Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00382128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00470829/01 - Wynik z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy - w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rajska 22
1.4.2.) Miejscowość: Jerzmanowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-048
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 123895247
1.4.8.) Numer faksu: 123895521
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397734
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00355104
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy", realizowanego w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/8284/PolskiLad.
Miejsce realizacji zamówienia:
działka oznaczona nr ewid. 20/2 obręb Przeginia, gmina Jerzmanowice – Przeginia
działka oznaczona nr ewid. 27/9 obręb Łazy, gmina Jerzmanowice – Przeginia
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy:
I ETAP – wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysu wraz z pozyskaniem zgody właściwego miejscowo i rzeczowo organu administracyjnego na wykonanie robót budowlanych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie boiska sportowego w Przegini (działka oznaczona nr ewid. 20/2 obręb Przeginia) oraz boiska sportowego w Łazach (działka oznaczona nr ewid. 27/9 obręb Łazy).
Zaproponowane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) rozwiązania, Wykonawca winien traktować jako wstępne podejście ideowe, na bazie którego sporządzi koncepcję docelową projektowanych rozwiązań i uzyska ich akceptację przez Zamawiającego, a następnie wykona dokumentację projektową.
II ETAP – kompleksowa realizacja robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy” – zgodnie z dokumentacją projektową, sporządzoną w I ETAPIE, PFU, SWZ, złożoną ofertą.
Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla obu obiektów – jeżeli będzie wymagane.
3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie koncepcji budowy boisk sportowych w miejscowości Przeginia i w miejscowości Łazy. Uzgodnienie przygotowanej koncepcji z Zamawiającym – obowiązuje protokolarne uzgodnienie. Koncepcja sporządzona będzie w oparciu o PFU oraz założenia ujęte w SWZ, doświadczenie i wiedzę branżową Wykonawcy, obowiązujące normy i przepisy. Winna uwzględniać nowoczesne rozwiązania technologiczne i materiałowe.
b) Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o załączony PFU oraz SWZ wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawcę zobowiązuję się do uwzględnienia w projektowanej dokumentacji obowiązków wynikających z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. 2022, poz. 2240).
Dokumentacja winna zawierać m.in.: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorys, zgody właściwego miejscowo i rzeczowo organu administracyjnego na wykonanie robót budowlanych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę), Harmonogram Rzeczowo – Finansowy Robót.
c) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji, kadry do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia oraz kadry wykwalifikowanych pracowników fizycznych do realizacji robót budowlanych.
d) Kompleksowe wykonanie budowy wraz z wyposażeniem boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy.
- Wykonanie/przebudowa niezbędnych sieci i przyłączy infrastruktury technicznej, m.in. wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych (należy przewidzieć zmianę mocy przyłączeniowej istniejącego przyłącza energetycznego dla obu boisk, ewentualną przebudowę istniejących przyłączy do w/w sieci).
- Wykonanie nawierzchni boisk z trawy naturalnej oraz hybrydowej wraz z odwodnieniem.
- Wykonanie zagospodarowania terenu, dostawa i montaż wyposażenia obiektów, elementów małej architektury oraz urządzeń technicznych.
- Wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych istniejących obiektów socjalno – magazynowych wraz z remontem/wymianą instalacji wewnętrznych.
- Wszelkie pozostałe prace wynikające ze specyfiki obiektów nie wskazane powyżej a konieczne do zrealizowania (np. prace rozbiórkowe, prace porządkowe).
- Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, związanych z uzyskaniem nawierzchni boiska z trawy naturalnej o parametrach zgodnych z obowiązującymi normami.
3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym, sporządzonym na zlecenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia przez DREW-HAL 2 Sp. z o.o., ul. Wadowicka 5, 30-347 Kraków - stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Proponowane w PFU materiały, rysunki graficzne obiektów małej architektury, urządzeń lub innych rozwiązań technicznych, przedstawiają oczekiwania Zamawiającego w zakresie funkcjonalnym, wizualnym i materiałowym. Ostateczny wybór urządzeń/rozwiązań technicznych musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Służą one do określenia pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.
b) Specyfikacją Warunków Zamówienia.
c) Wytycznymi dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/8284/PolskiLad.
d) Obowiązującymi przepisami i normami.
e) Sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem Polki Ład”, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji otrzymanych dokumentów technicznych i formalnych, definiujących wstępny zakres robót budowlanych do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego.
