eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoIMPLANTY ORTOPEDYCZNE



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
IMPLANTY ORTOPEDYCZNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/388 02 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/793855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

IMPLANTY ORTOPEDYCZNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6c741b0-2225-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016697/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Implanty ortopedyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 729968,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET Nr 1 - Membrana do leczenia ubytków chrzęstnych (komis).
Membrana do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno - kostnych, stanowiąca podłoże dla komórek macierzystych szpiku kostnego,zbudowana z kwasu hialuronowego, nie wymagająca fiksacji, czas biodegradacji do 24 tyg. szt.10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 44004,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2 - Płyty tytanowe do zespolenia kości śródręcza lub stopy, pod śruby 2,0 mm i 2,3 mm oraz pod śruby 2,8 mm (komis)
1 Płyty tytanowe; profil 1,0 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; prosta 6 otworowa; w kształcie litery T-6 otworowa; L-6 otworowe szt 5
2 Płyty tytanowe; profil 1,0 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; w kształcie litery T,Y-7 otworowe; dwurzędowa prostokątna 4 otworowa. szt 4
3 Płyty tytanowe; profil 1,0 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; dwurzędowe, trapezowate 6 otworowe. szt 4
4 Płyty tytanowe; profil 1,0 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; dwurzędowe, trapezowate 8 i 12 otworowe. szt 3
5 Płyty tytanowe; profil 1,3 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; prosta 4 i 5 otworowa. szt 3
6 Płyty tytanowe; profil 1,3 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; prosta 6,8 otworowa; w kształcie litery T-6,7,9 otworowe; L-6 otworowe; dwurzędowa, prostokatna 4 otworowa. szt 9
7 Płyty tytanowe; profil 1,3 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; w kształcie litery T-10 i 11 otworowe; L-10 otworowe; dwurzędowe, trapezowate 6 otworowe; rotacyjna 6 otworowa. szt 8
8 Płyty tytanowe; profil 1,3 mm; pod śruby 2,0 mm oraz 2,3 mm; blokowane w systemie trójpunktowego, bezgwintowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni; dwurzędowe, trapezowate - 6,8 otworowe. szt 4
9 Płyty tytanowe, pod śruby 2.0 mm, profil 1.4 mm, anatomicznie ukształtowane, do złamań głowy kości promieniowej, obejmujące 10 otworowe i podpierające 11 otworowe, blokowane. szt 6
10 Śruby tytanowe, korowe; średnica 2,0 mm; dł. 4-30 mm oraz średnica 2,3 mm, długość 5-34 mm; z otworem heksagonalnym w głowie śruby. szt 40
11 Śruby tytanowe, blokowane, średnica 2,0 mm; dł.6-30 mm; z otworem heksagonalnym w głowie śruby. szt 30
12 Płyta tytanowa, prosta, 4 otworowa; profil 1,6 mm, pod śruby 2,8 mm, korowe i blokowane; blokowanie w systemie trójpunktowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni. szt 2
13 Płyta tytanowa, prosta, 6 otworowa, w kształcie litery T, 7 otworowa; profil 1,6 mm, pod śruby 2,8 mm, korowe i blokowane; blokowanie w systemie trójpunktowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni. szt 4
14 Płyta tytanowa, prosta, 8 otworowa, w kształcie litery T, 9 otworowa; profil 1,6 mm, pod śruby 2,8 mm, korowe i blokowane; blokowanie w systemie trójpunktowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni. szt 4
15 Płyta tytanowa, 6 otworowa, w 3 rozmiarach, dł. 25,32,43 mm; profil 1,6 mm, pod śruby 2,8 mm, korowe i blokowane; blokowanie w systemie trójpunktowego blokowania na docisk; pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/-15 stopni. szt 6
16 Śruby tytanowe 2,8 mm, blokowane – trójpunktowy system blokowania na docisk; otwór heksagonalny w głowie śruby, długość 8-75 mm. szt 40
17 Śruby korowe 2,8 mm, tytanowe, otwór heksagonalny w głowie śruby, długość 8-75 mm. szt 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 87337,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET Nr 3 - Implanty pod śruby 2.5 mm, do artrodezy nadgarstka, dalszej nasady kości promieniowej i łokciowej. Blokowane - pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/- 15 stopni, blokowanie w systemie trójpunktowego bezgwintowego blokowania na docisk.
1 Płyty tytanowe, dłoniowe, do złamań obejmujących trzon kości, pod śruby 2.5 mm, zmienny profil 1.8-3.2 mm, z 1 otworem do wykonywania kompresji, 20 otworowe. szt 5
2 Płyty tytanowe, dłoniowe, do złamań obejmujących trzon kości, pod śruby 2.5 mm, zmienny profil 1.8-3.2 mm, z 2 otworami do wykonywania kompresji, 25 otworowe. szt 5
