Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00388147/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00482593/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski - etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 158118581
1.4.8.) Numer faksu: 158118582
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397790
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00371048
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski – etap I” w szczególności obejmujące: rozbudowę, przebudowę i modernizacje istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Ślęzaki wraz z przebudową i modernizacją studni i rurociągów wody surowej oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 50kWp zasilającej SUW Ślęzaki, na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji,
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opisy techniczne, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
3. Zadanie realizowane w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
4. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
6. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, opisach technicznych, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania ciągłości pracy stacji uzdatniania wody oraz zachowania ciągłości dostawy wody mieszkańcom o odpowiednim ciśnieniu. Jakość dostarczanej wody musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 r., poz. 2294).
11. Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawie wody w ilości 7 wyłączeń. Przed planowanym wyłączeniem Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem. Przerwy w dostawie wody nie mogą trwać dłużej niż 12 godzin.
32. Wykonawca zobowiązany jest o ile to będzie wymagane do uzyskania w imieniu Zamawiającego odpowiednio prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót z adnotacją właściwego organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu - poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia. Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych upoważnień w tym zakresie.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski – etap I” w szczególności obejmujące:
-rozbudowę, przebudowę i modernizację istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Ślęzaki,
- przebudowę i modernizację studni ujęciowych obejmującą m.in.: odszlamowanie studni do pierwotnej głębokości, tłokowanie studni, ponowne szlamowanie, pompowanie na dwukrotny wylew, chlorowanie oraz przebudowę i modernizację rurociągów wody surowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 50kWp zasilającej SUW Ślęzaki,
na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opisy techniczne, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
3. Zadanie realizowane w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
4. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
6. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, opisach technicznych, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania ciągłości pracy stacji uzdatniania wody oraz zachowania ciągłości dostawy wody mieszkańcom o odpowiednim ciśnieniu. Jakość dostarczanej wody musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 r., poz. 2294).
11. Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawie wody w ilości 7 wyłączeń. Przed planowanym wyłączeniem Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem. Przerwy w dostawie wody nie mogą trwać dłużej niż 12 godzin.
32. Wykonawca zobowiązany jest o ile to będzie wymagane do uzyskania w imieniu Zamawiającego odpowiednio prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót z adnotacją właściwego organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu - poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia. Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych upoważnień w tym zakresie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni tj.: od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 08.08.2024 r.
3. Przed podpisaniem umowy na udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.
4. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy PZP.
6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 ustawy PZP.
7. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP.
9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
10. Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji kwotę w wysokości 30% zabezpieczenia o którym mowa w ust. 1.
11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni tj.: od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 13.08.2024 r.
3. Przed podpisaniem umowy na udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.
4. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy PZP.
6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 ustawy PZP.
7. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP.
9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
10. Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji kwotę w wysokości 30% zabezpieczenia o którym mowa w ust. 1.
11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-10 10:00
Po zmianie:
2024-07-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-10 12:00
Po zmianie:
2024-07-15 12:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.