eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych
im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 3

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsptwardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsptwardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d08d046e-0669-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych
im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08d046e-0669-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249266/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont instalacji gazowej wraz z remontem pomieszczenia kotłowni instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.2600.2.162.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja instalacji gazowej wraz z pomieszczeniem kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
1.Opis stanu istniejącego
Obiekt w którym zlokalizowano kotłownię jest istniejącym budynkiem dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadpodstawowych. Kotłownia zasila w ciepło budynek dydaktyczny oraz salę gimnastyczną a także cały budynek w ciepłą wodę użytkową. Istniejąca kotłownia gazowa niskotemperaturowa wyposażona jest w kocioł niskotemperaturowy De Dietrich made by Remeha GAS 450/17 o mocy 320 kW. Zamontowano układ hydrauliczny z pompą kotłową, sprzęgłem hydraulicznym, bezciśnieniowym rozdzielaczem c.o. oraz mieszaczami i pompami zamontowanymi na rozdzielaczach. W związku z wyeksploatowaniem urządzeń i ich złym stanem technicznym a także w celu zmniejszenia emisji substancji szkodliwych do środowiska i podniesienia sprawności kotłowni podjęto decyzję o jej modernizacji.
2. Opis stanu projektowanego
Projektowana kotłownia kondensacyjna zostanie wyposażona zostanie w kaskadę kotłową składającą się z trzech kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy znamionowej min. 321 kW (80/60 °C) wyposażoną w trzy jednostki kotłowe na wspólnym stelażu, wspólny kolektor zasilania i powrotu, wspólny przewód zasilania w gaz oraz układ kominowy. Zestaw kaskady zakończony zostanie sprzęgłem hydraulicznym, będącym częścią składową kaskady, z funkcją zwrotnicy hydraulicznej, w celu wyeliminowania wpływu hydrauliki obiegów grzewczych na obieg kotłowy (pierwotny). Każdy z kotłów kaskady wyposażony będzie fabrycznie w zawory odcinające (zasilanie, powrót, gaz), modulowaną pompę kotłową oraz zawór bezpieczeństwa i niezbędne zabezpieczenia. Za sprzęgłem hydraulicznym kaskada zostanie włączona w istniejący rozdzielacz budynku, na którym wymienione zostaną zawory odcinające, zawory mieszające z siłownikami oraz pompy elektroniczne i armatura pomiarowa. Temperatura czynnika grzejnego dla potrzeb układu ogrzewania c.o. budynku dydaktycznego i sali gimnastycznej ustalana będzie przez zawory mieszające trójdrogowe z napędem elektrycznym sterowany automatyką pogodową w funkcji temperatury zewnętrznej i czasu. W wytycznych Inwestor powinien podać czas pracy w temperaturze komfortu, zakładaną temperaturę komfortu i temperaturę czynnika w czasie ograniczenia dostawy ciepła dla poszczególnych obiegów. Automatyka wyposażona zostanie w czujnik temperatury zewnętrznej umieszczony na ścianie północnej budynku na wysokości 2,5 m z dala od otworów drzwiowych, okiennych i wentylacyjnych. Obieg czynnika grzewczego w obu układach centralnego ogrzewania wymuszony zostanie za pomocą pomp elektronicznych serii UPE. Przygotowanie c.w.u. odbywać się będzie w pojemnościowym podgrzewaczu ciepłej wody użytkowej o pojemności czynnej min. 385 dm3. Obieg czynnika grzewczego w wężownicy podgrzewacza zapewni pompa obiegowa o wydajności zapewniającej prawidłową pracę podgrzewacza. Godziny pracy układu przygotowania ciepłej wody użytkowej zostaną zaprogramowane w sterowniku automatyki pogodowej zgodnie z zaleceniami użytkownika. Na wyjściu zasilania i powrotu poszczególnych układów a także na rozdzielaczach i przed pompami kotłowymi należy zamontować termomanometry celem umożliwienia kontroli pracy hydrauliki kotłowni. Istniejący układ „mieszkanie” włączony w oddzielny obieg rozdzielacza należy włączyć w układ „A” budynek dydaktyczny.

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez: "Komput Komputerowa Pracowania Projektowa Grzegorz Tomaszczyk, 53-201 Wrocław, al. gen. Józefa Hallera 153a/7 – załącznik nr 8 do SWZ
Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.
Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania szkoły, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: niewielki i jednolity zakres zamówienia, zapewnienie gwarancji i rękojmi na cały zakres prac oraz ewentualne komplikacje i możliwość opóźnień w przypadku współdzielenia prac pomiędzy kilku wykonawców.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej na terenie obiektu istniejącej kotłowni. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 06.05.2024 r. o godz. 10:00 (zbiórka w sekretariacie szkoły). Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
(CPV): 45330000-9, 45400000-1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK INSTAL - BUD P.H.U. MIROSŁAW KANIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632443834

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 14/1

7.3.4) Miejscowość: Obrzycko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-520

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.