Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00333669/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w miejscowości Dawidy Bankowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5bfea87-2f99-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w miejscowości Dawidy Bankowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5bfea87-2f99-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2023.DC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w miejscowości Dawidy Bankowe.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przez Wykonawcę budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w m. Dawidy Bankowe, w zakresie:
a) Roboty przygotowawcze: prace geodezyjne, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, demontaż stałego oznakowania pionowego, zabezpieczenie istniejącej zieleni.
b) Roboty podstawowe: przebudowa ewentualnych kolizji, budowa zasilenia energetycznego sygnalizacji świetlnych, montaż podlicznika energii elektrycznej w celu pomiaru ilości pobranej energii elektrycznej przez sygnalizację, humusowanie z obsianiem trawą, budowa sterowników, budowa kanalizacji kablowej, ewentualna zmiana istniejącego oznakowania poziomego z mas chemoutwardzalnych w obrębie skrzyżowania, posadowienie masztów, ustawienie szafek sterowników, montaż sygnalizatorów dla samochodów i pieszych, montaż przycisków dla pieszych, montaż kamer detekcyjnych i pętli, wyniesienie/obniżenie krawężników związanych z korektą lokalizacji przejść dla pieszych, dobudowa ciągów pieszych związanych z korektą lokalizacji przejść dla pieszych, odtworzenie elementów drogi naruszonych w trakcie budowy sygnalizacji świetlnych, przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla robót będących przedmiotem zamówienia i dokonanie sprawdzenia jej działania i ewentualne dokonanie zmian w programach i sterownikach,
c) Roboty wykończeniowe: obsianie i humusowanie, wprowadzenie stałej organizacji ruchu, wykonanie badań, pomiarów oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przez Wykonawcę:
• robót rozbiórkowych oraz robót tymczasowych i prac towarzyszących w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);
• robót nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią;
• tymczasowego zagospodarowania terenu na czas przebudowy (zaplecze) i jego likwidacji po zakończeniu robót;
• wdrożenia czasowej organizacji ruchu (utrzymanie podczas wykonywania robót), a także stałej organizacji ruchu.
Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z opracowanym projektem z uwzględnieniem obowiązujących norm technicznych, aprobat i przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142314,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225404,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PODKOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006940572
7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty drogowe, oznakowanie poziome
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225404,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RASZYN
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont destruktem asfaltobetonowym dróg na terenie Gminy Promna
- Modernizacja (przebudowa) wewnętrznej drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Horyszów - II etap
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1794B na odcinku Bełda - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+877 do km 13+995 w miejscowości Grabianka, gmina Osieck, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 080/25
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.