy 133,45 m2;
- kubatura budynku 599,50 m3;
- dach dwuspadowy o nachyleniu 30°.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie w terenie oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą,
d) oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie go w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania,
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnej decyzji pozwalającej na użytkowanie obiektu (wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie złoży do właściwego organu Wykonawca w imieniu Zamawiającego),
g) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 536059,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części 2. - BUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PISKORÓWPrzedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego, jednokondygnacyjnego budynku świetlicy wiejskiej wyposażonego
w instalację wodno – kanalizacyjną z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, elektryczną, odgromową, fotowoltaiczną wraz zagospodarowaniem terenu.
Parametry charakterystyczne obiektu:
- powierzchnia użytkowa 71,69 m2;
- powierzchnia zabudowy 92,55 m2;
- kubatura budynku 386,14 m3;
- dach o nachyleniu 30°.
4.3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie w terenie oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą,
d) oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie go w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania,
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnej decyzji pozwalającej na użytkowanie obiektu (wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie złoży do właściwego organu Wykonawca w imieniu Zamawiającego),
g) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45262210-6 - Fundamentowanie
4.5.5.) Wartość części: 592358,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części nr 3. - "ROZBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO W MIEJSCOWOŚCI ZARZECZE"Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na usługi rzemiosła wraz z instalacją elektryczną, instalacją fotowoltaiczną, przyłączem wodociągowym, kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki.
Parametry charakterystyczne obiektu:
- powierzchnia użytkowa 80,27 m2;
- powierzchnia zabudowy: budynek: 113,77 m2, zadaszone tarasy 70,10 m2;
- kubatura budynku 701,71 m3;
- dach o nachyleniu 5°.
4.3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie w terenie oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą,
d) oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie go w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania,
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnej decyzji pozwalającej na użytkowanie obiektu (wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie złoży do właściwego organu Wykonawca w imieniu Zamawiającego),
g) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
h) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1240850,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1337805,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ARKADA DELA” Emil Dygas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481823109
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999557,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ARKADA DELA” Emil Dygas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481823109
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1701454,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ARKADA DELA” Emil Dygas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481823109
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-25INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywna dostawa jaj SPF w 2025 r.
- SYNTEZA OLIGONUKLEOTYDÓW NIEMODYFIKOWANYCH I MODYFIKOWANYCH
- Dostawa ogniotrwałych wyrobów wysokoglinowych korundowych
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3 z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy".
- Dostawa nowego oprzyrządowania do tabletkarki rotacyjnej Kilian T400
- ZAKUP I BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE PALIW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.