eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńRewitalizacja parku przy ul. Remizowej w Bieruniu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku przy ul. Remizowej w Bieruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja parku przy ul. Remizowej w Bieruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c261173-382e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025870/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Rewitalizacja parku przy ul. Remizowej w Bieruniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne
Ustawa Prawo zamówień publicznych w art. 305 pkt 2 stanowi, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
2) w postępowaniu przeprowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym uprzednio postępowaniu o udzielenie zamówienia, które prowadzone było w trybie podstawowym (podstawa prawna art. 275 pkt 1 Pzp; ogłoszenie 2023/BZP 00305806 z dnia
13.07.2023, termin składania ofert 31.07.2023 godz.10:00) została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu m.in. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych. Postępowanie unieważniono w dniu 3.08.2023 (ogłoszenie 2023/BZP 00339795).
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178056,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania „Rewitalizacja parku przy ul. Remizowej w Bieruniu” polegające na:
- budowie oświetlenia parkowego składającego się z 13 punktów oświetleniowych ;
- dostawie i montażu elementów małej architektury w postaci stojaków rowerowych, ławek, koszy na odpady, budek dla owadów i ptaków oraz tablic edukacyjnych;
-dostawie i nasadzeniu roślin w postaci bylin, krzewów i traw ozdobnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209229,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209229,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209229,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Q-BAN Spółka Cywilna Mateusz Bania, Łukasz Kucz z siedzibą: 43-155 Bieruń ul. Turystyczna 1, wpisanym do CEIDG, posiadającym numer NIP: 6462975845, REGON: 382694736

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Geo-tec Mateusz Bania z siedzibą: 43-140 Lędziny ul. Pokoju 98, wpisanym do CEIDG, posiadającym numer NIP: 6462824112; Q3 Łukasz Kucz z siedzibą: 43-155 Bieruń ul. Turystyczna 1, wpisanym do CEIDG, posiadającym numer NIP: 6462807987, REGON: 382629130; Prowadzącymi wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą: Q-BAN Spółka Cywilna Mateusz Bania, Łukasz K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 646 297 58 45

7.3.3) Ulica: Turystyczna 1

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209844,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.