3 Płyty tytanowe, dłoniowe, do złamań obejmujących trzon kości, pod śruby 2.5 mm, zmienny profil 1.8-3.2 mm, z 3 otworami do wykonywania kompresji, 29 otworowe. szt 5
4 Płyty tytanowe, pod śruby 2.5 mm, profil 3.2 mm, do skrócenia kości łokciowej, 10 otworowe, wyposażone w bloczki umożliwiające docięcie kości pod kątem 45 oraz 90 stopni, blokowane. szt 5
5 Śruba dedykowana do uzyskania czasowej kompresji w płycie do skrócenia kości łokciowej. szt 5
6 Śruby tytanowe, korowe, średnica 2.5 mm dł. 8-34 mm. Otwór heksagonalny w głowie śruby. szt 50
7 Śruby tytanowe, blokowane, średnica 2.5 mm dł. 8-34 mm. Bezgwintowa głowa śruby. Otwór heksagonalny w głowie śruby. szt 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 72144,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4 - Gwoździe śródszpikowe (Komis)
1. Gwóźdź śródszpikowy udowy, anatomiczny. szt.10
1a Elementy blokujące szt 30
1b Wkręt rekonstrukcyjny szt 10
1c Zaślepka szt 10
1d Śruba kompresyjna szt 10
2. Gwóźdź udowy kondylarny. szt. 5
2a Elementy blokujące szt 25
2b Wkręt blokujący 6,5 szt 10
2c Nakrętka szt 5
2d Zestaw blokujący szt 10
3. Gwóźdź udowy kondylarny. szt. 50
3a Elementy blokujące szt 100
3b Wkręt blokujący 6,5 szt 150
3c Zaślepka/kompresja szt 50
3d Zestaw blokujący szt 50
3e Wkręt blokujący 6,5 kaniulowany szt 50
4. Gwóźdź śródszpikowy krętarzowy. szt.30
4a Elementy blokujące szt 60
4b Śruba zespalająca 11mm szt 30
4c Śruba zespalająca 6,5mm szt 30
4d Śruba kompresyjna szt 30
4e Zaślepka szt 30
5. Gwóźdź śródszpikowy piszczelowy szt. 50
5a Elementy blokujące szt 250
5b Zaślepka szt 50
5c Śruba kompresyjna szt 20
6. Gwóźdź piszczelowy wsteczny (odpiętowy) szt. 4
6a Elementy blokujące szt 20
6b Zaślepka szt 4
7. Gwóźdź piętowy szt. 10
7a Elementy blokujące szt 50
7b Zaślepka szt 10
8. Gwóźdź śródszpikowy ramienny rekonstrukcyjny szt 5
8a Elementy blokujące szt 20
8b Zaślepka / kompresja szt 5
9. System gwoździ do łączenia kości udowej i piszczelowej w miejscu resekcji stawu kolanowego. szt 1
9a Element piszczelowy szt 1
9b Dystans szt 1
9c Śruby łączące szt 2
9d Elementy blokujące szt 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 294030,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET Nr 5 - Płytki i wkręty tytanowe
1. Płytka kształtowa T, blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej. szt. 20
2. Płytka blokowana ramienna dalsza tylna przyśrodkowa. szt. 20
3. Płytka ramienna dalsza, boczna szt. 30
4. Płyta typu Y do dalszej części kości ramiennej. szt. 15
5. Płytka blokowana prosta 1/3 rurki. szt. 10
6. Płytka kształtowa blokowana S kształtna do kości obojczykowej. szt. 20
7. Płytka wąska prosta blokowana kompresyjna z ograniczonym kontaktem szt. 15
8. Płytka kłykciowa piszczelowa bliższa przyśrodkowa szt. 10
9 Wkręt samogwintujący, blokowany 5,0 mm szt 100
10 Wkręt korowy samogwintujący 4,5mm szt 30
11 Wkręt gąbczasty 5,4mm szt 20
12 Wkręt gąbczasty 6,5mm szt 20
13 Wkręt kaniulowany 7,3mm szt 20
14 Śruba teleskopowa 7,3mm szt 20
15 Linka kobaltowa, pleciona do cerklażu,średnica minimum 1,8 mm szt 5
16 Wkręty do cerklarzu szt 5
17 Wkręt gąbczasty 3,9mm szt 20
18 Wkręt samogwintujący blokowany 3,5mm oraz 2,4mm szt 50
19 Wkręt korowy samogwin.3,5mm szt 30
20 Wkręt kobaltowy VA 3,5mm szt 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 194022,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET Nr 6 - Endoproteza modularna głowy kości promieniowej. Głowa o budowie modularnej, składająca się z nasadki wykonanej ze stopu kobaltu, oraz wkładki polimerowej wykonanej z PEEK OPTIMA Wear Performance. Dostarczana w stanie złożonym (połączenie nasadki oraz wkładki jest nierozłączne), sterylnym. Dostępna w 9 wariantach rozmiarowych: średnica głów 20, 22, 24 mm, wysokość głów 10, 12, 14 mm.
Głowa współpracuje z trzpieniem standardowym oraz kątowym, na zasadzie przegubu kulistego (średnica kuli trzpienia Ø6) umożliwiającego ruchy rotacyjne oraz odchylenie głowy na boki o kąt 15° w stosunku do osi trzpienia (pełen zakres odchylenia – 30°).
1 Głowa Endoprotezy szt 15
2 Trzpień Endoprotezy szt 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET Nr 7 - SUBSTYTUTY KOŚCI
1 Substytut kości, granule 3-4mm 10g szt 3
2 Substytut kości, granule 3-4mm 15g szt 3
3 Substytut kości, granule 3-4mm 20g szt 3
4 Substytut kości, blok 8x8x20mm szt 3
5 Substytut kości blok 15x15x20mm szt 3
6 Substytut kości, cylinder 8x20mm szt 3
7 Substytut kości, klin 10x25x30mm szt 3
8 Substytut kości, klin 12x25x30mm szt 3
9 Wstrzykiwalny substytut kostny 3cc szt 2
10. Wstrzykiwalny substytut kostny 5cc szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33697110-6 - Cementy do rekonstrukcji kości

