eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna"Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pszczyna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b813d0-39e8-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031493/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy Pszczyna
Usługa przewozowa dzieci i uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do:
a) Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka, ul. Zamenhofa 5,
43-200 Pszczyna,
b) Szkoły Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Księżycowa 25, 43-200 Pszczyna,
c) Przedszkola nr 6 z Oddziałami Specjalnymi im. Misia Puchatka, ul. Księżycowa 27, 43-200 Pszczyna,
d) Niepublicznego Zespołu Placówek Edukacyjnych, ul. Bielska 54, 43-200 Pszczyna,
e) Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Elfik”, ul. Bielska 29, 43-200 Pszczyna,
f) Niepublicznego Przedszkola „Troskliwe Misie” Judyta Marcinkiewicz, ul. Żubrów 86, 43-211 Jankowice.
Szczegółowy wykaz tras i liczbę dzieci/uczniów określa załącznik nr 5 do SWZ.

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej oraz zajęć przedszkolnych.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dowożonych uczniów oraz dodania nowych placówek w granicach Gminy Pszczyna w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 942951,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Tychów
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do:
a) Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte okno”, ul. Paprocańska 84, 43-100 Tychy.
Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Pszczynie, 1 uczeń zamieszały w Piasku oraz 1 uczeń zamieszkały w Brzeźcach.
Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 95549,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Czechowic-Dziedzic

Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, 43-502 Czechowice Dziedzice

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Pszczynie, 1 uczeń zamieszkały w Ćwiklicach oraz 1 uczeń zamieszkały w Rudołtowicach.

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 92294,84 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Woli
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Woli.

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Ćwiklicach

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 83522,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Żor
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Nasza Szkoła”, ul. Księcia Leszka 3, 43-240 Żory.

Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Studzienicach

Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 95549,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyroku z 10 maja 2022 r. w sprawie stwierdziło KIO 1074122: LEX nr 3399632:
„W przeciwieństwie do art. 255 pkt 6 P.z.p. w zw. z art. 457 ust. 1 P.z.p., przesłanka unieważnienia z art. 256 P.z.p. jest nieostra i pozostawia zamawiającemu pewien luz decyzyjny co do tego, w jakiej sytuacji uzna, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Przy czym, chodzi o okoliczności, które zaistniały lub ujawniły się po wszczęciu postępowania, ale nie później niż do upływu terminu składania ofert(…).

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, pod numerem 2024/BZP 00396885/01 w dniu 04.07.2024 roku zamieścił Ogłoszenie o zamówieniu dla postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025” z planowanym terminem składania i otwarcia ofert wyznaczonym na 15.07.2024 r.
Po terminie wszczęcia postępowania Zamawiający stwierdził, że nieprawidłowo została oszacowana wartość przedmiotu zamówienia, która kwalifikuje procedurę wyboru Wykonawcy we wszczętym postępowaniu o udzieleniu zamówienia do innego trybu wyboru Wykonawcy stosownie do przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaistniałe okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, dlatego Zamawiający informuje jak na wstępie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyroku z 10 maja 2022 r. w sprawie stwierdziło KIO 1074122: LEX nr 3399632:
„W przeciwieństwie do art. 255 pkt 6 P.z.p. w zw. z art. 457 ust. 1 P.z.p., przesłanka unieważnienia z art. 256 P.z.p. jest nieostra i pozostawia zamawiającemu pewien luz decyzyjny co do tego, w jakiej sytuacji uzna, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Przy czym, chodzi o okoliczności, które zaistniały lub ujawniły się po wszczęciu postępowania, ale nie później niż do upływu terminu składania ofert(…).