6. PFU wraz ze SWZ są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w PFU a nie ujęte w SWZ lub nie ujęte w PFU a ujęte w SWZ winny być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Zamawiającemu, który zobowiązuje się do pisemnego rozstrzygnięcia sporu.
7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń, czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów i produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące Wykonawcę do ich stosowania.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację Zamawiającego na piśmie.
9. Przed zamówieniem materiałów należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w pierwszym gatunku i muszą posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, dopuszczające do stosowania w budownictwie.
W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń nie zatwierdzonych przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy rozbiórki/demontażu tych materiałów/urządzeń, a Wykonawca musi wykonać ich rozbiórkę/demontaż na własny koszt. Następnie Wykonawca przystąpi do procedury, związanej z zatwierdzaniem kart materiałowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej oraz – jeżeli będzie wymagane – uzyskania na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów lub zaświadczenia, wydanego przez właściwy miejscowo Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
W terminie najpóźniej 60 dni przed terminem umownym zakończenia zadania, Wykonawca rozpocznie procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi, takimi jak. np. Sanepid, PSP, PINB, inne jeżeli będą wymagane.
11. Warunkiem powołania Komisji odbiorowej będzie ukończenie wszystkich robót, objętych I i II ETAPEM, złożenie przez Wykonawcę zawiadomienia o ukończeniu robót, przedłożenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac wraz z operatem koagulacyjnym oraz wymaganymi zaświadczeniami i uzgodnieniami.
12. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z uporządkowaniem i przywróceniem terenu do stanu prawidłowego. Przed wejściem w teren, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej, obrazującej stan istniejącej infrastruktury i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.
13. Inne wytyczne do obliczenia ceny oferty:
- Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę oględzin w terenie;
- Wymagana jest autoryzacja producenta maty hybrydowej z określeniem nazwy inwestycji, wystawionej dla Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć autoryzację wraz z ofertą.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy", realizowanego w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/8284/PolskiLad.
Miejsce realizacji zamówienia:
działka oznaczona nr ewid. 20/2 obręb Przeginia, gmina Jerzmanowice – Przeginia działka oznaczona nr ewid. 27/9 obręb Łazy, gmina Jerzmanowice – Przeginia.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy:
I ETAP – wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysu wraz z pozyskaniem zgody właściwego miejscowo i rzeczowo organu administracyjnego na wykonanie robót budowlanych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie boiska sportowego w Przegini (działka oznaczona nr ewid. 20/2 obręb Przeginia) oraz boiska sportowego w Łazach (działka oznaczona nr ewid. 27/9 obręb Łazy).
Zaproponowane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) rozwiązania, Wykonawca winien traktować jako wstępne podejście ideowe, na bazie którego sporządzi koncepcję docelową projektowanych rozwiązań i uzyska ich akceptację przez Zamawiającego, a następnie wykona dokumentację projektową.
II ETAP – kompleksowa realizacja robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy” – zgodnie z dokumentacją projektową, sporządzoną w I ETAPIE, PFU, SWZ, złożoną ofertą.
Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla obu obiektów – jeżeli będzie wymagane.
3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie koncepcji budowy boisk sportowych w miejscowości Przeginia i w miejscowości Łazy. Uzgodnienie przygotowanej koncepcji z Zamawiającym – obowiązuje protokolarne uzgodnienie. Koncepcja sporządzona będzie w oparciu o PFU oraz założenia ujęte w SWZ, doświadczenie i wiedzę branżową Wykonawcy, obowiązujące normy i przepisy. Winna uwzględniać nowoczesne rozwiązania technologiczne i materiałowe.
b) Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o załączony PFU oraz SWZ wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawcę zobowiązuję się do uwzględnienia w projektowanej dokumentacji obowiązków wynikających z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. 2022, poz. 2240).
Dokumentacja winna zawierać m.in.: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorys, zgody właściwego miejscowo i rzeczowo organu administracyjnego na wykonanie robót budowlanych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę), Harmonogram Rzeczowo – Finansowy Robót.
c) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji, kadry do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia oraz kadry wykwalifikowanych pracowników fizycznych do realizacji robót budowlanych.
d) Kompleksowe wykonanie budowy wraz z wyposażeniem boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy.
- Wykonanie/przebudowa niezbędnych sieci i przyłączy infrastruktury technicznej, m.in. wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych (należy przewidzieć zmianę mocy przyłączeniowej istniejącego przyłącza energetycznego dla obu boisk, ewentualną przebudowę istniejących przyłączy do w/w sieci).