4.5.5.) Wartość części: 16664,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET Nr 8 - Implanty artroskopowe
1 Implanty do stabilizacji odłamów chrzęstno – kostnych. Biowchłanialne, sterylnie pakowane implanty, strzałki z główką do stabilizacji drobnych fragmentów chrzęstnych/ kostnych w technice przezskórnej. Implanty wykonane z 96L/4D PLA w technice Self Reinforced. Czas wchłaniania między 24 a 36 miesięcy. Czas pełnego podtrzymywania stabilizowanego fragmentu pomiędzy 20 a 50 tygodni od implantacji. Implanty dostępne w sterylnych, fabrycznie pakowanych zestawach z 1 implantem umieszczonym w tulei prowadzącej i pobijakiem do implantacji przezskórnej lub implantami umieszczonymi w 2 tulejach prowadzących i pobijakiem do implantacji przezskórnej. szt 10
2 Implanty tytanowe do artroskopowej rekonstrukcji stożka rotatorów na jednorazowym podajniku. Zestaw sterylny z dwiema nitkami o zwiększonej wytrzymałości umieszczonymi w poziomym , zewnętrznie wyeksponowanymi znajdującym poza częścią gwintującą oczku implantu. Wytrzymałość nitki na zerwanie nie mniej niż 7N. szt 15
3 Implanty tytanowe do artroskopowej rekonstrukcji obrąbka, z jedną nitką o zwiększonej wytrzymałości umieszczoną w zewnętrznie wyeksponowanym znajdującym poza częścią gwintującą oczku implantu. Wytrzymałość nitki na zerwanie nie mniej niż 7N szt 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 23463,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43999,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43999,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43999,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biotech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-36-02-185

7.3.3) Ulica: Boya Żeleńskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43999,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87337,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87337,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87337,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medartis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-17-45-646

7.3.3) Ulica: Legnicka 56

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-204

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87337,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72046,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72046,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72046,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medartis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-17-45-646

7.3.3) Ulica: Legnicka 56

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-204

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72046,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293225,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293225,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293225,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ChM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.3) Ulica: Lewickie 3b

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199206,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199206,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199206,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ChM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.3) Ulica: Lewickie 3b

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194022,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ChM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.3) Ulica: Lewickie 3b

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16783,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16783,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16783,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ChM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.3) Ulica: Lewickie 3b

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16664,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-26-47-050

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 118

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23463,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.