Og³oszenie z dnia 2024-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00447527/01 - Wynik z dnia 2024-08-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Opakowania ochronne na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ARCHIWUM AKT NOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001028
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: HANKIEWICZA 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-103
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 22 58 93 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aan.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.aan.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Archiwum Pañswowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opakowania ochronne na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f7870d3f-394e-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00397828
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00222088/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Opakowania ochronne na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7870d3f-394e-11ef-b37c-4e696a6d8c253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej przekazuje przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Do podpisu konieczne jest posiadanie jednego z typów podpisów: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Adres strony internetowej do sk³adania ofert, podmiotowych ¶rodków dowodowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ i innych dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f7870d3f-394e-11ef-b37c-4e696a6d8c25
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-f7870d3f-394e-11ef-b37c-4e696a6d8c25
•Wykonawca musi mieæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Nale¿y zapoznaæ siê z Regulaminem Platformy. Zawiera on minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia. Mo¿na korzystaæ z zak³adki „centrum pomocy”.
• W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
• Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
• Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
• Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
• W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
• Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
• Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
•Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
• Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
• W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@aan.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)
• Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
• Pozosta³e wymagania w zakresie komunikacji zosta³y wskazane w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna Zamawiaj±cego dotycz±ca ochrony osobowych, sk³adana wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiaj±cy pozyska od Wykonawcy, a w szczególno¶ci: -wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, -wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, -pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, -cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿ona zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: Administratorem danych osobowych jest Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Kazimierza Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony
Danych Przemys³aw Dañczak, kontakt mo¿na uzyskaæ pod adresem: iod@aan.gov.pl;
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 ), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz w odpowiednim zakresie - okres rêkojmi i gwarancji a tak¿e okres czasu do chwili przedawnienia roszczeñ zwi±zanych z realizacj± umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
======
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W odniesieniu do danych osobowych przekazywanych Zamawiaj±cemu a nie dotycz±cych bezpo¶rednio Wykonawcy (np. danych osobowych jego pracowników, reprezentantów, wspó³pracowników, podwykonawców, osób, którymi pos³uguje siê przy realizacji zamówienia, osób, które udostêpniaj± mu zasoby na potrzeby udzia³u w postêpowaniu itp.) Wykonawca zobowi±zany jest do dope³nienia obowi±zków informacyjnych, o których mowa w art. 13 lub 14 RODO, w tym do przekazania im informacji odno¶nie administrowania ich danymi przez Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 261.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± opakowañ ochronnych na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania, w tym:
1 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1a) szt. 45
2 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 b) szt. 150
3 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 c) szt. 6300
4 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 d)szt. 100
5 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 e) szt. 40
6 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 f) szt. 100
7 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 g) szt. 20
8 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 h) szt. 100
9 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 i) szt. 100
10 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 j) szt. 3300
11 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 k) szt. 50
12 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 l) szt. 500
13 TECZKI ARCHIWALNE typ1 1 m) szt. 50
14 TECZKI ARCHIWALNE typ 2 2 a) szt. 6000
15 TECZKI ARCHIWALNE typ 2 2 b) szt. 5000
16 TECZKI ARCHIWALNE typ 3 3 a) szt. 5000
17 TECZKI ARCHIWALNE typ 3 3 b) szt. 300
18 TECZKI ARCHIWALNE typ 4 4 a) szt. 3000
19 TECZKI ARCHIWALNE typ 4 4 b) szt. 3300
20 TECZKI ARCHIWALNE typ 4 4 c) szt. 1000
21 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 a) szt. 5
22 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 b) szt. 5
23 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 c) szt. 10
24 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 d) szt. 10
25 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 e) szt. 10
26 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 f) szt. 5
27 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 g) szt. 200
28 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 h) szt. 2000
29 PUD£A typ 1 6 a) szt. 1
30 PUD£A typ 1 6 b) szt. 1
31 PUD£A typ 1 6 c) szt. 1
32 PUD£A typ 1 6 d) szt. 1
33 PUD£A typ 1 6 e) szt. 1
34 PUD£A typ 1 6 f) szt. 1
35 PUD£A typ 1 6 g) szt. 1
36 PUD£A typ 1 6 h) szt. 1
37 PUD£A typ 1 6 i) szt. 1
38 PUD£A typ 2 7 a) szt. 50
39 PUD£A typ 2 7 b) szt. 4
40 PUD£A typ 2 7 c) szt. 9
41 PUD£A typ 2 7 d) szt. 175
42 PUD£A typ 2 7 e) szt. 40
43 KOPERTA typ 1 8 a) szt. 1000
Miejscem dostawy ca³ego przedmiotu zamówienia jest:
Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 3: Opis przedmiotu zamówienia, szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4: Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert, o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 8- 10 ustawy pzp. oraz o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 r. poz. 835).Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:a) Certyfikatu jako¶ci materia³ów dla ka¿dej pozycji:
1.TECZKI ARCHIWALNE typ 1 – certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów
2.TECZKI ARCHIWALNE typ 2 – certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT
3.TECZKI ARCHIWALNE typ 3 – certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT
4.TECZKI ARCHIWALNE typ 4 – certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane w(w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym certyfikat ISO 16245 oraz atest PAT
5.TECZKI ARCHIWALNE typ 5 – certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT
6.PUD£A typ 1 - certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT
7.PUD£O typ 2 - certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT
8.KOPERTA typ 1- certyfikat jako¶ci potwierdzaj±cy wszystkie wymagane (w Za³±czniku nr 3 – Opisie Przedmiotu zamówienia do SWZ) parametry materia³ów w tym atest PAT
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 i 8- 10 ustawy Pzp oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdziale V niniejszej SWZ.Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) je¶li zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostêpny na rynku, (tzn.; producent zakoñczy³ produkcje danego produktu i wprowadzi³ na rynek nowszy typ lub dany produkt zosta³ wycofany z rynku jego produkcja zosta³a zakoñczona). Wykonawca mo¿e zaoferowaæ inny produkt o parametrach nie gorszych ni¿ z³o¿one w ofercie. Oferowana cena nie mo¿e ulec zwiêkszeniu.2) w zakresie wynagrodzenia brutto, je¿eli dosz³o do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT, w takim wypadku cena netto pozostanie niezmienna a zmianie ulegnie cena brutto – powy¿sze nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca utraci jako podatnik podatku VAT prawo do zwolnienia podmiotowego – w takim przypadku cena brutto nie ulega zmianie.;
3) w razie zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cej wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, mo¿liwa jest zmiana umowy w zakresie w jakim przenosi ona do umowy zmiany wynikaj±ce ze zmiany przepisów prawa;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-12 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 14:50
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ wymagane certyfikaty wraz z ofert± w terminach wskazanych w niniejszym SWZINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2025 (2)
wiêcej: Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.