- Wykonanie nawierzchni boisk z trawy naturalnej wraz z odwodnieniem.
- Wykonanie zagospodarowania terenu, dostawa i montaż wyposażenia obiektów, elementów małej architektury oraz urządzeń technicznych.
- Wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych istniejących obiektów socjalno – magazynowych wraz z remontem/wymianą instalacji wewnętrznych.
- Wszelkie pozostałe prace wynikające ze specyfiki obiektów nie wskazane powyżej a konieczne do zrealizowania (np. prace rozbiórkowe, prace porządkowe).
- Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, związanych z uzyskaniem nawierzchni boiska z trawy naturalnej o parametrach zgodnych z obowiązującymi normami.
3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym, sporządzonym na zlecenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia przez DREW-HAL 2 Sp. z o.o., ul. Wadowicka 5, 30-347 Kraków - stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Proponowane w PFU materiały, rysunki graficzne obiektów małej architektury, urządzeń lub innych rozwiązań technicznych, przedstawiają oczekiwania Zamawiającego w zakresie funkcjonalnym, wizualnym i materiałowym. Ostateczny wybór urządzeń/rozwiązań technicznych musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Służą one do określenia pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.
b) Specyfikacją Warunków Zamówienia.
c) Wytycznymi dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/8284/PolskiLad.
d) Obowiązującymi przepisami i normami.
e) Sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem Polki Ład”, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji otrzymanych dokumentów technicznych i formalnych, definiujących wstępny zakres robót budowlanych do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego.
6. PFU wraz ze SWZ są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w PFU a nie ujęte w SWZ lub nie ujęte w PFU a ujęte w SWZ winny być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Zamawiającemu, który zobowiązuje się do pisemnego rozstrzygnięcia sporu.
7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń, czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów i produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące Wykonawcę do ich stosowania.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację Zamawiającego na piśmie.
9. Przed zamówieniem materiałów należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w pierwszym gatunku i muszą posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, dopuszczające do stosowania w budownictwie.
W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń nie zatwierdzonych przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy rozbiórki/demontażu tych materiałów/urządzeń, a Wykonawca musi wykonać ich rozbiórkę/demontaż na własny koszt. Następnie Wykonawca przystąpi do procedury, związanej z zatwierdzaniem kart materiałowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej oraz – jeżeli będzie wymagane – uzyskania na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów lub zaświadczenia, wydanego przez właściwy miejscowo Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
W terminie najpóźniej 60 dni przed terminem umownym zakończenia zadania, Wykonawca rozpocznie procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi, takimi jak. np. Sanepid, PSP, PINB, inne jeżeli będą wymagane.
11. Warunkiem powołania Komisji odbiorowej będzie ukończenie wszystkich robót, objętych I i II ETAPEM, złożenie przez Wykonawcę zawiadomienia o ukończeniu robót, przedłożenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac wraz z operatem koagulacyjnym oraz wymaganymi zaświadczeniami i uzgodnieniami.
12. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z uporządkowaniem i przywróceniem terenu do stanu prawidłowego. Przed wejściem w teren, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej, obrazującej stan istniejącej infrastruktury i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.
13. Inne wytyczne do obliczenia ceny oferty:
- Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę oględzin w terenie;
- Realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
autoryzacja producenta maty hybrydowej,
Po zmianie:
Nie dotyczy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Dodatkowo do oferty wymagane jest złożenie Zaświadczenia o odbyciu wizji lokalnej - składane się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności oferty.
Po zmianie:
Dodatkowo do oferty wymagane jest złożenie Zaświadczenia o odbyciu wizji lokalnej - zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ– dokument ten składa się wraz z ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 05.07.2024 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku: 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, z adnotacją: „Wadium
– nr sprawy: IR.271.1.6.2024.AK „Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy, w formule zaprojektuj i wybuduj".
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 11.07.2024r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku: 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, z adnotacją: „Wadium
– nr sprawy: IR.271.1.6.2024.AK „Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy, w formule zaprojektuj i wybuduj".
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-05 10:00
Po zmianie:
2024-07-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-05 10:30
Po zmianie:
2024-07-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-03
Po zmianie:
2024-08-09
INNE PRZETARGI JERZMANOWICE
- ZAOPATRZENIE GMINY JERZMANOWICE - PRZEGINIA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Remont drogi gminnej 600161K w km od 0+000 do km 1+663 w miejscowości Sąspów, Gmina Jerzmanowice-Przeginia
więcej: przetargi JERZMANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.