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, pod numerem 2024/BZP 00396885/01 w dniu 04.07.2024 roku zamieścił Ogłoszenie o zamówieniu dla postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025” z planowanym terminem składania i otwarcia ofert wyznaczonym na 15.07.2024 r.
Po terminie wszczęcia postępowania Zamawiający stwierdził, że nieprawidłowo została oszacowana wartość przedmiotu zamówienia, która kwalifikuje procedurę wyboru Wykonawcy we wszczętym postępowaniu o udzieleniu zamówienia do innego trybu wyboru Wykonawcy stosownie do przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaistniałe okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, dlatego Zamawiający informuje jak na wstępie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyroku z 10 maja 2022 r. w sprawie stwierdziło KIO 1074122: LEX nr 3399632:
„W przeciwieństwie do art. 255 pkt 6 P.z.p. w zw. z art. 457 ust. 1 P.z.p., przesłanka unieważnienia z art. 256 P.z.p. jest nieostra i pozostawia zamawiającemu pewien luz decyzyjny co do tego, w jakiej sytuacji uzna, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Przy czym, chodzi o okoliczności, które zaistniały lub ujawniły się po wszczęciu postępowania, ale nie później niż do upływu terminu składania ofert(…).

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, pod numerem 2024/BZP 00396885/01 w dniu 04.07.2024 roku zamieścił Ogłoszenie o zamówieniu dla postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025” z planowanym terminem składania i otwarcia ofert wyznaczonym na 15.07.2024 r.
Po terminie wszczęcia postępowania Zamawiający stwierdził, że nieprawidłowo została oszacowana wartość przedmiotu zamówienia, która kwalifikuje procedurę wyboru Wykonawcy we wszczętym postępowaniu o udzieleniu zamówienia do innego trybu wyboru Wykonawcy stosownie do przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaistniałe okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, dlatego Zamawiający informuje jak na wstępie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyroku z 10 maja 2022 r. w sprawie stwierdziło KIO 1074122: LEX nr 3399632:
„W przeciwieństwie do art. 255 pkt 6 P.z.p. w zw. z art. 457 ust. 1 P.z.p., przesłanka unieważnienia z art. 256 P.z.p. jest nieostra i pozostawia zamawiającemu pewien luz decyzyjny co do tego, w jakiej sytuacji uzna, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Przy czym, chodzi o okoliczności, które zaistniały lub ujawniły się po wszczęciu postępowania, ale nie później niż do upływu terminu składania ofert(…).

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, pod numerem 2024/BZP 00396885/01 w dniu 04.07.2024 roku zamieścił Ogłoszenie o zamówieniu dla postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025” z planowanym terminem składania i otwarcia ofert wyznaczonym na 15.07.2024 r.
Po terminie wszczęcia postępowania Zamawiający stwierdził, że nieprawidłowo została oszacowana wartość przedmiotu zamówienia, która kwalifikuje procedurę wyboru Wykonawcy we wszczętym postępowaniu o udzieleniu zamówienia do innego trybu wyboru Wykonawcy stosownie do przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaistniałe okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, dlatego Zamawiający informuje jak na wstępie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyroku z 10 maja 2022 r. w sprawie stwierdziło KIO 1074122: LEX nr 3399632:
„W przeciwieństwie do art. 255 pkt 6 P.z.p. w zw. z art. 457 ust. 1 P.z.p., przesłanka unieważnienia z art. 256 P.z.p. jest nieostra i pozostawia zamawiającemu pewien luz decyzyjny co do tego, w jakiej sytuacji uzna, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Przy czym, chodzi o okoliczności, które zaistniały lub ujawniły się po wszczęciu postępowania, ale nie później niż do upływu terminu składania ofert(…).

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, pod numerem 2024/BZP 00396885/01 w dniu 04.07.2024 roku zamieścił Ogłoszenie o zamówieniu dla postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025” z planowanym terminem składania i otwarcia ofert wyznaczonym na 15.07.2024 r.
Po terminie wszczęcia postępowania Zamawiający stwierdził, że nieprawidłowo została oszacowana wartość przedmiotu zamówienia, która kwalifikuje procedurę wyboru Wykonawcy we wszczętym postępowaniu o udzieleniu zamówienia do innego trybu wyboru Wykonawcy stosownie do przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaistniałe okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, dlatego Zamawiający informuje jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.